Jak na efektivní interní komunikaci?

Jak připravit strategii a kdy je pro to nejlepší čas?

Jaké nástroje se v praxi osvědčují a co funguje méně?

Které formáty zaměstnanci nejvíce oceňují a jak je správně zapojit?

Jaké trendy jsou IN?

Nejen na tohle, ale i na další otázky se dozvíte odpověď na školení JAK NA INTERNÍ KOMUNIKACI

 

 

Těšit se můžete na:

  • Jan Kopecký vedoucí interní komunikace T-Mobile
  • Jan Schlenker – manažer Interní komunikace a eventů Letiště Praha
  • Martina Plechatová – specialista interní komunikace OREA Hotels & Resorts
  • Pro nemoc zrušila své vystoupení - Agata Hauerová – vedoucí týmu interní komunikace Air Bank

 

Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti

Agata Hauerová

Vedoucí týmu Interní komunikace Air Bank

Agata Hauerová se interní komunikaci věnuje od roku 2013. Začínala v České pojišťovně, pak pracovala v Direct pojišťovně a od roku 2018 byla zodpovědná za interní komunikaci v E.ONu. Se svým týmem získala v roce 2021 dvě České ceny za PR a zlatého a stříbrného Fénixe.  Od prosince 2021 působí v Air Bank, kde vede tým interní komunikace. Vystudovala bohemistiku na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy.

Martina Plechatová

Specialista interní komunikace OREA Hotels & Resorts

Interní komunikaci se Martina věnuje pátým rokem. První zkušenosti získala ve Skupině ČEZ, kde se podílela rovněž na PR servisu pro Nadaci ČEZ. Ve skupině Publicis vytvářela obsah pro interní média a věnovala se i  mediální podpoře agentur Leo Burnett, MSL nebo Saatchi & Saatchi. V českém hotelovém řetězci OREA postavila interní komunikaci od základů, od newsletteru přes organizaci firemního eventu až po interní sociální síť OREA+. Před odchodem do firemní sféry pracovala jako redaktorka odborných titulů Marketing & Media a Trend marketing.

Jan Kopecký

Vedoucí interní komunikace T-Mobile

Od roku 2017 vede tým interní komunikace T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekomu. Komunikaci se věnuje 18 let, v minulosti pracoval ve společnosti Siemens, kde byl zodpovědný za tým marketingové a digitální komunikace a také za interní komunikaci. Zaměřuje se zejména na content marketing.

Jan Schlenker

Manažer Interní komunikace a eventů Letiště Praha

​​Jan Schlenker již pátým rokem působí ve společnosti Letiště Praha, kde má na starosti interní komunikaci a event management. V minulosti se věnoval produkci ve společnosti 2Score, kde měl mimo jiné na starosti oficiální fotbalový kemp AC Sparta Praha, nebo se specializoval na merchandising sportovních klubů AC Sparta Praha a HC Kometa Brno ve společnosti Footballmania. Vystudoval Management sportu na Technické univerzitě v Liberci a Univerzitě Karlově.

Program

16.00 - 16.10 hod.

Úvod – Patricie Šedivá, místopředsedkyně Výkonného výboru PR Klubu

16.10 - 16.35 hod.

Agata Hauerová – vedoucí týmu interní komunikace Air Bank

Pro nemoc zrušila své vystoupení, omlouváme se za případné komplikace.

Interní komunikace jako servisní tým (nejen) banky

Jak si poradit s přívalem témat, která chtějí naši interní klienti komunikovat? Jak a proč z Tržiště informací vzniklo Minitržiště? A jak vybruslit z kampaně, která stojí na strachu z ukradení chlebíčků? Proud témat pro interní komunikaci se nikdy nezastaví a na nás je namixovat interní kanály tak, abychom kolegy nepřehltili, ale zároveň předali co nejvíc smysluplných informací. Společně se podíváme na pár příkladů, jak na to.

16.35 - 17.00 hod.

Jan Kopecký – vedoucí interní komunikace T-Mobile

Sociální sítě a obsah v interní komunikaci

Jak v T-Mobilu a Slovak Telekomu vytváříme obsah (hlavně pro interní sociální síť), který zaměstnance zajímá a baví, a který zároveň funguje – tedy pomáhá firmě plnit cíle. Jak strategicky i takticky komunikaci plánujeme, jak ji měříme a jaké nevětší problémy řešíme. 

17.00 - 17.25 hod.

Jan Schlenker – manažer Interní komunikace a eventů Letiště Praha

Letiště jako malé okresní město

Věděli jste, že na letišti pracuje téměř 3 000 zaměstnanců ve více než 500 různých profesích a máme také své účtaře, elektrikáře, ale i včelaře? Co nám v rámci interní komunikace na takto různorodé skupiny funguje a s jakými problémy se potýkáme. Proč je důležité, aby součástí komunikace byli i členové nejvyššího managementu.

17.25 - 17.50 hod.

Martina Plechatová – specialista interní komunikace OREA Hotels & Resorts

Od pokojské k řediteli a od Brna po Mariánky aneb Jak dát interce hotelové sítě společný náboj a směr

Dřívější snahy nastavit v OREA strategii a rozjet kanály interní komunikace prudce zbrzdila covidová pandemie. Když se v roce 2021 začali zaměstnanci vracet na své hotely, sounáležitost se značkou OREA a povědomí o tom, co se děje v síti na druhém konci republiky, byly mizivé. Píše se listopad 2023 a jsou tu Hot News, OREAnet, digitální nástěnky, interní kampaně a eventy, interní sociální síť OREA+ a profil OREApeople na Instagramu. Zda je množství komunikačních kanálů zárukou úspěšného zacílení na rozdílné skupiny zaměstnanců napříč regiony a jaké příběhy „táhnou“ v oblasti hospitality, vám ve své prezentaci přiblíží specialistka interní komunikace společnosti OREA Hotels Martina Plechatová.

17.50 - 18.00 hod.

Diskuze a závěrečné rozloučení

18.00 - 19.00 hod.

Networking

Jak se na místo dostanete

Místo konání

Magenta Experience Center (v OC Arkády Pankrác)
Na Pankráci 86
14000 Praha

Kontakt pro účastníky