Za duben a květen přibylo v PR Klubu 14 nových členů.

Datum vydání: 31. 3. 2019

Počet členů i nadále vzrůstá. Za duben a květen přibylo v PR Klubu 14 nových členů a zde vám představujeme některé z nich. 

Patricie Šedivá

Do největší české e-commerce firmy nastoupila v březnu 2017. Jak se sama vyjádřila, byl to pro ní po 20 letech v korporaci obrovský punk. V Alze zastává pozici PR manažerky a tiskové mluvčí. Na starosti má kompletní media servis v Česku, na Slovensku a v Maďarsku, podílí se na řadě projektů a věnuje se také společenské odpovědnosti. Za dva roky se jí podařilo otevřít firmu více veřejnosti a několikanásobně zvýšit počet výstupů v médiích. Pokryla tak největší hlad médií a veřejnosti po informacích o této firmě. Jejím cílem je prostřednictvím využití všech komunikačních kanálů ukázat Alzu jako firmu, kde stojí za to nejen nakupovat, ale i pracovat. A to nejen proto, že Alza nabízí 200 000 produktů, ale i pro to, že firma pro své zákazníky vyvíjí zajímavé inovace, unikátní služby a zaměstnává extrémně nadané lidi, kteří na těchto inovacích pracují. Její profesní zkušenost je cenná i v tom, že dokáže porovnat „dva světy“. „V korporaci jsou nějakým způsobem zajeté koleje, hodně se plánuje na delší dobu dopředu, a když někdo přijde s inovací, je potřeba ji důkladně zvážit,“ popsala v rozhovoru pro Hospodářské noviny. Alza jí oproti tomu přijde spíš jako start up, kde se změny dějí velmi rychle a velmi rychle také fungují v praxi.


Ing. Pavel Herot, Ph.D.

Expert ve výzkumu médií s 20 lety praxe v analýzách a vedení výzkumné společnosti Media Tenor. Vedoucí projektů pro korporátní klientelu se starostí o vlastní mediální obraz, ale také pro mediální sféru sledující vyváženost a objektivitu ve zpravodajství. Držitel certifikátů o mimořádných studijních výsledcích v programech Ogilvy Institute – marketing a PR pro profesionály nebo Media Evaluation and Measurement, Amec College.


Roman Bajčan

Od roku 1996 pracuje ve vlastních agenturách specializovaných na komplexní marketingovou komunikaci. Zaměřuje se na oblasti Průmyslu 4.0, Smart Cities, development, reality i finanční služby. Prosadil a pět let vedl národní marketingovou kampaně „Svatomartinské“. Působil jako krizový mluvčí v desítkách firem. Přednáší na středních i vysokých školách. Napsal učebnici „Techniky PR, aneb Jak pracovat s médii“. Začínal jako redaktor MF Dnes, LN, ČT i ČRo. Původním povoláním je konstruktér


Kateřina Hamr

Kateřina Hamr studovala na FF UK a Vídeňské univerzitě. Je absolventkou státní zkoušky Lektor dalšího vzdělávání, držitelkou Certifikátu konstelačního výcviku Intenzivní systemická přeměna. V letošním roce ukončila studia Diplomatické akademie, její závěrečná práce Brexit (ne)znamená Brexit byla vyhodnocena jako nejlepší studentská práce daného studijního období. Zakladatelka a ředitelka Vysoké školy evropské integrace. V minulosti vedla tištěná periodika Českopis, Maminka a Chvilka pro tebe. Působí jako mediální konzultantka, manažerka sociálních sítí, má na svém kontě například úspěšný projekt „na klíč“ Vltava Tour (sedmidenní plavba Vltavou držitelky světového rekordu v přeplavání kanálu La Manche Yvetty Hlaváčové). Celý projekt uzavřen vlastní knihou Yvetta Hlaváčová Vltava tour aneb sedm dní, které otřásly (nejen) Vltavou. Další publikací je titul Tabu, reflektující úspěšný televizní formát, jehož byla dramaturgyní a scénáristkou. V současnosti se Kateřina Hamr stala novou posilou týmu oddělení humanitární pomoci a rozvojové spolupráce Charita Česká republika. Na pozici manažerky komunikace rozvojové spolupráce hodlá budovat mediálně větší povědomí o zahraničních aktivitách pomoci, osvěty a vzdělávání.


Monika Kofroňová

Monika patří mezi zkušené profesionály v oblasti komunikace a PR. Svou pracovní kariéru odstartovala a „vyučila se“ v AMI Communications, odkud přešla na klientskou stranu a pět let pracovala jako manažerka korporátní komunikace ve společnosti Philips. Po mateřské naskočila zpět v pozici tiskové mluvčí koncernu Henkel. Po téměř 4letém působení v roli výkonné manažerky a tiskové mluvčí Asociace pro rozvoj trhu nemovitostí nyní třetím rokem pracuje jako marketingová manažerka v advokátní kanceláři bnt.