PR Klub vítá další nové členy a míří na 300!

Datum vydání: 9. 9. 2022

Vítáme mezi námi 23 nových členů PR Klubu. Níže si můžete o některých z nich přečíst pár slov. 

Lucie Krausová

Lucie Krausová je tiskovou mluvčí a vedoucí komunikace a propagace v Nemocnici Na Františku. Do její kompetence patří komunikace s médii a veřejností, eventy, spolupráce s partnery a sponzory, vizuální identita nemocnice, webové stránky a sociální sítě. Do Nemocnice Na Františku nastoupila v roce 2019. Před tím pracovala na tiskovém oddělení Všeobecné zdravotní pojišťovny ČR.

 

Martin Bořil

Původní profesí novinář, který stál u zrodu regionálního zpravodajství iDNES.cz v Brně, na Vysočině, ve Zlínském a Olomouckém kraji. V PR se pohybuje od roku 2013, od roku 2016 působí v agentuře Lesensky.cz, aktuálně na pozici PR & Media Director. Stará se o šestičlenný tým a zároveň o několik stěžejních klientů agentury.  
 

Zdeněk Štěpánek 

Zdeněk Štěpánek vystudoval obor International Business and Politics na Copenhagen Business School a Mezinárodní studia – diplomacii na VŠE. Sedm let působí v oddělení komunikace společnosti ŠKODA AUTO. Nejprve pracoval jako tiskový mluvčí komunikace podniku zodpovědný za oblast prodeje, financí a korporátní strategie. Následně absolvoval vyslání do PR oddělení značky ŠKODA v rámci Volkswagen Group China v Pekingu. Nyní působí v oddělení produktové komunikace jako tiskový mluvčí zodpovědný za modely KAROQ, KODIAQ a SUPERB a zároveň za koordinaci globální produktové komunikace na mezinárodních trzích.


Olga Oliveriusová

Práci v médiích a PR se věnuje již 17 let. Pracovala v tištěných a rozhlasových médiích na pozici reportérka, poté jako tisková mluvčí Městské policie Kladno. Odtud přešla do tiskového oddělení Magistrátu města Kladna, kde zároveň prezentovala město Kladno v oblasti cestovního ruchu, na tuzemských i zahraničních a mezinárodních veletrzích. Nyní pracuje jako PR a tisková mluvčí Oblastní nemocnice Kladno, a.s., nemocnice Středočeského kraje.


Jiří Kratochvíl

Zakladatel a majitel digitaalní komunikační agentury DIGITAAL a netradiční HR platformy HRko. Ve své praxi čerpá z online marketingové praxe od roku 2004, vášně pro řemeslo a podnikání našich klientů. Za dobu své působnosti v oboru prošel několika zaměstnaneckými poměry v rolích online marketingového specialisty až po Head of on-line projects až do dnešního dne, kdy v rámci DIGITAALu poskytují klientům z oborů, jako je logistika, strojírenství, aerospace, aj., služby v oblasti HR marketingu, social sellingu, interní komunikace a obsahové správy sociálních sítí.
Protože mezi jeho silné stránky (podle Gallup CliftonStrenght) patří Achiever, Focus, Communication, Restorative & Individualization, umí projekty rozjet rychle a efektivně. Zároveň dodávat klientům obchodní přesah a díky hluboké znalosti Linkedin platformy je propojovat na nové zaměstnance nebo obchodní klienty po celém světě.
Je konektor, který umí propojovat fanoušky se značkami, ale také značky mezi sebou, a tvořit tak dlouhodobá spojení. To dokazuje i organizace jedné z významných HR akcí s názvem HRko. Zde se s týmem dostali za 5 let z nuly na 400 návštěvníků z celého Česka a vytvořili tak špičkovou a vyhledávanou platformu pro sdílení zkušeností z oblasti human relationship. V Ostravě!!!
Občas si odskočí k moderování business podcastu Jak to jde? nebo manažerských vlogů. A protože to je další činnost, která ho nesmírně naplňuje, je připraven propůjčit svůj hlas a vědomosti i vašim businessově laděným pořadům. Mimojiné ho také baví automatizace rutinních procesů a hledání cest ke zvyšování efektivity práce.

