PR Klub hlásí za únor sedm nových členů!

Datum vydání: 4. 3. 2019

Nárůst členů pokračuje. Za únor vzrostly naše řady o 7 nových členů! 

Tereza Píchalová

Působí již čtvrtým rokem na pozici tiskové mluvčí finanční skupiny Partners, má na starosti oblast PR a sociálních médií. Vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze, kde se zaměřila na hospodářskou žurnalistiku. Pracovala v ekonomickém týdeníku Prague Business Journal, následně jako novinářka strávila pět let v Lidových novinách, kde se zaměřila na oblast trhu práce, vzdělávání a cestování. Relaxuje nejraději se svojí rodinou, cestováním nebo lezením po stěně.

Pavel Heřmanský

Pavel Heřmanský pracuje v oddělení Komunikace ING Bank, kde má na starosti PR a CSR. Předtím více než 8 let působil jako PR manažer poradenské společnosti PwC. Řadu let se věnuje mediálním školením a koučinku pro top manažery, politiky, poradce a právníky. Zkušenosti sbíral i v médií jako zástupce šéfredaktora ČIA a redaktor Hospodářských novin. Několikrát byl také porotcem Zlatého středníku.

Zuzana Prokopová

S pojmem PR jsem se setkala již při studiu na vysoké škole. Od roku 2012 působím na VOŠ a SZeŠ Tábor na pozici matrikářky a pedagogického pracovníka. Ve své pedagogické činnosti se zaměřuji zejména na oblast ekonomie, práva, regionálního rozvoje a evropské integrace. V roce 2018 naše instituce rozhodla cíleně řešit svoje marketingové potřeby, kde jsem dostala prostor prostřednictvím pozice marketingové koordinátorky. S vedením školy jsem připravila marketingový plán, který postupně realizuji. Úplně první krok byla změna celkového vizuálu školy. Mým příjemným úkolem je otevřená komunikace vůči všem zainteresovaným stranám (např. webové stránky, facebook, tvorba letáků, osobní prezentace, účast na veletrzích, soutěžích) a příprava a realizace eventů (např. burzy školy, Den otevřených dveří, speciální vzdělávací a naučné programy pro ZŠ, pořádání společenských akcí – Otevírání Svatomartinského vína, Vánoční koncert, apod.). Činnosti spojené s marketingem mne oslovují. Setkávání s lidmi je pro mě motivují a věřím, že v PR klubu najdu inspiraci (spojence). K mým dalším zájmům patří kultura a cestování, divadlo, golf, snowboarding a móda.

Andrea Řezníčková

Andrea Řezníčková měla do listopadu 2018 v Invia na starosti především copywriting pro potřeby online i offline reklamy. Vystudovala Českou filologii se zaměřením na editorskou práci ve sdělovacích prostředcích na Univerzitě Palackého v Olomouci. Po studiích odešla z rodných Pardubic do Prahy, kde ji lákalo bohatší kulturní vyžití. Před nástupem do Invia působila jako redaktorka v knižním nakladatelství.