Přijďte na akci "Trend roku 2024: Jak na videa v PR" a získejte odpovědi na klíčové otázky o využití videí v komunikačních strategiích. Dozvíte se, jak začlenění videí do různých komunikačních kanálů může posílit efektivitu vaší strategie a jak mohou videa fungovat jako středobod kampaně, podporující kreativní ideu.

Prozkoumáme, jak videa zaměřená na interakci zapojují diváky a podporují klíčová sdělení. Budeme diskutovat o tom, kdy je ten pravý čas vytvářet videa a jak jejich jednoduché zpracování napomáhá porozumět složitým konceptům. Zjistíte, jakou roli může video hrát během účasti v tenderech nebo oborových cenách.

Seznámíme vás se samotnou tvorbou videí – představíme vám dostupné aplikace a AI nástroje, se kterými se naučí každý začátečník. A v neposlední řadě se podíváme na to, jak s videy pracovat v interní komunikaci

 

Registrace

 

 

Na koho se můžete těšit?

  • Václav Rambousek, PR & Influence Director Ogilvy Czech, zahájí akci s tématem Videoobsah jako součást komunikační strategie – video „v tisíci a jedné roli“.
  • Barbora Šumanská, Social Director Ogilvy Czech, promluví o video trendech na aktuálně nejužívanějších sociálních sítích.
  • David Duc z ShortPRO vám prakticky ukáže, jak videa tvořit. Získáte základní přehled dostupných aplikací a AI nástrojů, se kterými se naučíte i jako začátečník.
  • Lucie Ehrlichová na závěr představí, jak videoobsah využívá ve svých interních kanálech Skupina ČEZ a na co si dát při tvorbě in-house pozor.

 

Registrace

Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti

Václav Rambousek

PR & Influence Director Ogilvy Czech

Václav Rambousek se na poli PR agentur pohybuje od roku 2013. Od začátku, kdy působil v agentuře Native PR, se zaměřuje na FMCG, retail a lifestyle segment. Podílel se na komunikaci značek jako Tesco, Hornbach, KiK nebo ECOBAT. Jeho další profesní kroky vedly do pražského řetězce prémiových potravin Food Story, kde zodpovídal za marketing a PR těchto prodejen. Pod agenturou Media:list se komunikačně podílel i na festivalu pro generaci Ypsilon O2 Ynspirology CON. V současné době působí již třetím rokem v Ogilvy Czech, kde vede doménu PR Consumer. Spolu s jednotlivými klientskými týmy komunikačně zastřešuje značky IKEA, Samsung, LEGO, Unibail-Rodamco-Westfield (Westfield Chodov, Centrum Černý most), Reebok nebo British Airways.

Barbora Šumanská

Social Director Ogilvy Czech 

Barbora má za sebou více než dekádu na agenturní straně. Svou kariéru začínala jako PR manažerka v Ogilvy, před šesti lety ve stejné agentuře založila a od té doby vede social media expertizu. Její tým aktuálně čítá dvacet lidí a patří nejen k největším v agentuře, ale také k nejoceňovanějším z hlediska získaných cen Effie za prokazatelné výsledky reklamních kampaní.

David Duc

Spoluzakladatel ShortPRO

Davidovo motto: 'Pomáhám byznysům tvořit a tvůrcům budovat byznys.'

David Duc je vášnivý specialista na TikTok a tvorbu krátkých videí, s portfoliem obsahujícím více než 4 000 videí pro širokou škálu značek. Nyní s kreativním týmem v ShortPRO sdílí své zkušenosti a nadšení s dalšími tvůrci, firmami a agenturami. Školení, mentoring a konzultace ho naplňují a velmi rád na předních marketingových festivalech a konferencích inspiruje další kreativce a podnikatele.

Lucie Ehrlichová

Interní komunikace ČEZ

Lucie Ehrlichová v oborech komunikace pracuje od roku 2001. Má zkušenosti s interní komunikací, PR, CSR, budováním employer brandu (značka Kde jinde pro ČEZ) a komunikací na sociálních sítích. Součástí týmu interní komunikace Skupiny ČEZ 16 let, před tím působila v O2.  

Program

 

15.00 - 15.10 hod.

úvod Michaela Pišiová, výkonná ředitelka PR Klubu

 

15.10 - 15.40 hod.

Václav Rambousek, PR & Influence Director Ogilvy Czech

Mnoho rolí pro video 

Tato přednáška má za cíl prezentovat video jako jeden z trendujících formátů komunikace v roce 2024. Nabízí různé pohledy na to, kde lze s videem pracovat v PR a mnoha jeho oblastech, jak jej využít a jaká od něj mít očekávání. Pojďme se podívat na video jako na multifukční prostředek v komunikaci, ukázat si, jaké může mít role a funkce, v jakých fázích kampaně se může objevit, kdy je klíčovým prostředkem pro sdělení a kdy podpůrným.

 

15.40 - 16.10 hod.

Barbora Šumanská, Social Director Ogilvy Czech 

Videoobsah na aktuálně nejužívanějších sociálních sítích - trendy pro rok 2024

META, TIkTok, Linkedin nebo YT – všem platformám vládně video, pro každou se hodí něco jiného. Vědět, jak na video v éře video first je kritické pro úspěch na sociálních sítích jednotlivců i značek. 

 

16.10 - 17.10 hod.

David Duc – spoluzakladatel ShortPRO (dříve TikTokuj.cz)

Praktická ukázka, jak videa tvořit. Získáte základní přehled dostupných aplikací a AI nástrojů, se kterými se naučíte i jako začátečník.

 

17.10 - 17.40

hod.

 Lucie Ehrlichová – Interní komunikace Skupiny ČEZ

Videoobsah a jeho začlenění do interní komunikace - tvorba in-house, jak k ní přistoupit a na co si dát pozor? 

Kolik formátů může mít videoobsah? Ve Skupině ČEZ jsou videa běžnou součástí interní komunikace. Pojďte se inspirovat jak vznikají, komu jsou určeny a kde je používají.

17.40

Diskuze a networking

 

 

Registrace

Jak se na místo dostanete

Místo konání

Ipsos - Slovanský dům, vchod E
Na Příkopě 22
Praha

Kontakt pro účastníky