Jak přežít (s) ESG
od 13:00 do 17:00
Tradiční minikonferenci Zlatého středníku jsme se rozhodli obměnit. Tentokrát pro vás máme Debatu s porotci Zlatého středníku.
Pozvali jsme šestici porotců Zlatého středníku, kteří mají zkušenosti z minulých ročníků, a zároveň jsou i porotci aktuálního 17. ročníku Zlatého středníku.
Přijďte s nimi podebatovat o tom, proč se do soutěže přihlásit, na co kladou porotci důraz a jakým způsobem hodnocení interních a externích firemních médií probíhá.
Kdy: 30. ledna 2019, 18 - 20 h
Kde: Art-n-Coffee (Pasáž České národní banky)
Jitka Němečková je manažerkou korporátní komunikace CZ & SK Plzeňského Prazdroje a Mluvčí roku 2018. Do oblasti komunikací pronikla jako redaktorka týdeníku Marketing&Media vydavatelství Economia. Komunikačním strategiím se nadále věnovala jako ředitelka v reklamní agentuře Remmark a výzkumné CEEC Research. Poté pracovala jako manažerka komunikace ve společnostech Spolana a Unipetrol. Je dlouholetou členkou poroty Zlatého středníku a České ceny za PR i PR Klubu.
Andrea Brožová se posledních 8 let intenzivně zabývá korporátní komunikací v potravinářském průmyslu. Po dvanáctiletém působení v českém zastoupení jedničky potravinářského trhu, Nestlé, se loni na podzim přesunula do Karlovarských minerálních vod, jež vévodí středoevropskému trhu nealkoholických nápojů. Korporátní komunikaci pojímá komplexně, prostřednictvím všech kanálů – od vztahů s médii, přes komunikaci v digitálním prostoru a na sociálních sítích až po interní komunikaci a budování značky zaměstnavatele.
Dominik Hrodek je marketingový konzultant a Chief Marketing Officer advokátní kanceláře Deloitte Legal. Má dlouholeté zkušenosti v oblasti reklamní a marketingové komunikace i médií. Působil ve vedení mezinárodních komunikačních agentur OgilvyOne a OgilvyInteractive nebo české Dark Side. Je specialistou na obsahový marketing, vytvořil řadu projektů. Dominik je duchovním otcem datově žurnalistického projektu Česko v datech, který byl oceněn v Česku i v zahraničí. Aktivní je také v přednáškové a publikační činnosti, pravidelně je zván do reklamních a mediálních porot a odborných komisí.
Jakub je homo onlinus celým svým tělem, srdcem, myslí i duší. Žije na internetu a sociálních sítích (kde ho můžete potkat pod přezdívkou Cenzanni). Jeho hlavními úkoly v ADisonu je zajišťovat fungování digitální divize agentury a také dohlížet na to, aby veškerá online a social komunikace klientů přinášela výsledky. Jeho profesní hesla jsou: Inovace, Kreativita, Efektivita. A právě proto je součástí online poroty Zlatého středníku.
Vztah ke sportu se u Richarda nezapře. Dříve než se pustil do PR v agentuře RAUL!, která se stará o komunikaci Jizerské 50 či pražských Primátorek, působil v MF Dnes coby redaktor a později šéfredaktor pražské sportovní redakce. V agentuře RAUL! Zastává pozici senior PR managera a vede PR tým napříč sportovními projekty agentury.
Lucie vystudovala střední i vysokou školu v oboru grafický design. Po 14 intenzivních letech v reklamě se rozhodla pro změnu a vystudovala Rudolfinskou akademii, obor starožitník. Před třemi lety nastoupila jako art director do Boomerangu, kde se podílí na tvorbě firemních časopisů například pro klienty Sodexo, Kofola, E.ON, Sanofi, Albert, Active radio, ČMSS nebo Český červený kříž. A pro zpestření se zde věnuje i klasickým ATL kampaním, například pro Flexi nebo České dráhy.