Bleskové rozšíření rychlostí, na které nejsou organizace připraveny. Může to být horší, než si dokážeme představit. Realita vnímaná přes emoce. Zažité scénáře neplatí.

Krizová komunikace je na konci první dekády 21. století neporovnatelně náročnější, ale firmy na ni nejsou plně připravené. Červnový seminář PR Klubu nebude o klasických poučkách, ale jeho účastníci se seznámí s tím, co znamená opravdu dobře se na krizovou situaci připravit, v čem všem může být zárodek krize a co všechno je potřeba mít pod kontrolou před tím, než budete čelit přesile na více frontách.

Díky partnerství s výzkumnou agenturou Ipsos se na vás těšíme v krásných prostorách ve Slovanském domě v centru Prahy. 

Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti

Bohuslav Bohuněk se přes dvacet let pohybuje v médiích píšících o marketingu. Ještě v průběhu studií na VŠE nastoupil do časopisu Strategie, poté v roce 2000 patřil k zakládajícímu týmu redakce Marketing&Media, kde vedl rubriku marketing a byl zástupcem šéfredaktora, mezi lety 2004 a 2012 pak vedl sesterský měsíčník Trend Marketing. V roce 2013 byl u založení týdeníku MarketingSalesMedia, nyní působí pod hlavičkou Týdne. Kromě toho řadu let vyučuje public relations na VŠEM a marketing na VŠE v Praze, na sociální síti LinkedIn založil skupinu P.R.ciny, která je dnes největší skupinou o PR.

Jiří Reichl je od dubna 2016 šéfredaktorem Ekonomického deníku. S novinařinou začínal v roce 1996 v jihomoravské redakci MF DNES, prošel nejrůznějšími deníky, skončil v Lidových novinách jako redaktor se specializací na armádu, bezpečnost a tajné služby atd. S misí MEDEVAC navštívil v roce 2007 Kosovo. Podíval se také na základny v Afghánistánu a Iráku. Mluvil za Úřad práce v době přechodu na nový systém sociálních dávek (sKarta). Mediálně zastupoval investora Round Hill Capital, který koupil byty OKD od Zdeňka Bakaly a finanční společnost OVB. Dodnes občas radí s krizovou komunikací.

Honza Artner pracuje s daty a informacemi už od roku 2003. Pomáhal s kvalitou dat na portálu Firmy.CZ, měl na starosti podporu prodeje, samostatný prodej a poslední roky vedení obchodu v Bisnode Česká republika, Imper.CZ a Monitora Média. Přestože většinu kariéry pracoval s daty firemními, ekonomickými, nebo obchodně marketingovými, nyní se věnuje informacím mediálním díky službě Monitora.CZ.

Michal Prokeš je absolventem Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem. V oblasti komunikace sbírá zkušenosti od roku 2008. Pracoval u developerské společnosti Ekospol, v agentuře Native PR měl na starost klienty Unipetrol, Benzina, Česká kancelář pojistitelů, KPMG, Neckermann Cestovní kancelář a další. V roce 2012 nastoupil do České televize, kde do roku 2017 řídil komunikaci vlastní tvorby a off air marketingové aktivity, od roku 2017 vedl navíc agendu interní komunikace a Diváckého centra. Od ledna 2019 řídí komunikaci Nadace České spořitelny.

Marika Janoušková má za sebou dvanáctiletou praxi v oblasti komunikace, převážnou část této doby působila v rámci společností Český Aeroholding a Letiště Praha. Čtyři roky byla tiskovou mluvčí holdingové skupiny Český Aeroholding a během této doby aktivně řešila řadu krizových situací a nastavovala manuál krizové komunikace společnosti. Dnes řídí oddělení externí a interní komunikace, CSR a eventů ve společnosti Letiště Praha a je členem krizového štábu řešícího mimořádné události spojené s letištěm.

Ondřej Šuch se věnuje především korporátnímu PR. Po studiu komunikace na UK Praha a několikaletém působení v České televizi pracoval ve dvou PR & PA agenturách a následně jako manažer komunikace ve společnostech Skanska, ČEZ a nyní Hyundai. V roce 1999 spoluzakládal web Auto.CZ, šest let vedl největší českou nadaci ČEZ a celou dobu statečně odolával soukromé přítomnosti na sociálních sítích. Realista nesnášející marketingové ptydepe, dělení na hodné a zlé a tituly. Jeho historky z krizové komunikace jsou kupodivu pravdivé.

Bohuslav Bohuněk se přes dvacet let pohybuje v médiích píšících o marketingu. Ještě v průběhu studií na VŠE nastoupil do časopisu Strategie, poté v roce 2000 patřil k zakládajícímu týmu redakce Marketing&Media, kde vedl rubriku marketing a byl zástupcem šéfredaktora, mezi lety 2004 a 2012 pak vedl sesterský měsíčník Trend Marketing. V roce 2013 byl u založení týdeníku MarketingSalesMedia, nyní působí pod hlavičkou Týdne. Kromě toho řadu let vyučuje public relations na VŠEM a marketing na VŠE v Praze, na sociální síti LinkedIn založil skupinu P.R.ciny, která je dnes největší skupinou o PR.

