Za srpen a září přibylo v PR Klubu 19 nových členů

Datum vydání: 20. 9. 2019

Počet členů i nadále vzrůstá. Za poslední dva měsíce přibylo v PR Klubu 19 nových členů a zde vám představujeme některé z nich. 

Magdalena Leimerová

Svět příběhů mě fascinuje od dětství. Média a psaní mě učarovaly během studia oboru Žurnalistika na Univerzitě Karlově a v té době také v redakci módního magazínu. Tehdy jsem propadla blogování a teprve vznikajícímu světu influencerů na sociálních sítích.

Do oblasti PR jsem jako stážistka poprvé nahlédla ve společnosti L’Oréal v oddělení interní komunikace a PR. Nyní stojím v čele oddělení komunikace a udržitelnosti společnosti Unilever pro Českou republiku a Slovensko.


Eva Jurčíková

Již šestým rokem pracuji ve společnosti Vaše nároky.cz na pozici PR a marketing manažer, kde jsem nastoupila po ukončení studií na Masarykově univerzitě. S PR mám zkušenosti zejména v rámci komunikace s médii. Díky Vaše nároky.cz a právním službám, které zprostředkovává, mám možnost spolupracovat na zajímavých článcích a reportážích s právní tématikou. V osobním životě je mým největším koníčkem cestování.

Mgr. Jana Becková

V oblasti Public Relations a médií pracuje od roku 2007. Jako vedoucí týmu působila v agentuře Botticelli a jako Senior Account Manager v AMI Communications. V roce 2013 založila sdružení PR Plus, které se zaměřuje na klienty z farmacie, kosmetiky, bydlení či potravinářství. Současně zabezpečuje mediální tréninky, přípravu firemních spotů, školení o GDPR v marketingu či služby on-line marketingu. 

Karel Taschner

Karel Taschner se může pochlubit takřka 25 lety zkušeností v médiích, marketingové komunikaci a PR. Absolvent Technické univerzity v Liberci zahájil svou kariéru jako novinář odborného ICT vydavatelství IDG. PR zkušenosti následně získával ve velkých nadnárodních společnostech Český Telecom/Telefónica O2, Hewlett-Packard, Amazon a Huawei. Před svým nástupem do Panattoni Europe řídil PR a marketing společnosti CPI Group.

Zdeňka Linková

Zdeňka dělí svůj čas mezi content a PR, které chápe jako spojené nádoby, kdy jedna nemůže existovat bez druhé. V Aimtecu má na starosti komunikaci firmy, je šéfredaktorkou firemního časopisu pro zákazníky AIMagazine a také zastřešuje interní komunikaci společnosti. Ve volném čase píše blog o svých zkušenostech z marketingu a ze života mezi ajťáky.

Tomáš Hejda

V PR se pohybuji třináct let. Začínal jsem jako redaktor a psal mimo jiné pro Marketing & Media. Následoval přesun do ČSOB, kde jsem měl z pozice tiskového mluvčího na starosti pojišťovnu a penzijní fondy. V bance jsem působil v době, kdy světem otřásala finanční krize a banky si musely půjčovat od svých států. Zní to zvláštně, ale z hlediska zkušeností to byla neuvěřitelně štědrá doba. Po korporátní epizodě jsem se rozhodl přejít do agentury. Šlo o poslední vrchol trojúhelníku, kterým jsem chtěl doplnit zkušenosti. Na konci jsem řídil několik týmů a nesl zodpovědnost za desítky klientů. Protože jsem ale vždy měl potřebu dělat věci po svém, založil jsem z kraje roku 2013 vlastní agenturu. 

Michal Majnuš

Absolvent mediálních studií a sociologie, bývalý novinář a mediální výzkumník. Podílel se na výzkumu objektivity moderátorů České televize v předvolebním vysílání pro RRTV. V inovačním centru UNIFER měl na starosti oddělení výzkumu a PR. Více než dva roky působil jako PR manažer startupu Kiwi.com. Dnes pracuje jako marketingový ředitel české pobočky globální reklamní skupiny Dentsu Aegis Network.

Radka Nastoupilová

Radka Nastoupilová je expertkou na PR, konzultantkou, specializuje se na krizovou komunikaci. Od roku 2015 je tiskovou mluvčí České inspekce životního prostředí a členkou Rady pro rozhlasové a televizní vysílání. V minulosti pak mluvčí MMR, NKÚ a KrÚ Kraje Vysočina. Pracovala jako redaktorka, později ředitelka regionálního týdeníku, ale také v PR agentuře jako konzultantka. Vystudovala pedagogiku na UP v Olomouci, vzdělání si poté ještě rozšířila studiem oboru sociální a masová komunikace v Praze.