Jak docílit ideální kombinace kvalitního obsahu, líbivé grafiky a správného zásahu cílové skupiny? PR Work představí nejlepší firemní média včetně interních i externích časopisů či novin, webových stránek nebo profilů na sociálních sítích. Inspirujte se příklady kvalitní praxe, posbírejte tipy na vylepšení své práce a načerpejte know-how od zkušených a respektovaných profesionálů v oboru včetně vítězů soutěže Zlatý středník 2018. 


Díky partnerství s výzkumnou agenturou Ipsos se na vás těšíme v krásných prostorách ve Slovanském domě v centru Prahy. 

Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti

Viktor Černoch působil jako šéfredaktor několika časopisů, mj. populárně-naučného měsíčníku Svět objevů, úspěšného zahraničního licencovaného magazínu, který v ČR pod jeho taktovkou vycházel v letech 2012–2014. Krátce pracoval jako specialista komunikace Skupiny ČEZ. Od roku 2014 působí v Akademii věd ČR, nejprve jako redaktor a editor webových stránek, od roku 2016 jako šéfredaktor akademických médií (časopisy A / Věda a výzkum, AB / Akademický bulletin, AΩ / Věda pro každého, web avcr.cz, profily na sociálních sítích ad.). Je autorem populárně-naučné knihy Jak dlouho přežije lidstvo (Alpress, 2017). Věnuje se rovněž grafice a fotografii, je vítězem soutěže Pražský fotomaraton 2007.

Tomáš Poucha pomáhá řešit problémy - zpřehlednit, rozplést, nalézt řešení a funkční systém, pomáhá tak lidem nalézt a potvrdit správný směr a rozhodnutí v podnikání i v životě. V předních společnostech pomáhá nastavení interní komunikace ze strategického pohledu (Employer brand, EVP), taktického (kanály, nástroje, cílové skupiny), ale i správnému  business fungování (značka a marketing, customer experience, NPS). Je zakladatelem a hlavním hybatelem Marketingového institutu, Institutu interní komunikace. Rád vaří, chalupaří a má rád loutky.

Jasňa Šlédrová působí od roku 2015 v komunikačním oddělení Lékařů bez hranic, které seznamuje veřejnost s aktivitami organizace a informuje o situaci lidí v nouzi. Na starosti má publikace a ostatní tiskové a propagační materiály. K tomu se věnuje vytváření obsahu na web a sociální sítě organizace. Je šéfredaktorkou dárcovského časopisu Bez hranic a výročních zpráv Lékařů bez hranic. Obě publikace opakovaně zvítězily v soutěži Zlatý středník.

 

Lucie Komárová

Lucie vystudovala střední i vysokou školu v oboru grafický design. Po 14 intenzivních letech v reklamě se rozhodla pro změnu a vystudovala Rudolfinskou akademii, obor starožitník. Před třemi lety nastoupila jako art director do Boomerangu, kde se podílí na tvorbě firemních časopisů například pro klienty Sodexo, Kofola, E.ON, Sanofi, Albert, Active radio, ČMSS nebo Český červený kříž. A pro zpestření se zde věnuje i klasickým ATL kampaním, například pro Flexi nebo České dráhy.

Petra Kellerová se v online světě pohybuje od roku 2013, poznala jak prostředí menších nebo větších mezinárodních agentur, tak klientskou stranu. Organizovala 5 ročníků Marketing festivalu, její specializací jsou sociální sítě jak z obsahového, tak výkonnostního hlediska. 

Viktor Černoch působil jako šéfredaktor několika časopisů, mj. populárně-naučného měsíčníku Svět objevů, úspěšného zahraničního licencovaného magazínu, který v ČR pod jeho taktovkou vycházel v letech 2012–2014. Krátce pracoval jako specialista komunikace Skupiny ČEZ. Od roku 2014 působí v Akademii věd ČR, nejprve jako redaktor a editor webových stránek, od roku 2016 jako šéfredaktor akademických médií (časopisy A / Věda a výzkum, AB / Akademický bulletin, AΩ / Věda pro každého, web avcr.cz, profily na sociálních sítích ad.). Je autorem populárně-naučné knihy Jak dlouho přežije lidstvo (Alpress, 2017). Věnuje se rovněž grafice a fotografii, je vítězem soutěže Pražský fotomaraton 2007.

