Ipsos využívá pro výzkum virtuální realitu

Datum vydání: 19. 4. 2019

Partner PR Klubu, výzkumná a technologická agentura Ipsos využívá při řešení byznysových otázek svých klientů možností virtuální laboratoře Virtuplex.

Největší laboratoř pro virtuální realitu v Evropě

Virtuplex, start-up vzniklý v rámci skupiny Etnetera Group, je největším prostorem pro profesionální využití virtuální reality v Evropě a Ipsos je strategickým partnerem celého projektu. Právě využití různých technologických řešení patří mezi nejnovější trendy v oblasti výzkumu trhu.

Ve Virtuplexu se může až pět uživatelů najednou přirozeně pohybovat v libovolně zvoleném virtuálním prostředí na ploše 600 m2.

Díky profesionálním VR brýlím s rozlišením 5K, bezdrátové volnosti pohybu díky backpack PC a systému trackování pohybu v prostoru, si uživatel může virtuální realitu prožít bez jakéhokoliv omezení a v reálné životní velikosti, nikoliv pouze staticky prohlédnout.

Efektivní nástroj pro testování produktů, retail i trénink

Virtuplex je určen primárně klientům z řad firem, které ho mohou využít k řešení designu a dispozic komerčních či kancelářských prostor, k prototypování a prezentaci produktů, např. automobilů, letadel, či tramvají, dále k výzkumu a testování, vzdělávání a školení zaměstnanců, workshopům či atypickým teambuildingům a akcím pro klienty. Využití má samozřejmě i pro retail – nejen pro design prodejních prostor, ale i pro uspořádání zboží na ploše a v regálech. Další efektivní využití virtuální reality je v oblasti testování uživatelské zkušenosti (tzv. UX testy) nejrůznějšího charakteru nebo účinného tréninku zaměstnanců, dealerů či obchodních partnerů na nové produkty a služby.

„Využití virtuální reality pomáhá rychle a efektivně řešit nejrůznější marketingové a obchodní výzvy, které jsou před firmami. Jsme rádi, že ve spolupráci s Virtuplexem máme co nabídnout,“ dodává k tomu Jakub Malý, Managing Director Ipsos.


Pro více informací o využití virtuální reality ve výzkumu se podívejte na video či kontaktujte Jakuba Malého ([email protected]) nebo Arnošta Janečka ([email protected]).
Informace o Ipsos:

Ipsos je výzkumnou technologickou a konzultační společností. Spolupracuje s pobočkami sítě Ipsos v 89 zemích. Z Prahy řídí projekty po celém světě, sídlí zde Ipsos Mystery Shopping Global Support Centre a vedení Ipsos Central Europe Cluster (ČR, SR, Maďarsko, Rakousko). Ipsos disponuje moderním technickým zázemím pro sběr a zpracování dat a využívá know-how divizí specializovaných na výzkumy značky a komunikace, mapování trhu a segmentaci, zákaznickou zkušenost a kvalitativní výzkum. Ipsos je členem organizací ESOMAR, MSPA, SIMAR a řídí se jejich etickými principy a metodickými pravidly. Dlouhodobě se věnuje tématům CSR a udržitelného rozvoje. Více na www.ipsos.cz.