Slavnostní vyhlášení Zlatého středníku 2024
od 18:30 do 23:30
Sportovní PR má svá specifika. Zveme vás na tematický seminář zaměřený na efektivní komunikaci sportovních událostí s názvem JAK NA PR VE SPORTU. Cílem akce je nabídnout účastníkům praktické tipy a rady, jak k tomuto tématu přistupovat. Experti v oboru se s vámi přijdou podělit o know-how, na co se při plánování a realizaci komunikačních strategií i lokálních sportovních událostí zaměřit, jak budovat a rozvíjet vztahy se sportovními novináři, jak pracovat s daty, jak jít na fanoušky nebo jak vytěžit příběh, který pomáhá budovat vaši značku. Akce bude plná příkladů z praxe, ukázek toho, co funguje, i toho, co se neosvědčilo. Přijďte se inspirovat a posunout svou PR strategii sportovního eventu na vyšší úroveň.
Registrace přes Google formulář
Za tři měsíce spouštíme nový systém registrací. Pokud jste naším členem, můžete si ho vyzkoušet už teď. Stačí znát pouze své jméno a heslo, které jsme vám zaslali. Nevíte si rady? Rádi Vám vygenerujeme nové heslo a zašleme na Váš e-mail. Napište na reditelka@prklub.cz.
490 Kč | pro členy PR Klubu s řádným členstvím |
zdarma | pro členy PR Klubu s rozšířeným a institucionálním členstvím |
990 Kč | pro ostatní zájemce |
Communications Director – Raul!
Vystudoval historii a literaturu na Univerzitě v Pardubicích, pět let se věnoval žurnalistice v MF DNES a od roku 2012 působí v agentuře RAUL. Nyní je šestým rokem na pozici Communications Director (ředitele komunikace) a řídí PR týmy u projektů Jizerská 50, ROAD CLASSICS, Ostrava Beach Pro, Běhej lesy (i Behaj lesmi na Slovensku), Sokolský běh republiky a nově také platformy Sport in Art, rodinného areálu Lipno a basketbalové Slavii mužů v nejvyšší soutěži.
Ředitelka komunikace – Český olympijský výbor
Dvanáct let zkušeností ve sportovní žurnalistice včetně účasti na olympijských hrách a vrcholných sportovních akcích a praxi v předních českých médiích jsem si přenesla do sportovního PR a komunikace. Pracovala jsem pro sportovní svazy (lyžování, moderní pětiboj, rychlostní kanoistika). Od roku 2014 jsem součástí komunikačního týmu Českého olympijského výboru, poslední tři roky jako jeho ředitelka. Sport mě baví – spojuje, pomáhá lidem ke zdraví, stírá hranice, tvoří úžasné příběhy a má skvělé osobnosti. Vážím si toho, že jsem jeho součástí na olympijské úrovni.
Marketing Director – SK Slavia Praha
Má více než dvanáctiletou praxi v marketingu a podílel se na budování značek ve firmách jako Plzeňský Prazdroj, Phillip Morris a Mondelez. V současné době působí jako ředitel marketingu ve fotbalovém klubu SK Slavia Praha, kam přešel z pozice šéfa produktového marketingu a komunikace společnosti Pluxee Česká republika.
15.00 - 15.10 hod. |
Patricie Šedivá – místropředsedkyně Výkonného výboru, PR Klub úvod |
15.10 - 15.30 hod. |
Richard Valoušek – Communication Director, agentura Raul Jak si budovat vztahy se sportovními novináři a jaká témata jim má smysl nabízet? A je vůbec šance dostat se se sportovní tématikou mimo tradiční sportovní média? |
15.30 - 15.50 hod. |
Barbora Žehanová – ředitelka komunikace, Český olympijský výbor V čem si mohou i lokální sportovní akce vzít příklad z komunikace letošních olympijských her v Paříži? A proč naopak může být ve sportu i výhodou oprostit se od olympijských úspěchů? |
15.50 - 16.20 hod. |
Jakub Mačát – Marketing Director, SK Slavia Praha Za hranicemi čísel: Když atmosféra je více než výsledek Implementace CRM systému, data a fanouškovský zážitek. Ukážeme si, že i za čísly se skrývá příběh, který nám pomáhá zvyšovat sílu značky a tím zvyšovat ziskovost. Atmosféra a emoce jsou klíčem k úspěchu, který přesahuje samotné výsledky. |
16.20 - 17.00 hod. | Diskuze |
490 Kč | pro členy PR Klubu s řádným členstvím |
zdarma | pro členy PR Klubu s rozšířeným a institucionálním členstvím |
990 Kč | pro ostatní zájemce |