Přijďte na jedinečné setkání Masterclass Public Relations na téma Výjimečné kampaně a projekty světové úrovně, které se koná 11. října v pražském T-Mobile Magenta Experience Centru.

Společně si představíme úspěšné kampaně, které zahýbaly českým nebo slovenským trhem a jsou zářným příkladem, jak vypadá profesionální práce komunikačních týmů. Setkejte se a diskutujte s autory a lídry oboru, kteří sbírají světové ceny. Inspirujte se tím, jak kampaně vznikaly, co museli zadavatelé a agentury překonávat nebo na co nesmíte zapomenout, pokud se rozhodnete vytvořit výjimečný počin. 

 

 

Na koho se už teď můžete těšit?

  • Patrícia Čertek – Zaraguza, Head of Strategy
  • Markéta Dvořáčková – Svengali Communications, Managing Partner
  • Marek Pražák – Svengali Communications, Managing Partner
  • Radek Šalša – Česká bankovní asociace, manažer PR a komunikace
  • Zdeněk Kovář – Plzeňský Prazdroj, tiskový mluvčí a vedoucí externí komunikace
  • Denisa Ladka Morgensteinová – Hero & Outlaw, Senior PR Consultant & Group Leader
  • Václav Sochor – Tipsport, Head of Corporate Communications
  • Michaela Pišiová – PR Klub, výkonná ředitelka

Z akce bude pořízen záznam.

 

Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti

Patrícia Čertek

Zaraguza – Head of Strategy

Patrícia Čertek má na starosti stratégiu klientov Slovenská sporiteľňa, ZSE a Popradská káva. 
V minulosti pracovala na kampaniach pre značky ČSOB, Slovak Telekom, Bioderma, Jameson, Absolut, COOP Jednota a mnohé ďalšie.
Je víťazkou národného kola Young Lions a porotkyňou v súťažiach Effie a Effie Europe.

Markéta Dvořáčková

Svengali Communications – Managing Partner

Markéta Dvořáčková do agentury nastoupila v září 2020 a ujala se řízení zakázek pro klienty z oblasti financí a služeb. Na starosti má event management a tvorbu kreativních návrhů a strategií komunikačních kampaní. V minulosti působila jako mluvčí a šéfka komunikace bank nebo mezinárodních firem (Equa bank, L´Oréal, GE Money, Citi, Komerční banka). 

Marek Pražák

Svengali Communications – Managing Partner

Marek Pražák je původně ekonomický novinář (MF DNES), nyní zastává pozici Managing Partner agentury Svengali Communications. Je tvůrcec strategií a kreativ komunikačních a marketingových kampaní. V roce 2013 získal titul PR osobnost za prezidentskou kampaň „Karel na hrad“. V posledních letech stál jeho tým za projekty, které získaly řadu tuzemských i světových cen.

 

Radek Šalša

Česká bankovní asociace – manažer PR a komunikace

Radek Šalša vede komunikaci a marketing České bankovní asociace 2 roky. Před nástupem do ČBA pracoval řadu let ve zpravodajství České televize. Jako ekonomický redaktor pravidelně informoval o dění na finančních či kapitálových trzích. 
Začínal u burzovního zpravodajství ČT24, v dalších letech pak pracoval postupně jako editor Studia Burza nebo editor ekonomického zpravodajství. Sledoval dění na domácí i světové ekonomické scéně, věnoval se politice centrálních bank. Zároveň byl u vzniku pořadu Byznys ČT24. Českou televizi opustil na pozici vedoucího Redakce denního zpravodajství ČT24.

Zdeněk Kovář

Plzeňský Prazdroj – Tiskový mluvčí a vedoucí externí komunikace

Mluví a píše za Plzeňský Prazdroj. Více než 5 let pečuje o reputaci největší české pivovarnické společnosti a jejích značek a hýčká ve veřejném prostoru unikátní českou pivní kulturu. Hledá způsoby, jak nápaditě představovat veřejnosti nádherný svět pivovarnictví (který není jen o plném půllitru) a projekty, které Prazdroj dělá.
Před Prazdrojem oblékal dres Fio banky, kde měl přes 5 let na starosti marketing a vedl externí komunikaci. Před tím dva roky sbíral zkušenosti v Itálii.
V roce 2020 byl členem prazdrojského PR týmu roku, v roce 2023 se umístil mezi 6 nejlepšími mluvčími soukromého sektoru. Podílel se na úspěšných a oceňovaných komunikačních kampaních k projektům Chytrej výčep, PRO CHMEL, Na pivo s hvězdou, newsletter Šnyt.

Denisa Ladka Morgensteinová

Hero & Outlaw – Senior PR Consultant & Group Leader

Denisa má za sebou více než 10letou praxi v oblasti médií. Vedla komunikaci pro společnost Zonky, byla součástí týmu externí komunikace Air Bank (obojí ve skupině PPF). Pracovala jako manažerka PR v Rohlik Group pro český trh. Působila také jako manažerka komunikace ve státní a veřejné sféře. V Hero & Outlaw pracuje pro klienty z oblasti financí, technologií, služeb a e-commerce. Stará se například o Rohlík, NOTINO, INVESTIKU nebo Českou asociaci pojišťoven, se kterou v rámci agentury spolupracovala mimo jiné na úspěšném projektu 13 MINUT a jeho pokračování.

