PR Klub obměnil vedení a ohlásil rekordní počet členů

Datum vydání: 17. 6. 2020

Členové PR Klubu si po roce zvolili nové vedení. V roli předsedy Výkonného výboru bude pokračovat stávající předseda sdružení Pavel Vlček, místopředsedkyní je nově Jana Karasová, mluvčí Air Bank. Členskou základnu aktuálně tvoří rekordních 211 komunikačních profesionálů.

V pětičlenném Výkonném výboru nově usedne Patricie Šedivá, manažerka externí komunikace Coca-Cola HBC. Pokračovat v něm nadále budou Jana Náchodská, tisková mluvčí Agentury pro podnikání a inovace, a Jan Osúch, PR ředitel Travel Advance, který se věnuje propagaci Dubaje ve střední Evropě.

Členové v rámci shromáždění ocenili úspěchy organizace v uplynulém roce, zejména rekordní nárůst členské základny PR Klubu na současných 211 lidí, a historický úspěch oborové soutěže Zlatý Středník, který registroval přes 400 přihlášek. Soutěž navíc poprvé v historii hodnotila i projekty ze Slovenska.

Velmi si vážím toho, že mohu společně s kolegy pokračovat v práci pro komunitu profesionálů v oboru komunikace a public relations. PR Klub jako profesní asociace hájí zájmy svých členů, z nichž většinu tvoří zadavatelé na pozicích ředitelů či manažerů komunikace a vnějších vztahů, tiskoví mluvčí a další experti na oblast PR, například z řad majitelů či seniorních manažerů PR agentur,” říká předseda Výkonného výboru Pavel Vlček.

Propojovat svět zadavatelů a agentur
Jako organizace sdružující primárně zadavatele chce PR Klub ještě intenzivněji spolupracovat s majiteli a vedením agentur poskytujících služby v oblasti komunikace, PR, práce obsahem atd. „Cílem je, aby na jedné straně zadavatelé měli lepší přehled o nabídce, zkušenostech a schopnostech agentur, a na straně druhé, aby agentury získaly mnohem lepší přehled o potřebách zadavatelů,“ doplňuje Vlček.

Členky Revizní rady PR Klubu Alexandra Ruberová, jednatelka Conso Eminens, Denisa Ratajová, vedoucí komunikace Sue Ryder, a Lucie Zaki, ředitelka marketingu Neeco Global ICT Services, pokračují ve svých funkcích do konce volebního období.

Členská základna na shromáždění ocenila i novinku uplynulého roku, spuštění PR webinářů, které doplnily portfolio akcí klubu, a zároveň pomohly překlenout období koronavirové krize. Šestice on-line setkání a odborné diskuse se v době pandemie pravidelně účastnilo několik desítek lidí.