PR Klub obměnil vedení

Datum vydání: 31. 3. 2019

Členové PR Klubu zvolili na výročním shromáždění nové složení vedení. V čele Výkonného výboru zůstal Pavel Vlček, dosavadní PR manažer a tiskový mluvčí mBank, který nově odpovídá za strategii komunikace klientské akvizice banky. Místopředsedou bude i nadále Jan Osúch, PR ředitel ve společnosti Travel Advance, která v Česku propaguje například Dubaj. Novými členy vedení byli zvoleni Dominik Hrodek, ředitel marketingu Deloitte Legal, Jana Karasová, tisková mluvčí Air Bank a Jana Náchodská, někdejší mluvčí Pojišťovny České spořitelny.

„PR klubu se daří. V posledním roce jsme výrazně zvýšili počet členů, uspořádali jsme více než dvě desítky jak vzdělávacích, tak také neformálních inspirativních setkání. Úspěšný byl i další ročník Zlatého středníku, který si drží pověst jedné z nejprestižnějších oborových akcí," říká Pavel Vlček, staronový předseda výkonného výboru PR Klubu.

„V tomto volebním období jsou před námi dvě zásadní priority. První je být ještě užitečnější členům při jejich profesním růstu, druhou je pak intenzivní vysvětlování strategické role komunikace a řízení reputace organizací a značek směrem k širokému publiku z řad marketérů, personalistů, obchodníků a seniorního managementu,“ uvedl Vlček.

„Ve výkonném výboru se chci zaměřit zejména na potřeby naší členské základny. Především na efektivitu seminářů a doprovodných akcí, tak aby členům i nečlenům přinášely informace, které potřebují a jinde je nenajdou,“ dodává za nově zvolené členy vedení Jana Karasová z Air Bank.   

Kromě volby členů Výkonného výboru a Revizní rady schválila členská základna také zprávu o hospodaření klubu.