Únik informací z content marketingu: První podcast o obsahovém marketingu u nás

Datum vydání: 21. 5. 2020

In_content, s podtitulem Únik informací z obsahového marketingu; tak se jmenuje nový seriál podcastů o content marketingu, který vydává Boomerang Communication. Dva moderátoři – Martin Vymětal a Michaela Raková – si v nich o firemním obsahu povídají s hosty, kteří mají s jeho tvorbou dlouholeté zkušenosti.

Seriál bude mít 30 epizod a každá bude věnována jednomu tématu. Celek by měl nakonec sloužit jako audioučebnice content marketingu. Ten se v podcastu rozebírá ze všech stran: od strategií, tendrů, briefů přes kreativitu, jednotlivá média a formáty až po analytiku a měření. Řeč bude i o oborových soutěžích nebo o spolupráci agentury s klienty.

Prvních pět epizod v délce 30 minut už si můžete pustit. Další budou vycházet jednou za 14 dní. Najdete je na https://anchor.fm/boomerang-communication nebo na všech podcastových platformách, jako je Spotify, Apple Podcasty, Google Podcasty nebo Overcast pod názvem in_content, případně pod Boomerang Communication.

Podcasty jsou určené marketingovým odborníkům na straně klientů z firem a korporací, kteří spolupracují na content marketingu s agenturami. Na své si ale určitě přijdou i markeťáci na volné noze nebo z menších společností, kteří jsou na podobnou práci sami. A rozhodně i odborná veřejnost a zaměstnanci agentur, kteří se chtějí o content marketingu a firemních médiích něco dozvědět.

Obsah prvních 5 epizod:
1. Content marketing není na jednu noc. Musíte ho budovat jako manželství.
Stál u zrodu ČiliChili a má za sebou desítky let zkušeností s vedením obsahových projektů. Kreativní ředitel Boomerangu Jindřich Novák nám vysvětlí, co je a co není content marketing.

2. 50 odstínů tendru: Jak vybrat tu pravou agenturu na obsah
Než přišel Ivan Manolov do Boomerangu, vedl v České spořitelně obří tendr na obsahovou agenturu. Jestli někdo ví, jak postupovat při výběrku, jak ho nachystat a podle čeho se rozhodovat, je to on.

3. Jak měřit výkon content marketingu?
Analytik Ondřej Lukeš na konkrétních příkladech ukáže, jak nastavit ideální metriky pro měření efektivity obsahového marketingu na příkladu nejměřenějšího projektu LMC Newsroom.

4. Firemní podcasty jsou na vzestupu. Jak s nimi začít?
Projektová manažerka Tereza Valentová poznala lesk i bídu firemních podcastů na vlastní kůži a nebojí se o tom mluvit. Pokud chcete spustit svůj vlastní firemní podcast, tohle si musíte poslechnout.

5. Print je už zase budoucnost. Firemní časopis může být to nejefektivnější, co v komunikaci děláte.
Šéfeditor Rudolf Král vymyslel a vyrobil víc časáků, než kdekdo přečetl. Proto umí poradit, kdy a proč magazín dělat a čemu se při tom vyhnout.

Moderátoři
Michaela Raková
Content Strategist v agentuře Boomerang Communication
S cílovými skupinami a publiky vstává, obědvá i ponocuje. V Boomerangu řídí strategicko-analytický tým a má pod palcem data a výzkumy, stojí za studií BoomLab. Zkušenosti sbírala v KPMG, kde měla na starosti publishing (např. klientský magazín Marwick), interní komunikaci a employer branding. Dříve pracovala jako novinářka. Z cest po světě si nejradši vozí časopisy a knížky pro inspiraci.

Martin Vymětal
New Business Director, Boomerang Communication
Má na starosti získávání nových zakázek, strategické plánování, koordinaci realizačního týmu a marketing firmy. Dokáže propojit obsah a obchod, kreativitu a efektivitu. Zkušenosti nasbíral hlavně v public relations, na London School of Public Relations a spoluprací s magazíny Marketing & Media a Strategie. Často vyráží do Londýna, Amsterdamu a Berlína na zkušenou. A svoje zkušenosti rád zúročí i pro vás.

Pro více informací kontaktujte:
Martin Vymětal, 602 207 789