Vedení PR Klubu pokračuje ve stejném složení, schválilo Shromáždění členů. Oborová organizace má nyní 29 institucionálních členů

Datum vydání: 10. 6. 2023

Pozice členů Výkonného výboru PR Klubu na Shromáždění členů tento týden obhájili Jana Pečenková, generální manažerka agentury Grayling, Kateřina Pavlíková, tisková mluvčí cestovní kanceláře Čedok, a Ladislav Kříž, manažer útvaru komunikace ve společnosti ČEZ. Ve svých mandátech nadále pokračují místopředsedkyně Výkonného výboru Patricie Šedivá, Head of Communication operátora T-Mobile, předsedou zůstává Pavel Vlček, který je konzultantem v oblasti Public Affairs a komunikace.  

 

 

Členkami Revizní rady byly opětovně zvoleny Alexandra Ruberová, jednatelka Conso Eminens a Denisa Ratajová, vedoucí komunikace domova Sue Ryder. Třetím členem se stal Petr Langer, PR & Communication Manager společnosti Alensa a bývalý předseda Výkonného výboru. Ten byl do Revizní rady kooptován po náhlém úmrtí dlouholeté členky Revizní rady Lucie Zaki. 


Oborová organizace PR Klub, která již 25 let sdružuje a vzdělává profesionály v oblasti komunikace a vnějších vztahů, během Shromáždění členů (jeho nejvyšší orgán) dále oznámila, že se její řady od začátku roku rozrostly o 29 institucionálních členů. Přihlásit se k etickému kodexu a užívat členské benefity největší oborové asociace mohou od začátku letošního roku nově také firmy, agentury, státní úřady a veřejné a neziskové organizace. 


Institucionálními členy se během prvních pěti měsíců letošního roku staly Air Bank, Alensa, Asociace veřejně prospěšných organizací ČR, Coca Cola HBC, Česká centra, České Radiokomunikace, ČEZ, Dům zahraniční spolupráce, E.ON Česká republika, KDU-ČSL, Komerční banka, Letiště Praha, Monitora Media, RSJ / Nadace RSJ, Provident Financial, Sev.en Energy, Škoda Auto, The Lego Group, Tipsport, T-Mobile Czech Republic, Vodafone Czech Republic a Vysoká škola ekonomická v Praze a agentury Adison, AMI Communications, Hero & Outlaw, KNOWLIMITS Group, Parliamo a Svengali Communications. „PR Klub zareagoval na dlouhodobou poptávku členství ze stran firem, veřejných institucí a také agentur, kterým dává smysl, jakou přidanou hodnotu přinášíme pro členy v oblasti péče o reputaci, vztahy se stakeholdery a etiky komunikace. Aktuálně máme téměř tři desítky organizací a podobný počet projevil ještě zájem. PR Klub se tak začíná transformovat do něčeho mnohem většího než původního sdružení expertů na PR,“ říká Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu.

PR Klub na Narozeninové párty 20. června oslaví 25 let svého působení a při té příležitosti zveřejní finalisty všech 29 kategorií nejstarší oborové soutěže komunikačních projektů a firemních médií Zlatý středník. Ta letos slaví již 21 let a o její prestiži svědčí, že zadavatelé, agentury a neziskové organizace do aktuálního ročníku podali rekordních 659 přihlášek.