 
Robert Hladil

V oboru PR se pohybuje od roku 2006. Působil nejprve jako PR specialista ve společnosti AAA Auto a dále čtyři roky v PR agentuře AMI Communications. V roce 2012 se nejprve podílel na založení agentury Rubikon PR a o rok později založil s Ondřejem Tesařem agenturu EPIC PR, kde jako Managing Partner působí dosud. Jeho specializací je korporátní komunikace, krizová komunikace a media relations. V EPIC PR se také věnuje akvizicím nových klientů. Mezi jeho koníčky patří basketbal, komiksy a whisky.


Ondřej Tesař

V PR se pohybuje od roku 2006 a cestu si prošel od píky. Agenturu EPIC PR s kamarádem Robertem Hladilem založili v roce 2014. Osobně se z pozice Managing Partnera věnuje hlavně strategiím, a to jak klientským, tak interním. Je také zodpovědný za celkový rozvoj agentury a jejích lidí. 

 
Kristýna Hájková

Kristýna Hájková působí jako Head of Public Relations v agentuře Grayling Czech Republic. V oblasti PR a marketingu má více než 10 let zkušeností, v minulosti působila např. v AMI Communications nebo Bison & Rose, později zodpovídala za komunikaci Středočeského inovačního centra, hotelu InterContinental Prague nebo projektů společnosti Odien Group. V současné době působí i jako lektorka na Newton University.


Petr Žabža

Petr Žabža se pohybuje na českém finančním a bankovním trhu již více než 25 let. Nad rámec kariéry burzovního makléře a marketéra pravidelně komentoval aktuální ekonomické události pro přední ekonomická periodika, stejně jako pro ČT24. Působil jako člen interního komunikačního týmu ČSOB a ING. Nyní je kromě jiného zodpovědný za komunikaci, PR a media relations fintech společnosti Finax.


Olga Dolínková 

Olga Dolínková pracovala v marketingu firem na B2C a B2B trhu, kde byla odpovědná za komunikaci značek a interní komunikaci. Dvanáct let vedla Ústav marketingových komunikací na Fakultě multimediálních komunikací zlínské univerzity. Profesně se zaměřuje do oblasti public relations, efektivní komunikace a společenské odpovědnosti firem. V současné době je tiskovou mluvčí značky Datart. Je držitelkou Ceny Merkur 2006 za přínos v oblasti PR – ocenění Osobnost roku.


Tomáš Kubík

Tomáš Kubík má v PENNY na starosti interní a externí komunikaci a public affairs. Podílí se také na utváření a implementaci firemní strategie v oblasti udržitelnosti a společenské odpovědnosti a osobně zodpovídá za celou řadu projektů. V minulosti působil mimo jiné jako Manažer korporátní komunikace a tiskový mluvčí ŠKODA AUTO. 
 

Jakub Švestka 

Jakub Švestka má více než 12leté zkušenosti s korporátním a produktovým PR a společenskou odpovědností převážně v mezinárodních korporacích napříč různými segmenty. Svoji dosavadní kariéru zasvětil hlavně reputačnímu managementu v regulovaných odvětvích. Nejvíce ho baví externí a interní komunikace týkající se change managementu, inovací, moderních technologií a digitální transformace. Od roku 2020 vede útvar komunikace a CSR v Expobank CZ, předtím působil na PR pozicích v MONETA Money Bank a Philip Morris ČR, které patří mezi blue chips na Burze cenných papírů Praha. Byl nedílnou součástí týmu, který v roce 2013 získal prestižní cenu European Excellence Awards 2013 za nejlepší evropskou PR kampaň a Českou cenu PR.
 

Klára Hyláková

Tři roky působila jako redaktorka zpravodajství na ČT24. V září roku 2021 se ale rozhodla vrátit na její alma mater, tentokrát už ne jako studentka, ale jako zaměstnankyně. V PR týmu FSV UK zastává pozici tiskové mluvčí, její hlavní náplní práce je PR a komunikace sociálních věd a našich vědců.

 

Olga Dittrich 

Olga Dittrich pracuje v PR agentuře Grayling již od roku 2010. Má bohaté zkušenosti z automobilového průmyslu, oblasti technologií, lifestylu a CSR. V současnosti působí na pozici Senior PR Consultant. Má na starosti vedení týmu, který pracuje pro klienty jako Jaguar Land Rover, Albert Česká republika, Primark a řadu dalších.

