PR Klub spouští novou Public Affairs platformu

Datum vydání: 30. 8. 2021

V rámci profesní organizace PR Klub vznikla nová komunikační platforma zaměřená na Public Affairs a lobbying. Jejím cílem je spojovat profesionály z této oblasti, zajišťovat pro ně vzdělávací aktivity a transfer znalostí, organizovat veřejné diskuse i zprostředkovávat zajímavá setkání se zástupci z politiky, státní sféry i vlivových organizací. Platforma se chce věnovat konkrétním tématům, která jsou v Public Affairs aktuální. Ať už je to regulace oboru, nadcházející parlamentní volby nebo konkrétní komunikační nástroje, které mohou výrazně pomoci v efektivní komunikaci zvoleného tématu.

Myšlence komunikační platformy věnující se Public Affairs se v PR Klubu věnujeme už nějakou dobu, poptávku po jejím založení ale zcela jistě ovlivnila i pandemie koronaviru, která pro mnoho manažerů komunikace a vnějších vztahů znamenala potřebu daleko aktivnějšího budování vztahů se zástupci státní a veřejné správy, a to na všech různých úrovních, od municipalit až po ministerstva,“ říká Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu. „Těmto tématům se proto chceme věnovat uceleně a dlouhodobě,“ doplňuje.

První akce, která pomyslně odstartuje celý seriál aktivit a vzdělávacích seminářů z této oblasti, se nazývá „Efektivní Public Affairs v ČR a Evropě očima předních českých expertů“. Uskuteční se již ve středu 15. září 2021 od 18 hodin v Malostranské besedě. Sejde se zde celá řada odborníků z různých sfér Public Affairs, aby společně diskutovali nad tím, jak se tato disciplína za poslední desetiletí proměnila, jaké jsou nejnovější trendy a jak lze její principy a nástroje dnes efektivně využívat. Vystoupí na ní zajímaví řečníci, konkrétně Petr Jonák, Head of Corporate Affairs & Sustainability ve společnosti T-Mobile Česká republika, Michal Kuzmiak, konzultant Public Affairs, Vladimír Mlynář, bývalý novinář, aktivní politik a člen vlády, dnes ředitel skupiny PPF pro vztahy s veřejným sektorem a Václav Nekvapil, Managing Partner Public Affairs agentury CEC Group. Na akci se můžete registrovat zde.

Nově vzniklou platformu povede a na realizaci těchto aktivit se zaměří Jana Pečenková, generální ředitelka agentury Grayling a členka Výkonného výboru PR Klubu. „Cílenému využívání nástrojů v Public Relations se v komunikaci věnujeme dlouhodobě, přitom v Public Affairs je v tomto ohledu velký potenciál. I proto se chceme v chystaných seminářích věnovat velmi konkrétním tématům a praktickému využívání řady nových nástrojů. Synergie mezi Public Relations a Public Affairs je totiž silnou zbraní a v komunikaci může být velmi efektivní cestou, jak dosáhnout vytyčených cílů,“ říká Jana Pečenková.

Pozvánky na akce v rámci nové platformy budou průběžně zveřejňovány prostřednictvím komunikačních kanálů PR Klubu na webových stránkách či na oficiálních profilech Facebook a LinkedIn.