Za poslední tři měsíce přibylo v PR Klubu 32 nových členů

Datum vydání: 27. 6. 2021

V posledních třech měsících jsme na palubě PR Klubu přivítali 32 nových členů z řad freelancerů, zaměstnanců menších i korporátních firem nebo agentur. Přečtěte si medailonky některých z nich.

Marianna Zapotilová
Vystudovala jsem žurnalistiku na Univerzitě Karlově a fotografii/produkci na Kingston University London, pak jsem šla směrem, který mě vždy bavil nejvíc – PR a komunikace. Šest let jsem pracovala v PR oddělení na Fakultě sociálních věd UK, zároveň jsem externě spolupracovala s několika firmami. Od začátku roku 2020 jsem součástí PR týmu Rockaway Capital, investiční skupiny Jakuba Havrlanta.


Natálie Durčáková
Již několik let se věnuji copywritingu, redakční činnosti a kulturní produkci. Díky stáži v Českém centru Londýn jsem získala zkušenosti z PR prostředí i v zahraničí. Ve znojemské galerii GaP/Galerie a Prostor jsem pracovala na pozici social media a PR manager. Aktuálně jsem, již skoro rok, zaměstnaná jako specialista marketingu a PR v neziskové organizaci Prázdninová škola Lipnice.


Adam Rapák
„Ahoj, jmenuji se Adam Rapák, letos oslavím „kristovky“ a PR se věnuji posledních 6 let. K oboru komunikace a PR jsem, nejen obrazně, dojel do Prahy vlakem z Ostravy, kde jsem se po střední škole věnoval výpočetní technice a málem se smířil s tím, že prací se baví jen pár šťastlivců. O pár pročtených titulů odborné literatury a 350 km později jsem dostal příležitost věnovat se komunikaci se zákazníky v McDonald’s. Dnes zastávám pozici PR Supervizora stále pod zlatými oblouky a mezery v teorii jsem doplnil na VŠFS, kde jsem v roce 2020 úspěšně dokončil bakalářské studium zaměřené, jak jinak, než na marketingovou komunikaci a PR. Kromě práce mě baví hudba, adrenalinové i tradiční sporty a od letošního března i prvorozený syn Eduard.“


Marie Logrová
Aktuálně působí na pozici PR manažera MALFINI, a.s., největšího tuzemského distributora reklamního textilu s širokým záběrem v zahraničí.
Má víc jak čtvrt století praxe v mediální sféře a v PR - v tištěných a audio médiích, z větší části jako tisková mluvčí ve výrobních firmách Milo Holding, Setuza, Spolchemie, zkušenosti má i z Krajského úřadu Ústeckého kraje. V jejím portfoliu nechybí ani organizace podnikových eventů z oblasti kultury, sportu i mezinárodních veletrhů, přednášková a publikační činnost. K ekonomickému vzdělání na VŠB Ostrava přidala doktorandské studium na Katedře bohemistiky FF Univerzity Palackého v Olomouci.


Květa Kubota
PR v oblasti IT a technologií se věnuji více než 15 let. Po studiu žurnalistiky jsem získala první profesionální zkušenost v SAP. Zahrnovala posilování brandu v médiích, vytváření PR strategie i krizovou komunikaci. V Avastu z pozice Ředitelky MarCom jsem od roku 2016 tvořila brandovou komunikaci značky na globálních trzích, zejména v USA. Technologie mě stále baví, pracuji teď na projektech tech startupů.

Michaela Rýdlová
Michaela Rýdlová pracuje již od roku 2005 na pozici personální ředitelky ve společnosti Fresenius Medical Care, která je předním světovým poskytovatelem produktů a služeb pro osoby trpící onemocněním ledvin. Na své pozici je zodpovědná za komunikaci s více než 600 zaměstnanci napříč všemi pozicemi, nábor pracovníků a tvorbu a řízení incentivních programů. Velmi úzce spolupracuje s PR oddělením, které má na starost komunikaci o společnosti navenek.


Václav Rambousek
Václav Rambousek se na profesionálním poli PR pohybuje téměř 10 let. Specializuje se na FMCG a lifestyle segment. Aktuálně řídí PR Consumer team v Ogilvy, kde je zodpovědný za komunikační strategie, issue management a supervizi celého klientského portfolia. Mezi značky, na kterých Václav pracoval, patří Tesco, Hornbach, KiK, IKEA, LEGO, Samsung, Heineken, British Airways, Unibail-Rodamco-Westfield, Microsoft, Hellman’s, Kaufland, Reebok, Humanic a mnoho dalších.


Daniela Černá
V oblasti PR a komunikace se pohybuji více než 12 let. Prošla jsem různými komunikačními pozicemi ve středně velkých mezinárodních společnostech zabývajících se výrobou a prodejem. V roce 2016 jsem nastoupila do oddělení korporátní komunikace Siemens, s.r.o., kde jsem zodpovídala za různé projekty, brand management a digitální komunikaci. Ve stávající pozici zastřešuji kompletní interní a externí komunikaci.


Radka Ondráčková
V posledních třech letech řídí PR a brandovou komunikaci startupu Manifesto Market a přes 15 let se zabývá komunikací pro kulturní instituce, filmový průmysl a urbanistickou organizaci reSITE. Cit pro jazyk využívá také k vymýšlení slovních značek a je autorkou knihy poezie pro děti Zanzibar jak vyšitý. Věnuje se projektům s mezinárodním dosahem a zvláště si libuje v public relations mířících do globálních médií.


Petr Jansa
V současné době vede PR sekci v CCL CONFERENCE CZECHOSLOVAKIA LTD. Osobně odpovídá za komunikaci všech významných klientů a třetím rokem pracuje jako senior account manager pro PENNY ČR. V 2019 -2021 odpovídal za externí i interní komunikaci a její strategii v TSK a.s.. V letech 2015 až 2017 byl poradcem ministra dopravy pro BESIP (strategie a komunikace). Je mimo jiné spoluautorem kampaně "VIDÍME SE" a dalších projektů BESIP. Začínal jako motoristický novinář v redakci ČR1 Radiožurnálu (1997-2015). Zúčastnil se mimo jiné závodu DAKAR 2004 nebo expedice Moskva - Vladivostok Scout Experience 2007. V letech 2011 až 2014 byl předsedou Klubu motoristických novinářů a předsedou organizačního výboru ankety Auto roku v ČR, když se stál za znovusjednocením této ankety s anketou Auto roku KMN.