Tomáš Poucha pomáhá řešit problémy - zpřehlednit, rozplést, nalézt řešení a funkční systém, pomáhá tak lidem nalézt a potvrdit správný směr a rozhodnutí v podnikání i v životě. V předních společnostech pomáhá nastavení interní komunikace ze strategického pohledu (Employer brand, EVP), taktického (kanály, nástroje, cílové skupiny), ale i správnému  business fungování (značka a marketing, customer experience, NPS). Je zakladatelem a hlavním hybatelem Marketingového institutu, Institutu interní komunikace. Rád vaří, chalupaří a má rád loutky.

Jasňa Šlédrová působí od roku 2015 v komunikačním oddělení Lékařů bez hranic, které seznamuje veřejnost s aktivitami organizace a informuje o situaci lidí v nouzi. Na starosti má publikace a ostatní tiskové a propagační materiály. K tomu se věnuje vytváření obsahu na web a sociální sítě organizace. Je šéfredaktorkou dárcovského časopisu Bez hranic a výročních zpráv Lékařů bez hranic. Obě publikace opakovaně zvítězily v soutěži Zlatý středník.

 

Lucie Komárová

Lucie vystudovala střední i vysokou školu v oboru grafický design. Po 14 intenzivních letech v reklamě se rozhodla pro změnu a vystudovala Rudolfinskou akademii, obor starožitník. Před třemi lety nastoupila jako art director do Boomerangu, kde se podílí na tvorbě firemních časopisů například pro klienty Sodexo, Kofola, E.ON, Sanofi, Albert, Active radio, ČMSS nebo Český červený kříž. A pro zpestření se zde věnuje i klasickým ATL kampaním, například pro Flexi nebo České dráhy.

Petra Kellerová se v online světě pohybuje od roku 2013, poznala jak prostředí menších nebo větších mezinárodních agentur, tak klientskou stranu. Organizovala 5 ročníků Marketing festivalu, její specializací jsou sociální sítě jak z obsahového, tak výkonnostního hlediska. 

Program:

Trendy v interní komunikaci | Tomáš Poucha, výkonný ředitel, Marketingový institut

Jaké kanály, nástroje a přístupy fungují a budou fungovat vždy a jaké pomalu a jistě končí? Jak ovlivňuje svět kolem nás fungování interní komunikace? V rámci přednášky si vyjasníme celkový rámec a zejména si projdeme ukázky toho, kam se vyvíjí jednotlivé nástroje a samotná přidaná hodnota této disciplíny.

Dělají to tak oni, budeme to tak dělat i my! | Petra Kellerová, Social Media Specialist & Account Manager, ADison

Čeho chceme docílit? Co nás k tomu dostane? Kdo je náš fanoušek a kdo je náš klient? Nebuďte součástí stáda, přemýšlejte o tom, co v onlinu děláte. Může to totiž být hodně vidět.

Jak (vy)tvořit obsah pro firemní časopisy a další firemní média | Viktor Černoch, vedoucí odboru akademických médií, Akademie věd ČR

Jak tvořit obsah, který nebudou lidé přehlížet, a naopak jej budou se zájmem číst? Proč vytvářet obsah „in house“, a proč má stále smysl vydávat tištěná periodika? Jak širokou/úzkou zvolit cílovou skupinu? Co funguje a co ne? A jak to chodí ve veřejné instituci, kterou je Akademie věd ČR?

Výroční zpráva, kterou lidé chtějí číst | Jasňa Šlédrová, Publications and Digital Content Officer, Lékaři bez hranic

Výroční zpráva může být bichlí plnou čísel a grafů, ve kterých se vyžívají snad jen ekonomové a auditoři. Drahou a náročnou publikací, na kterou sedá prach. Může ale také být vaším nejlepším propagačním materiálem, kterým se chcete prezentovat. Může vyprávět příběh, který čtenáře vtáhne do děje. Jak na výroční zprávu, kterou lidé chtějí číst?

Přitahujte designem: design firemních médií v praxi | Lucie Komárová, Art director, Boomerang

Vytvořit atraktivní časopis je snadné. Vytvořit funkční a zároveň atraktivní časopis už tak snadné není. Letem světem designem firemních magazínů na základě praxe a bez zbytečných teorií.

Kontakty pro návštěvníky

Místo konání

IPSOS, Slovanský dům, vchod E
Na Příkopě 22
Praha

Kontakt pro účastníky

Kristýna Blahetová
+420 777 024 876
[email protected]