Po semináři o obsahové strategii přinášíme navazující téma.

Staňte se mistry obsahu! Zaujměte svoji cílovou skupinu poutavým textem, infografikou, blogem, obrázky nebo videem. Odhalíme vám, jak vytvořit úspěšný obsah a jaké formáty fungují napříč komunikačními kanály od tištěných médií po online. Na základě praktických příkladů vám představíme aktuální trendy pro rok 2019.

A pozor! Máme pro vás také poradnu! Po skončení oficiální části semináře bude mít 16 z vás možnost diskutovat nad vašimi konkrétními dotazy a projekty s vybraným řečníkem! 

Díky partnerství s výzkumnou agenturou Ipsos se na vás těšíme v krásných prostorách ve Slovanském domě v centru Prahy.

Partnerem semináře je obsahová a komunikační agentura BOOMERANG COMMUNICATION. 

Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti

Martin Vymětal

Martin Vymětal byl v roce 2001 jedním ze zakládajících společníků vydavatelství firemních médií Boomerang Communication. Dnes je Boomerang absolutním lídrem #1 v content marketingu v Čechách. Posledních 17 let se věnuje tvorbě firemního obsahu. Martin pomáhá značkám zaujmout a přitáhnout zákazníky: časopisem, newsletterem, sociálními sítěmi nebo třeba blogem. Specializuje se na propojení obsahu a obchodu. Kreativita a efektivita jsou dva hlavní pilíře jeho práce.

Martin Groman

Martin Groman - jeho svět se točí okolo copywritingu a editování. Během své dlouholeté praxe nabral zkušenosti jako redaktor v celé řadě časopisů a novin. Vyzkoušel si také roli rozhlasového dokumentaristy v Českém rozhlase a editoval několik knižních publikací. Rád přináší kreativní nápady na budování korporátní identity a jazyka. Podílel se na přípravě firemních časopisů, webových stránek a speciálních projektů, které získaly hned několik Zlatých středníků. Vede vzdělávací kurzy zaměřené na online copywriting a kreativní psaní.

Štěpán Prokop

Štěpán Prokop odpovídá od roku 2015 za design v KPMG Česká republika, od loňska má na starosti i celkovou kreativu. Jako grafický designér je odkojený rakouskou školou Kunstuni v Linci. Do jeho práce se promítá německá preciznost a čistota a nejlepší design je podle něj žádný design. Za svoji práci získal mimo jiných ocenění European Design Awards.

Jakub Hussar

Jakub Hussar, režisér, producent a idea maker. Narodil se v Českých Budějovicích. Vystudoval režii a scenáristiku na Filmové akademii Miroslava Ondříčka v Písku, kde od roku 2009 vyučuje. V roce 2002 zakládá tvůrčí skupinu Trinity Pictures, která se zaměřuje na tvorbu krátkých filmů a později také produkci reklam. V roce 2011 stojí u zrodu herního studia ARK8 (projekt Coraabia – Česká hra roku 2014), v 2012 zakládá iniciativu Vladimír Franz prezidentem (Křišťálová lupa za marketingovou inspiraci), později vede prezidentskou kampaň Pavla Fischera, zakládá platformu První prezidenská. V současnosti dokončuje sci-fi životopisný román 0 Tu (vydá nakladatelství Argo), který plánuje adaptovat do seriálu. Jakub je autorem více než stovky reklam včetně festivalově nejúspěšnější české reklamy "Mnichovská dohoda" (2009 - Bronzový lev z Cannes, Golden Drum Portorož, Shortlist Clio Awards Las Vegas, ad.). V roce 2018 zakládá inovativní reklamní agenturu HAZE. 

Milan Formánek

Milan Formánek pracuje 13 let v marketingu Red Bull Media House. Otestoval různé komunikační přístupy na více jak 200 projektech a pomohl přes 100 světovým sportovcům a umělcům. Věnuje se také školením (T-Mobile, Siemens, Hospodářská komora, CAMP IPR, Czechitas), rozjel marketing úspěšné módní značce ODIVI (Forbes 30pod30). Namíchal tuto praxi s teorií 300+ obchodních audio knížek, propojuje nové disciplíny, kreativce s technologiemi a businessem. https://formanek.bio/

Martin Vymětal

Martin Vymětal byl v roce 2001 jedním ze zakládajících společníků vydavatelství firemních médií Boomerang Communication. Dnes je Boomerang absolutním lídrem #1 v content marketingu v Čechách. Posledních 17 let se věnuje tvorbě firemního obsahu. Martin pomáhá značkám zaujmout a přitáhnout zákazníky: časopisem, newsletterem, sociálními sítěmi nebo třeba blogem. Specializuje se na propojení obsahu a obchodu. Kreativita a efektivita jsou dva hlavní pilíře jeho práce.

Martin Groman

Martin Groman - jeho svět se točí okolo copywritingu a editování. Během své dlouholeté praxe nabral zkušenosti jako redaktor v celé řadě časopisů a novin. Vyzkoušel si také roli rozhlasového dokumentaristy v Českém rozhlase a editoval několik knižních publikací. Rád přináší kreativní nápady na budování korporátní identity a jazyka. Podílel se na přípravě firemních časopisů, webových stránek a speciálních projektů, které získaly hned několik Zlatých středníků. Vede vzdělávací kurzy zaměřené na online copywriting a kreativní psaní.

Štěpán Prokop

Štěpán Prokop odpovídá od roku 2015 za design v KPMG Česká republika, od loňska má na starosti i celkovou kreativu. Jako grafický designér je odkojený rakouskou školou Kunstuni v Linci. Do jeho práce se promítá německá preciznost a čistota a nejlepší design je podle něj žádný design. Za svoji práci získal mimo jiných ocenění European Design Awards.

