V čem konkrétně ESG dokáže velkým i malým firmám pomoci v oblasti repution managementu? Jak se koncept udržitelnosti odráží v komunikačních strategiích lídrů? Na co všechno má rating udržitelnosti vliv?
Nejen to se dozvíte na chystané konferenci koncipované zejména pro posluchače zkušené v oboru, kteří s danou problematikou již pracují.
Na téma ESG toho v loňském roce padlo opravdu hodně. De facto jde o hodnocení kolektivní odpovědnosti firmy v oblasti sociálních a environmentálních faktorů.
Toto kreditní skóre zahrnuje nejen hodnoty, ale i obavy (jako je ochrana životního prostředí, správa a řízení nebo komunitní zájmy), pravdou však zůstává, že udržitelné společnosti se více zaměřují na inovace a rychle a lépe reagují na měnící se podmínky.
I když jsou tyto oblasti stále vcelku nové, reprezentují novou globální realitu, kterou mohou firmy využít pro obchodní příležitosti v soukromém sektoru, ale i v oblasti veřejných zakázek, a mohou tak získat náskok před svou konkurencí. Etika v byznysu může být opravdu výhodou.
Finanční instituce, investoři, obchodní partneři i stát a veřejnost ale právem považují ESG i za potenciální riziko – a to pro firmy, které tyto standardy nemají dostatečně formulovány, anebo je dokonce nedodržují. Právní, finanční i reputační rizika a negativní dopady spojené s nedodržováním těchto standardů v řadě případů totiž mohou zkomplikovat situace nejen samotné společnosti, která je dostatečně nedodržuje, ale též ostatním společnostem, se kterými jsou v obchodním styku.
Témata konference:
- Výsledky průzkumu od společnosti Ipsos
- ESG – hodnocení prvního kvartálu z pohledu státu
- Reporting - užitečný nástroj, který má firmám pomoci
- ESG jako synergie mezi byznysem a prostředím, kde firmy působí - ESG z pohledu různých segmentů – telekomunikace, FMCG, finance, automotive. Co ESG fakticky znamená pro firmy dle velikosti, včetně dopadů na jejich odvětví?
- Tipy a doporučení, jak ESG implementovat do své strategie
- Hrozba nebo výzva? Přímý vliv ESG na business (součást tenderů, dodavatelských smluv – reporty, ISO atd.)
- Začlenění ESG do Public Relations a jeho nástrojů - interní a externí komunikace, Public Affairs, CSR a další.
- Závěrečný diskusní panel
Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti
Program
13.00 - 13.10 hod. |
Patricie Šedivá, místopředsedkyně Výkonného výboru, PR Klub
|
13.10 - 13.20 hod. | Petr Hladík – ministr, Ministerstvo životního prostředí |
13.25 - 13.40 hod. |
Michal Kormaňák – Analytik a specialista Ipsos Public Affairs
|
13.40 - 13.55 hod. |
Laura Mitroliosová – jednatelka CIRA Advisory
|
13.55 - 14.10 hod. | Michal Moroz – spoluzakladatel Compliance Academy |
14.10 - 14.25 hod. |
Anna Pasková – ředitelka odboru politiky životního prostředí a udržitelného rozvoje, Ministerstvo životního prostředí Ve své přednášce představí pohled na ESG ze strany ministerstva životního prostředí a průnik na další agendy v oblasti udržitelnosti, které se týkají EU fondů. |
14.25 - 14.45 hod. | Přestávka |
14.45 - 15.00 hod. |
Kateřina Bohuslavová – Chief Sustainability Officer a ředitelka útvaru ESG Skupiny ČEZ
|
15.00 - 15.15 hod. |
Martin Orgoník – Head of Corporate Affairs & Sustainability, T-Mobile Czech Republic
|
15.15 - 15.30 hod. |
Beáta Jirková – Sustainability Specialist, Komerční banka
|
15.30 - 15.45 hod. |
Pavel Vlček – předseda Výkonného výboru PR Klubu a člen Rady vlády pro udržitelný rozvoj ČR Udržitelnost má obrovský dopad na reputaci značek a organizací. Vedle environmentálních otazek se do popředí stále častěji dostávají témata sociální, řízení firem a jejich procesů. Vše je vzájemně provázané a pro komunikaci bude obrovskou výzvou vysvětlit například dopady regulací v oblasti environmentální na konkurenceschopnost jednotlivých odvětví a firem a v konečném důsledku na peněženky lidí. |
15.45 - 16.00 hod. |
Ladislav Tyll – proděkan pro zahraniční vztah Fakulty podnikohospodářské VŠE
|
16.00 - 16.25 hod. |
DISKUZNÍ PANEL
Simona Dřízhalová – expert udržitelnosti, T-Mobile Marek Steiger – Head of Brand, Monitora Media |
16.25 - 17.00 hod. |
Poděkování, závěrečné slovo, networking |
Pod záštitou
Partneři akce
Jak se na místo dostanete
Místo konání
Magenta Experience CenterNa Pankráci 86
140 00 Praha 4