Nejúspěšnější kampaně, které mění svět komunikace
od 10:00 do 12:00
Přijďte na akci "Trend roku 2024: Jak na videa v PR" a získejte odpovědi na klíčové otázky o využití videí v komunikačních strategiích. Dozvíte se, jak začlenění videí do různých komunikačních kanálů může posílit efektivitu vaší strategie a jak mohou videa fungovat jako středobod kampaně, podporující kreativní ideu.
Prozkoumáme, jak videa zaměřená na interakci zapojují diváky a podporují klíčová sdělení. Budeme diskutovat o tom, kdy je ten pravý čas vytvářet videa a jak jejich jednoduché zpracování napomáhá porozumět složitým konceptům. Zjistíte, jakou roli může video hrát během účasti v tenderech nebo oborových cenách.
Seznámíme vás se samotnou tvorbou videí – představíme vám dostupné aplikace a AI nástroje, se kterými se naučí každý začátečník. A v neposlední řadě se podíváme na to, jak s videy pracovat v interní komunikaci.
15.00 - 15.10 hod. |
úvod Michaela Pišiová, výkonná ředitelka PR Klubu
|
15.10 - 15.40 hod. |
Václav Rambousek, PR & Influence Director Ogilvy Czech Mnoho rolí pro video Tato přednáška má za cíl prezentovat video jako jeden z trendujících formátů komunikace v roce 2024. Nabízí různé pohledy na to, kde lze s videem pracovat v PR a mnoha jeho oblastech, jak jej využít a jaká od něj mít očekávání. Pojďme se podívat na video jako na multifukční prostředek v komunikaci, ukázat si, jaké může mít role a funkce, v jakých fázích kampaně se může objevit, kdy je klíčovým prostředkem pro sdělení a kdy podpůrným.
|
15.40 - 16.10 hod. |
Barbora Šumanská, Social Director Ogilvy Czech Videoobsah na aktuálně nejužívanějších sociálních sítích - trendy pro rok 2024 META, TIkTok, Linkedin nebo YT – všem platformám vládně video, pro každou se hodí něco jiného. Vědět, jak na video v éře video first je kritické pro úspěch na sociálních sítích jednotlivců i značek.
|
16.10 - 17.10 hod. |
David Duc – spoluzakladatel ShortPRO (dříve TikTokuj.cz) Praktická ukázka, jak videa tvořit. Získáte základní přehled dostupných aplikací a AI nástrojů, se kterými se naučíte i jako začátečník.
|
17.10 - 17.40 hod. |
Lucie Ehrlichová – Interní komunikace Skupiny ČEZ Videoobsah a jeho začlenění do interní komunikace - tvorba in-house, jak k ní přistoupit a na co si dát pozor? Kolik formátů může mít videoobsah? Ve Skupině ČEZ jsou videa běžnou součástí interní komunikace. Pojďte se inspirovat jak vznikají, komu jsou určeny a kde je používají. |
17.40 |
Diskuze a networking
|