PR Executive v rodinné agentuře

Datum vydání: 26. 10. 2022

Umíte vytvářet obsah? Psát texty, pracovat s jazykem, ale i vymýšlet a zajišťovat další formy komunikace – například natáčení videí nebo podcastů? Baví vás práce na různých úkolech od psaní článkůpřes produkci focení až po vytváření scénářů rozhovorů? Chcete pracovat s různorodými klienty z farmacie, retailu, ale třeba i financí?

Pojďte dělat PR executive k nám do Adisonu!

*Zkušenost z PR oblasti je velkou výhodou.

*Měli byste se orientovat na poli médií, online komunikace a sociálních sítí.

Obvykle byste trávili:

  • 30 % tvorbou obsahu (hlavně psaním tiskovek a PR článků, zajištěním dalšího audio-video obsahu či jiných kreativních počinů)

*Je potřeba umět fakt perfektně česky a mít zkušenosti s prací s textem.

*Nebát se zkoušet nové věci.

*Vymýšlet kreativní obsah relevantní pro klienta.

  • 20 % času budováním vztahů s novináři (e-maily, schůzky, telefonáty, …)

*Telefonování nesmí být vaším strašákem a umění vedení zdvořilostních rozhovorů s „cizími“ lidmi by vám mělo být vlastní.

*Hodně vám v této práci pomůže, pokud se na novinářském území už trochu pohybujete.

a zbytek času:

  • dalšími úkoly (sem tam nějaká produkce tiskovky, natáčení nebo eventu)

*Prostě přiložit ruku k dílu i tam, kde je to pro mě nové a je to potřeba.

  • a interními záležitostmi

*Všichni se snažíme makat na rozvoji svém, agentury i oboru. Vy byste měli taky.

*Jste otevření sdílení svých znalostí, úspěchů, ale i neúspěchů, protože to je to, čím se u nás v agentuře všichni vzájemně obohacujeme.

 

Každý týden je jiný. Někdy je toho hodně, jindy je větší klid. Nebudete dokolečka dělat stejné aktivity, ale budete mít příležitost postupně se rozvíjet při práci na svých klientech. Díky tomu se rozhodně nudit nebudete a nesklouznete do stereotypu.

 

Co vám rádi nabídneme?

  • Spolupráce na HPP nebo IČO, dle domluvy a preferencí. Případně je možné se domluvit na kratší úvazek (min. 4 h denně).
  • Odměna až 45 tis. Kč/měsíc v závislosti na vaší senioritě a výsledcích.
  • Propojení různých typů komunikace od media relations přes interní komunikaci až po digitální a sociální média. Občasné zapojení i do projektů mimo PR.
  • Neformální rodinné prostředí týmu o cca 15 lidech.
  • Další ve zkratce: 5 sick days, 25 dní dovolené, dog & kids friendly office, týmové snídaně 1 x za měsíc, narozeninové oslavy (s dorty i sektem!), v kuchyňce kouzelnou komodu plnou dobrot pro dobití baterek, ...


Jak to chodí v Adisonu?

Vedení sebe sama

  • Seberozvoj | Sledování trendů, monitoring zpráv z oboru klientů, …
  • Organizace práce a svého času | Všechny naše úkoly zaznamenáváme do Teamworku, je potřeba je pravidelně aktualizovat a vyhodnocovat jak u sebe, tak i svého týmu.

 

Interní komunikace

  • Pondělníček, Pochvalníček | Každý týden nás v e-mailové schránce potěší Pondělníček, kde sdílíme úspěchy a radosti z minulého týdne a plány na týden aktuální. Když se chceme pochválit, posíláme Pochvalníček.
  • Slack | Na denní bázi vzájemně sdílíme důležité informace na Slacku, ať k nim všichni mají přístup a mohou se k nim vyjádřit.
  • Pravidelná osobní či online setkávání | Sdílíme fuckupy i úspěchy, brainstormujeme, jsme otevření.

 

V jakých systémech pracujeme?

  • Projektové řízení | Teamwork; Costlocker – monitorování klientských hodin, fakturace; Airtable – databáze
  • Google Workspace | GMail, GDrive, sdílený Google Calendar
  • MS Office | PowerPoint – převážně pro zpracování klientských prezentací; Excel – na reporty máme sice šablony, je však potřeba jim rozumět a umět s daty pracovat
  • Sdílení dokumentů | Dropbox

 

Více informací o nás hledejte na našem webu adison.cz, Instagramu, Facebooku nebo LinkedInu.

Zadavatel Adison image/svg+xml
Kontaktní osoba Aneta Topičová
E-mail [email protected]