Od července přibylo v PR Klubu 21 nových členů

Datum vydání: 1. 10. 2020

Od července do konce září se k PR Klubu přidalo 21 nových tváří. Pojď te se s námi na některé z nich podívat.


Daniela Chovancová

V současnosti působí jako tisková mluvčí Alza.cz. 15 let pracovala v agentuře Havas Prague, kde posledních pět vedla tým zaměřený na klienty z oblasti technologií, telekomunikací a financí. Mezi její klienty patřili například Google ČR, Skupina AXA ČR & SR, LG Electronics ČR & SR nebo Fast ČR. Tvořila a realizovala pro ně komunikační strategie a řešila firemní, produktovou i krizovou komunikaci.

Martin Gillár 

Martin Gillár je tiskovým mluvčím inovační agentury JIC, která je výrazným hybatelem místního podnikatelského ekosystému. Předtím působil deset let v nejvýznamnější české environmentální nadaci – Nadaci Partnerství, v posledních letech na pozici ředitele komunikace. Podílel se například na kampani Stromy svobody, na české i evropské anketě Strom roku, spolupracoval na marketingu turistických produktů a významně se podílel na organizaci i komunikaci filmového festivalu EKOFILM.

Jitka Schmiergerová

V oboru PR pracuji dva roky, zkušenosti jsem začala sbírat již při studiu vysoké školy internshipem ve FlixBusu, kde jsem po dokončení studia zůstala. Ačkoliv jsem komunikaci nevystudovala, práce v PR mne baví a naplňuje. Zatím jsem si vyzkoušela práci na zajímavých projektech – spolupracovala jsem s influencery, pořádala press tripy, spolupořádala tiskové konference a další.

Romana Žatecká

Věnuji se PR už tolik let, že se sama bojím je spočítat :) Jsem profesí novinářka, celou jednu desetiletku jsem byla zpravodajka celostátního deníku, později tisková mluvčí Ústeckého kraje. Politický (osobnostní) PR je pro mě stále adrenalinová záležitost, ale věnuji se dnes především komunikaci v oblasti zdraví, zdravotnictví a online lékárenství, za srdcovou záležitost považuji řízení CSR projektů společnosti. Posledních deset let (s menší přestávkou) řídím komunikaci ve společnosti Pears Health Cyber.

Marek Petruš

Po novinařině jsem se s delší zastávkou v centrálních bankách vrátil k manažerskému poradenství. Začínal jsem jako ekonomický novinář, dopisoval pro deník The Wall Street Journal, byl korespondent agentury Reuters. Přes šest let jsem řídil komunikaci České národní banky. Jako poradce pro komunikaci jsem pak působil ve více než desítce centrálních bank ve východní Evropě, střední Asii a Africe. Nadále spolupracuji s londýnskou organizací Central Banking na školicích programech o komunikaci a aktivně rozvíjím PR o změnách na české manažerské scéně pod hlavičkou společnosti Bubenik Partners, přední české firmě zabývající se manažerským poradenstvím, kde od roku 2018 působím jako ředitel pro Research & Knowledge Management.

Jitka Kvartková

Jitka Kvartková je expertkou na B2B komunikaci a zaměřuje se hlavně na oblast nemovitostí, logistiky, advokacie a poradenských služeb. Pracuje jako freelancer a kromě PR se věnuje také byznys koučování. Má za sebou praxi v korporátním světě i v agenturách, vedla PR tým pro střední Evropu v Cushman & Wakefield, začínala v agenturách Mmd (dnes Grayling) a B.I.G PR. Více nawww.kvartkova.cz

Soňa Rampulová

Soňa Rampulová má v kompetenci externí a interní komunikaci v advokátní kanceláři PRK Partners, která pravidelně získává ocenění Právnická firma roku v České republice a současně má i velký počet zahraničních ocenění. Soňa nastoupila na pozici marketingového specialisty v roku 2012, od roku 2019 vede oddělení PR a marketingu. Do základní pracovní náplně patří komunikace s médii, oslovování médií, webové stránky společnosti a prezentace jednotlivých právních oblastí praxe na sociálních sítích a tištěných materiálech, příprava klientských akcí, obchodní jednání s dodavateli.

Pavla Hobíková

Pavla je PR manažerkou a tiskovou mluvčí MALL Group od loňského srpna. Do e-commerce skupiny přišla z T-Mobile, kde měla na starosti především komunikaci B2C témat. Předtím šest let působila jako vedoucí korporátní komunikace a tisková mluvčí u maloobchodního řetězce Globus ČR. Ve volném čase ráda sportuje, baví ji hlavně kolo a potápění. A ráda také objevuje nové restaurace všeho druhu.

Lenka Klimešová

Pracuje jako marketingový manažer v české inženýrské společnosti B:TECH, kde zodpovídá za PR, CSR a komunikaci společnosti. Má zkušenosti s personálním marketingem. Vystudovala Jazykovou a literární kulturu na Univerzitě Hradec Králové. V roce 2018 získala certifikaci CIMA–A a od roku 2018 se pravidelně účastní projektu Letní žurnalistická škola v Havlíčkově Brodě, kde pracuje a žije s rodinou.

Jiří Peroutka

Do společnosti dm drogerie markt s.r.o. nastoupil v květnu 2011 a postupně prošel odděleními controllingu, personálního rozvoje a reklamy. Od roku 2016 působí jako manažer komunikace zastřešující marketingové aktivity, včetně interní i externí komunikace, zastupuje společnost v komunikaci s médii. Podílí se na přípravě CSR aktivit, působí jak na národní, tak mezinárodní úrovni společnosti dm.