Feedback Session: Komunikace udržitelných aktivit
od 09:00 do 11:00
Vyžaduje po vás klient zapojení celebrity pro svého PR? Jaké celebrity jsou pro jeho produkt vhodné, a které mu mohou naopak uškodit? A je to ideální nástroj? Na tyto a mnohé další otázky se podíváme očima „bulvární“ novinářky Saši Šeflové.
Saša Šeflová
vystudovala Fakultu sociálních věd University Karlovy, obor žurnalistika. Ve společenských médiích a světě showbyznysu se pohybuje přes 20 let. Začínala v časopise Carmen žurnál, později působila v magazínu SPY a psala pro deník Blesk. V současné době je redaktorkou Super.cz. Jejím každodenním chlebem je psaní o českých celebritách, referování z tiskových konferencí, křtů a různorodých večírků. Je protřelou cestovatelkou. I proto vytvořila facebookovu stránku: Deníček bulvární novinářky aneb Saša nakládá a cestuje, kam pravidelně přispívá nejen svými zážitky z cest, ale i z večírků.