Jiří Reichl je od dubna 2016 šéfredaktorem Ekonomického deníku. S novinařinou začínal v roce 1996 v jihomoravské redakci MF DNES, prošel nejrůznějšími deníky, skončil v Lidových novinách jako redaktor se specializací na armádu, bezpečnost a tajné služby atd. S misí MEDEVAC navštívil v roce 2007 Kosovo. Podíval se také na základny v Afghánistánu a Iráku. Mluvil za Úřad práce v době přechodu na nový systém sociálních dávek (sKarta). Mediálně zastupoval investora Round Hill Capital, který koupil byty OKD od Zdeňka Bakaly a finanční společnost OVB. Dodnes občas radí s krizovou komunikací.

Honza Artner pracuje s daty a informacemi už od roku 2003. Pomáhal s kvalitou dat na portálu Firmy.CZ, měl na starosti podporu prodeje, samostatný prodej a poslední roky vedení obchodu v Bisnode Česká republika, Imper.CZ a Monitora Média. Přestože většinu kariéry pracoval s daty firemními, ekonomickými, nebo obchodně marketingovými, nyní se věnuje informacím mediálním díky službě Monitora.CZ.

Michal Prokeš je absolventem Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem. V oblasti komunikace sbírá zkušenosti od roku 2008. Pracoval u developerské společnosti Ekospol, v agentuře Native PR měl na starost klienty Unipetrol, Benzina, Česká kancelář pojistitelů, KPMG, Neckermann Cestovní kancelář a další. V roce 2012 nastoupil do České televize, kde do roku 2017 řídil komunikaci vlastní tvorby a off air marketingové aktivity, od roku 2017 vedl navíc agendu interní komunikace a Diváckého centra. Od ledna 2019 řídí komunikaci Nadace České spořitelny.

Marika Janoušková má za sebou dvanáctiletou praxi v oblasti komunikace, převážnou část této doby působila v rámci společností Český Aeroholding a Letiště Praha. Čtyři roky byla tiskovou mluvčí holdingové skupiny Český Aeroholding a během této doby aktivně řešila řadu krizových situací a nastavovala manuál krizové komunikace společnosti. Dnes řídí oddělení externí a interní komunikace, CSR a eventů ve společnosti Letiště Praha a je členem krizového štábu řešícího mimořádné události spojené s letištěm.

Ondřej Šuch se věnuje především korporátnímu PR. Po studiu komunikace na UK Praha a několikaletém působení v České televizi pracoval ve dvou PR & PA agenturách a následně jako manažer komunikace ve společnostech Skanska, ČEZ a nyní Hyundai. V roce 1999 spoluzakládal web Auto.CZ, šest let vedl největší českou nadaci ČEZ a celou dobu statečně odolával soukromé přítomnosti na sociálních sítích. Realista nesnášející marketingové ptydepe, dělení na hodné a zlé a tituly. Jeho historky z krizové komunikace jsou kupodivu pravdivé.

Program:

Mediální komunikace se zakladatelem skupiny P.R.ciny | Bohuslav Bohuněk, editor magazínu Týden, Empresa Media

Jak na sebe strhnout mediální pozornost? Jak si z novináře a médií udělat nepřítele? Jak (ne)bojovat s médii?

Cashless řešení pro výplatu sociálních dávek sKarta | Jiří Reichl, konzultant, šéfredaktor Ekonomického deníku

Předběhlo řešení sKarta svými ambicemi a navrhovaným řešením dobu? Co sKartě pošramotilo pověst natolik, že musela být zastavena? Co se dělo kolem změn IT systémů na výplatu dávek, že málem stávkovali i zaměstnanci Úřadu práce ČR? 

USE CASE: správné informace ve správnou chvíli | Jan Artner, obchodní ředitel, Monitora Media

Jak může pomoci správná informace ve správnou chvíli pro udržení důstojné tváře společnosti? Zkušenosti s Monitorou Marka Steigera, tiskového mluvčího Vodafone.

Case study "Fakty proti manipulacím" | Michal Prokeš, manažer komunikace, Nadace České spořitelny

Jak bojovat se lží a vyjít z toho silnější? Case study jedné několik týdnů trvající krizovky, kdy se majitel TV Barrandov pustil do veřejnoprávní televize.

"To neustojíme!" | Ondřej Šuch, manažer komunikace, Hyundai

Aneb příklady průšvihu, jeho mediálního obrazu a řešení. Předsudky, stereotypy a reflexy versus zkušenost a nebyrokratická příprava. A vyplatí se lhát?

Jak řeší krizovky pražské letiště? | Marika Janoušková, manažerka externí a interní komunikace, Letiště Praha, a. s.

Jak se tým komunikace Letiště Praha připravuje na krizové situace, role zaměstnanců firmy při řešení krizové události, od tiskové zprávy k využití sociálních sítích v krizové komunikaci – co nám funguje, krizová komunikace letiště v příkladech (stávky taxikářů, letecká nehoda, potencionální nákaza na palubě) a jak pracujeme s ponaučením.

Kontakty pro návštěvníky

Místo konání

IPSOS, Slovanský dům, vchod E,
Na Příkopě 22
11000 Praha

Kontakt pro účastníky

Kristýna Blahetová
+420 777 024 876
[email protected]