Dokáží vás sociální sítě ovlivnit?

Datum vydání: 20. 2. 2022

Digitální svět je přirozenou součástí života mladých lidí. Až 74 % volného času tráví online. Polovina z nich je online více než 10 hodin denně. I když to zní strašidelně, tak s tím nikdo nic neudělá. Spíš je důležité se zamyslet nad tím, co tam vlastně dělají? Digitální svět se stává pro mladé lidi prostorem, kde mohou svobodně ukázat svou osobnost a kreativitu. V digitálním světě mohou být sami sebou bez zábran. A přesně taková je i Bejby Blue.

Krásná zpěvačka, která byla dokonce 5x nominovaná v hudebních cenách Ruka Hore Awards. Influencerka, ikona a osobnost, která si plní své sny. Při prvním vystoupení s producentem Dalybem si záhadná žena získala srdce mnoha sledujících. To však ještě netušili, že Bejby Blue je zcela digitální. Stejně jako Tatra Banka. 

Tatra Banka se snaží ve svých kampaní předat message hlavně mladým lidem a to se jí dokonale daří již několik let. Specializuje se na účty pro studenty a za tímto účelem vytvořili kampaň, která dokázala oslovit mladé publikum. Na začátku nikdo nevěděl, kdo vlastně Bejby Blue je, ale jako osobnost dokázala v této době ideálně reprezentovat nejinovativnější digitální banku. 

https://www.youtube.com/watch?v=J4jFiMsMl74


Minulý rok splnila kampaň cíl otevřených studentských účtech na 102 %.  Kampaň zlepšila konverze o 64 %, přičemž cenu snížili o 40 %. PR výsledky byly o 80  % nad benchmark. Kampaň byla velice úspěšná a dosáhla 10 465 210 views. 881 461 placených views a 710 000 organických views videí. Mladé publikem se bavilo po celou dobu a o tom svědčí až 24% engagement. 

Profil na Instagramu najdete pod tímto odkazem: https://www.instagram.com/bejby.blue/

Bejby Blue si získala srdce tří porot soutěže Zlatý středník 20/21, které jí udělily první místo v kategorii Využití sociálních sítí a influencer marketing, dále první místo v kategorii Finanční služby a cenu Grand Prix pro Nejlepší agenturu roku.