12. 9. 2024 Ceny Zlatého středníku si odnáší Česká televize či L'Oréal, agenturou roku je opět Svengali. PR Klub oznámil přejmenování na Asociaci strategické komunikace a vztahů s veřejností. Výsledky Zlatý středník 2024.pdf Vizualni identita_ASCOPA.pdf Medailonky Zlatý středník 2024.pdf TZ-Ceny Zlatého středníku si odnáší Česká televize či LOréal, agenturou roku je opět Svengali. PR Kl
18. 6. 2024 Zlatý středník představil shortlist 29 kategorií. Postoupilo 171 prací Shortlist-Zlaty_strednik_2024.pdf Shortlist-Zlaty_strednik_2024.xlsx TZ-Zlatý středník představil shortlist 29 kategorií. Postoupilo 171 prací.docx Stáhnout všechny fotografie
12. 6. 2024 Vedení PR Klubu v novém složení, mandáty obhájili Pavel Vlček i Patricie Šedivá, do výboru přichází Jitka Němečková Stáhnout tiskovou zprávu