Václav Sochor

Tipsport – Head of Corporate Communications

Vede komunikaci skupiny Tipsport a je předsedou správní rady její nadace. V letech 2014-16 byl konzultantem a tiskovým mluvčím PR agentury Bison & Rose, odkud přišel z pozice publishera B2B titulů a šéfredaktora týdeníku Marketing&Media ve vydavatelství Economia. Předtím dva roky vedl zpravodajskou stanici Rádio Česko, přičemž v Českém rozhlasu pracoval od roku 2010. V 90. letech začínal v redakci zahraničního zpravodajství tehdy nově vzniklé televize Nova, dalších 11 let strávil v BBC v Londýně a Praze. V letech 2007 až 2009 byl šéfredaktor odborného B2B titulu Strategie, rovněž v té době uváděl autorský magazín Z1 Marketing v televizi Z1, moderoval pořad Média a svět v ČT. Na Karlově univerzitě vystudoval politologii.

Michaela Pišiová

PR Klub – výkonná ředitelka

Michaela působí jako výkonná ředitelka oborové organizace PR Klub, která sdružuje a vzdělává profesionály v oblasti public relations již 25 let. V rámci svých pracovních povinností již čtvrtým rokem organizuje soutěž  komunikačních projektů a firemních médií Zlatý středník a ocenění Mluvčí roku. V minulosti vedla marketing a PR Linky bezpečí nebo pracovala pro PR agentury Havas PR a Bílý medvěd. Vzdělání v oboru získala na univerzitách v České republice, Německu a Číně.

Program

16:05 - 16:15

Michaela Pišiová - PR Klub, výkonná ředitelka

 

Jak napsat přihlášku do soutěže Zlatý středník tak, abyste z ní vytřískali maximum a porotci vám neubrali body za chybějící informace?

16:15 - 16:40

Patrícia Čertek – Zaraguza, Head of Strategy

 

Moji milí Slováci – Projekt roku Zlatého středníku a vítěz World Public Relations and Communication Awards, 1. místo kategorií Integrovaná kampaň a Kreativní idea

 

V kampani Moji Milí Slováci sme pomocou technológie syntetizácie hlasu (AI) priniesli späť hlas Júliusa Satinského, ktorý povzbudzoval národ k optimizmu. Integrovaná kampaň postavená na inovatívnej technológii ukrajinského startupu.
Respeecher sa stala najznámejšou kampaňou sporiteľne za poslednú dekádu.

 

 

 

16:40 - 17:00

Zdeněk Kovář – Plzeňský Prazdroj, Tiskový mluvčí a vedoucí externí komunikace

Marek Pražák – Svengali Communications, Managing Partner

 

Chytrej výčep – 3. místo kategorií Integrovaná kampaň a FMCG, krása a móda, vítěz World Public Relations and Communication Awards

 

Jak komunikovat udržitelnost v době, kdy většina lidí řeší existenční problémy? Jak upozornit média na technologii, která není téměř vidět? A jak oslovit majitele hospod, aby se přihlásili do projektu, jehož výsledky se nedostaví okamžitě? Na to všechno jsme si museli odpovědět, aby vznikla komunikace projektu Chytrej výčep. Během ní jsme doslova vypnuli hospodu, abychom ale ukázali, že takový nápad není řešením pro naše zákazníky. To jsou paradoxy, pane Vaněk…

 

 

 

17:00 - 17:15

Markéta Dvořáčková – Svengali Communications, Managing Partner

Radek Šalša – Česká bankovní asociace, manažer PR a komunikace

 

NePINdej – 2. místo v kategorii Telekomunikace a IT, 3. místo v kategorii Sport, zábava, umění, média, cestovní ruch a gastronomie

 

 

 

 

Téměř čtvrt milionu Čechů vyslyšelo výzvu nePINdej! ze stejnojmenné osvětové
kampaně v oblasti kybernetické bezpečnosti a ověřilo si v unikátním a hravém testu na www.kybertest.cz, zda dokáží odolat návnadám podvodníků a hackerů. Úspěšná kampaň s originálním názvem měla v médiích a na sítích rekordní zásah 48 milionů lidí.

17:15 - 17:40

Denisa Ladka Morgensteinová – Hero & Outlaw, Senior PR Consultant & Group Leader

 

Zpomal, ještě je brzo – 2. místo v kategorii Společenská odpovědnost, udržitelnost a ESG

 

Druhá vlna úspěšné osvětové kampaně proti nepřiměřené rychlosti se zaměřila na nejrizikovější a zároveň nejzranitelnější skupinu – na mladé řidiče. Jejím cílem bylo upozornit na tragické důsledky nepřiměřené rychlosti, která může za 40 % nehod končících smrtí. Středobodem kampaně byl interaktivní pořad 13 CEST pro studenty SŠ, který neotřelým způsobem vyvrací mýty spojené s rychlostí za volantem.

  

 

 

17:40 - 18:00

Václav Sochor – Tipsport, Head of Corporate Communications

 

Známe příští hlavu státu – 1. místo v kategorii Sport, zábava, umění, média, cestovní ruch a gastronomie, 2. místo v kategorii PR event

 

Tipsport zná výsledky voleb ještě předtím, než proběhnou! Ze statisíců tiketů několik dní před hlasováním přesně předpovíme, jak to dopadne. Před 1. kolem prezidentských voleb jsme uspořádali TK, na níž jsme oznámili příští hlavu státu. Oznámení vzbudilo mimořádný mediální zájem, včetně britské BBC. Naše live kurzy jsme dostali do prezid. debaty na Primě. Získali jsme desítky tisíc nových klientů.

 

 

 

Jak se na místo dostanete

Místo konání

Magenta Experience Center
Na Pankráci 86
14000 Praha

Kontakt pro účastníky