Tancujúca predavačka z Kauflandu

Datum vydání: 27. 2. 2023

Dokáže obyčejné video s tančící prodavačkou z Kauflandu překonat do té doby nejúspěšnější Rytmusovy reels a většinu Reels Queen Plačkové? My už víme, že ano. Stačila k tomu jen netradiční soutěžní mechanika, kdy lidé přidávali k tančícímu videu vlastní hudbu. Společnost Kaufland Slovenská republika tak dokázala, že její claim „S Kaufland Card je za hvězdu každý“ opravdu platí. Projekt navíc získal 1. místo v kategorii Využití sociálních sítí a influencer marketing v soutěži Zlatý středník 2022. 

 

 

Instagram Reels je „nové médium“, ale obvykle se do něj pouze překlápějí stávající kreativy. Společnost Kaufland Slovenská republika přímo pro toto médium vytvořila soutěž, která byla navíc vysoce efektivní – produkční náklady byly v podstatě nulové a výsledky překonaly očekávání.

Video je rozšířením stávající kampaně „S Kaufland Card je za hvězdu každý“, prostřednictvím které chce Kaufland svým zákazníkům sdělit, že se k nim chová jako k největším hvězdám. V samotném konceptu proto účinkuje množství celebrit. V online prostředí chtěl však Kaufland poselství podchytit jinak - nechal lidi, ať udělají hvězdu z obyčejné "prodavačky", na Slovensku prakticky neznámé ochotnické herečky Daniely Gudabové. Skutečně se tak stalo a Tančící prodavačka v jejím podání překonala dokonce největší slovenské instagramové celebrity

Cílovou skupinou bylo instagramové publikum. Video se skládalo z jednoho one-take záběru na tančící prodavačku – herečku Danielu Gudabovou, které se točilo přímo v Kauflandu. Společnost využila originální mechaniku a nativní funkci Instagramu – možnost vložit jakoukoliv hudbu do Instagram story. Video nahráli do Reels bez zvuku – stačilo jej jen sdílet a přidat vlastní hudbu.

 

A výsledky?

Reels počtem vidění překonaly nejen všechny dosavadní Reels Kauflandu dohromady, ale i dosavadní rekord Rytmuse (672 000 followerů) a většinu reels slovenské instagramové Queen Plačkové (840 000 followerů). Počet zhlédnutí se u videa s tančící prodavačkou vyšplhal až na 466 000 a video získalo 7 876 lajků. 


Vizitka kampaně:

Klient: Kaufland Slovensko (Janka Klvačová, Lenka Valachovičová)

Agentura: THIS IS LOCCO

Creative & Strategy Director: Juraj Kováč

Art Director: Engelbert Strapec, Juraj Sapara

Copywriter: Martin Polakovič

Account Manager: Majka Prisenžňáková, Michal Ružica

Produkce: JOJ production 

Režie: Pepe Ehrenberger