 

Kristýna Havligerová

Kristýna Havligerová při studiích začala psát pro Hospodářské noviny, poté pro finanční server peníze.cz. Následně působila třináct let v České spořitelně, kde prošla několika pozicemi. Na starosti měla krizovou komunikaci, PR management banky, produktovou komunikaci, public affairs a odpovídala také za interní komunikaci a eventy. Nyní je manažerkou pro vnější vztahy Iniciativy pro zálohování.

 

Jan Švehla

Svou první zkušenosti v PR začal sbírat v agentuře Ogilvy, kam nastoupil koncem roku 2014. Postupně pracoval pro řadu klientů z financí (Moneta, ŠkoFin), dopravy (Uber, easyJet) a zejména technologií, když měl téměř 3 roky na starosti klienta Samsung. V prosinci 2020 přešel do skupiny Škoda Transportation, kde si musím v práci „hrát“ s vláčky. :)

 

Jiří Ďurovič 

Jiří Ďurovič je řídícím partnerem PR agentury Communication Lab, kde má na starosti byznys development a strategické poradenství pro mezinárodní klienty. Má dlouholeté zkušenosti z mediálního prostředí i public affairs. Podílel se také na několika úspěšných volebních kampaních. 

 

Zuzana Vítková

Máte rádi žlutou barvu? Pak jste museli práci Zuzany určitě zaznamenat. Má totiž na starosti marketing a PR nadace Dobrý anděl. Zkušenosti, které tam dneska zúročuje, nasbírala nejen v reklamních a PR agenturách, ale také jako zastupitelka jedné středočeské obce. A právě tuto zkušenost považuje za vysokou školu komunikace a diplomacie, ze které si odnesla především to, že člověk nemusí souhlasit, ani uhnout ze svých stanovisek. Musí však vždy jednat slušně a s určitou pokorou a porozuměním k druhým.

 
Dana Filipová

Spolumajitelka a spoluzakladatelka liberecké marketingové a PR agentury Parliamo má za sebou více než 15 let zkušeností v oboru. Vystudovala FF UP v Olomouci, obory bohemistika, historie a žurnalistika, poté deset let působila jako nakladatelská redaktorka a novinářka. Ačkoliv se nyní nejvíce věnuje strategickému řízení agentury a akvizicím, stále se podílí i na klíčových zakázkách a tvorbě strategií.

 

Tomáš Kopečný 

Na poli Public relations se pohybuje bezmála dvacet let, má za sebou celou řadu úspěšně realizovaných projektů a měl možnost zastupovat významné klienty z oblasti kulturního života, neziskového sektoru, medicíny i sféry veřejného a byznysového života.
Jeho agentura Topart Media je v oblasti kultury od roku 2020 partnerem legendy české populární hudby Heleny Vondráčkové. Vedle toho dlouhodobě spolupracuje s autorským rockovým divadlem RockOpera Praha a Malostranskou besedou. Spojení s Malostranskou besedou mu umožňovalo podílet se na zajištění PR aktivit letní scény nazvané Letňák - Léto pro všechny Pražany na Střeleckém ostrově a především na partnerství výstav renomovaných umělců, jako jsou Antonín Kratochvíl, Petr Nikl nebo Jan Saudek. 
V oblasti kultury dále spolupracuje s hudebním skladatelem a producentem Karlem Maříkem. Pomáhá se startem kariéry zpěvačky Valerie Tošerové.
Spolupracoval s fotografem Michaelem Kratochvílem, herečkou Simonou Praskovou, kytaristkou Simonne Draper, pěvcem Tomášem Bartůňkem, zpěvákem Vlastou Horváthem. Pomohl hudebním skupinám Hodiny a Lady Praga nebo souboru Divadla Zaseto. S agenturou byli také partnery Hudebního festivalu Antonína Dvořáka v Příbrami, Hudebního léta v Jezeří, výstav Malá z rybárny a Trnkova zahrada a charitativního projektu Mír pro Ukrajinu.

 
David Klouda

Specializuje se na online marketing, především copywriting a sociální sítě. Věří ale, že kvalitní marketér má mít přesah, takže se zajímá i o PR. Navazuje na své zkušenosti ze studia Univerzity Tomáše Bati, kde PR řešil několika školním projektům a nedávno se do něj více ponořil u svých klientů. Těší se, že mu členství v PR Klubu pomůže rozšířit obzory a poznat inspirativní osobnosti oboru.