Jakub Hussar

Jakub Hussar, režisér, producent a idea maker. Narodil se v Českých Budějovicích. Vystudoval režii a scenáristiku na Filmové akademii Miroslava Ondříčka v Písku, kde od roku 2009 vyučuje. V roce 2002 zakládá tvůrčí skupinu Trinity Pictures, která se zaměřuje na tvorbu krátkých filmů a později také produkci reklam. V roce 2011 stojí u zrodu herního studia ARK8 (projekt Coraabia – Česká hra roku 2014), v 2012 zakládá iniciativu Vladimír Franz prezidentem (Křišťálová lupa za marketingovou inspiraci), později vede prezidentskou kampaň Pavla Fischera, zakládá platformu První prezidenská. V současnosti dokončuje sci-fi životopisný román 0 Tu (vydá nakladatelství Argo), který plánuje adaptovat do seriálu. Jakub je autorem více než stovky reklam včetně festivalově nejúspěšnější české reklamy "Mnichovská dohoda" (2009 - Bronzový lev z Cannes, Golden Drum Portorož, Shortlist Clio Awards Las Vegas, ad.). V roce 2018 zakládá inovativní reklamní agenturu HAZE. 

Milan Formánek

Milan Formánek pracuje 13 let v marketingu Red Bull Media House. Otestoval různé komunikační přístupy na více jak 200 projektech a pomohl přes 100 světovým sportovcům a umělcům. Věnuje se také školením (T-Mobile, Siemens, Hospodářská komora, CAMP IPR, Czechitas), rozjel marketing úspěšné módní značce ODIVI (Forbes 30pod30). Namíchal tuto praxi s teorií 300+ obchodních audio knížek, propojuje nové disciplíny, kreativce s technologiemi a businessem. https://formanek.bio/

Program

Jaké trendy v obsahu budou hýbat světem komunikace v roce 2019?

Martin Vymětal, New business & Marketing director, Boomerang Communication

Připravte se na letošní trendy a získejte náskok v komunikaci před konkurencí. Poslechněte si v kostce, jaké trendy můžete očekávat v content marketingu ve firemních médiích a na sociálních sítích.

Milan Formánek, Media Network Manager, Red Bull 

Milan se s vámi rád podělí o své zkušenosti. Ne o novinky, které by se za půl roku zase změnily, ale o nadčasové vychytávky a jejich vztah k inovacím a digitalizaci. Nastíní vám, jak pracovat s influencery či vytvořit pokročilou postprodukci videa na social pomocí pár kliků v mobilní aplikaci, něco, co ještě před rokem nebylo možné. Současné trendy ve společnosti, jejich vliv na práci v harmonii s osobním životem a důležitost zvyšování etiky a estetiky marketingové komunikace.

Jak (ne)tvořit texty?

Martin Groman, copywriter, editor a lektor kreativního psaní

Psaní jako „každodenní chléb“. Poznáváte se? Pak byste neměli zůstávat pozadu. Dodejte svým textům drive a přijďte se inspirovat letošními copy-trendy ve firemních médiích a na sociálních sítích. Vymyslete takové texty do interního časopisu, firemní brožury nebo na Facebook, které budou lidé rádi číst. Naučte se zaujmout cílovou skupinu a vyhněte se častým chybám při kreativním psaní.

Prosaďte své nápady a zaujměte neotřelým vizuálem

Štěpán Prokop, Head of Creative, KPMG

Zaujmout dnešního čtenáře, na kterého útočí nespočet vizuálních podnětů, může být těžké. Jak pracovat s fotografiemi a ilustracemi? Jaké trendy budou hýbat světem grafického designu? Přijďte si poslechnout tipy od zkušeného designéra a dozvědět se, jaký vizuál opravdu funguje a čeho se naopak při tvorbě vyvarovat. Mluvit bude i o cenami ověšeném magazínu Marwick, který KPMG v Česku vydává.

Trendy v audiovizuální tvorbě

Jakub Hussar, Executive Creative Director, HAZE

Zaujmout dnešního zákazníka a udržet jeho pozornost na delší dobu či opakovaně může být opravdový oříšek. Úspěšnost obsahu doručovaného ve formě videa rapidně narůstá, zároveň však narůstá i jeho objem. Jaké jsou mechaniky, které zaujmou soudobého diváka? Jak posílit důvěryhodnost značky bez zbytečných přešlapů?

Atomizace obsahu: jeden obsah pro všechny mediatypy

Martin Vymětal, New business & Marketing director, Boomerang Communication

Roztříštěnost firemních médií – od časopisů, blogů, sociálních sítí či newsletterů – nahrává atomizaci obsahu. Vezměte vytvořený obsah a přepracujte ho pro různá média tak, abyste co nejlépe zasáhli jednotlivé čtenáře. Společně se naučíme používat takzvané story angles, content hub a atomizaci. Zjednodušíte si práci s obsahem a vaši čtenáři budou nadšeni.

Tentokrát s poradnou! Naši čtyři řečníci si na vás po skončení semináře vyhradí 4x15minutový časový slot, ve kterém vám budou k dispozici pro konzultace vašich konkrétních dotazů a projektů. 

Nabídku časových slotů budeme posílat den před konáním semináře na všechny přihlášené účastníky se zaplacenou registrací. A platí pravidlo, kdo dřív přijde, ten dřív mele. :) Disponujeme jen 16 časovými okny, takže 16 z vás může využít speciální konzultace s vaším oblíbeným speakerem.

Partner semináře

Kontakty pro návštěvníky

Místo konání

IPSOS
Slovanský dům, vchod E, ul. Na Příkopě 22
110 00 Praha 1