Je jim něco přes 20 let. Vyrostli na internetu a se smartphonem v kapse. Žijí rychle a překotně a stejně tak vnímají i svět kolem. Jak s touto generací efektivně komunikovat a posílit váš byznys? A jak je získat k vám do firmy? Přijďte na PR Work, který vás připraví na komunikaci s lidmi, kteří už začali přebírat svět do svých rukou a pokud ještě nejsou, už brzy budou vašimi významnými klienty a kolegy.
 

Díky partnerství s výzkumnou agenturou Ipsos se na vás těšíme v krásných prostorách ve Slovanském domě v centru Prahy. 

Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti

Tomáš Macků

Tomáš Macků se podílí na dlouhodobých rozvojových projektech s důrazem na implementaci výsledků z výzkumu do marketingových a komunikačních strategií, zodpovídá za public relations, komunikaci, za vztahy s významnými klienty a za partnerské spolupráce. V posledních letech se věnuje tématům CSR a udržitelného rozvoje. V oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění pracuje více než 25 let, působil v mnoha výzkumných agenturách a od roku 2007 pracuje v Ipsosu. Působí v mnoha svazech, asociacích, profesních a odborných porotách vyhlašujících nejlepší produkty, služby a projekty.

Lenka Šilerová

Lenka Šilerová pracuje v Ipsosu od roku 2003. Vybudovala divizi Loyalty zaměřenou na výzkumy loajality a spokojenosti zákazníků a zaměstnanců. Nyní se věnuje výzkumům zaměstnanců (engagement, employer brand, CSR, interní komunikace aj.) a jejich implementaci. Zároveň vede tým interního HR v Ipsosu. Kombinuje znalosti výzkumu s HR praxí, koučováním a tréninkem. Dlouhodobě spolupracuje s neziskovým sektorem a věnuje se aktivně koučování. Absolvovala studium psychologie a postgraduální doktorské studium Sociální psychologie na Filozofické fakultě UK.

Tomáš Ervín Dombrovský

Tomáš Ervín Dombrovský je analytik společnosti LMC. Mapuje jevy a trendy v propojených světech vzdělávání a práce, přednáší o tom pro lidi z HR a vedení firem, a kromě toho se stará o veřejně prospěšné aktivity přesahující každodenní byznys společnosti LMC, v níž je osmým rokem zaměstnán. LMC vyvíjí online služby pro vzdělávání a hledání práce, například Jobs.cz, Prace.cz, Seduo.cz a další portály a mobilní aplikace.

Diana Zadáková

Diana Zadáková studuje poslední ročník magisterského studia na VŠE a současně vede oddělení sociálních sítí v agentuře eVisions Advertising. Má zkušenosti s mnoha projekty se zaměřením na social media a content marketing. Ve volném čase píše blog Diana Ella, kde se věnuje marketingu, osobnímu rozvoji, kavárenským tipům i cestování. Propojení pozice specialistky na sociální sítě a blogerky umožňuje Dianě nahlížet na influencer marketing z několika úhlů. Očima influencera, agentury, která spolupráci zprostředkovává, i firmy, která o spolupráci žádá.

Filip Vích

Filip Vích působí jako šéf sociálních sítí a digitálu v redakcích Seznam Zprávy a Televizi Seznam. Je mj. editorem interaktivního pořadu V centru, který moderují přední čeští influenceři. Má na starosti studenty z rešeršního týmu Sherlock Hoax, který vyvrací dezinformace, hoaxy a dělá fact-checking. V rámci snahy oslovit mladé publikum jeho tým vyrábí speciální obsah pro nová média. Dříve pracoval pro projekt DVTV a má za sebou i krátkou stáž v kanceláři CNN v New Yorku.

Vladan Vaněk

Vladan Vaněk začal kariéru v České televizi. Několik let spolupracoval s vydavatelstvím Economia. Přispíval do Hospodářských novin a působil v týdeníku Marketing & Media. Byl součástí týmu kanceláře Fortuna, který připravoval digitální obsah a internetové rádio. V současnosti pracuje jako Creative Leader v agentuře FleishmanHillard a konzultant na volné noze. Současně je šéfredaktorem nového časopisu Hipster, který cílí na mladou generaci.

Tomáš Macků

Tomáš Macků se podílí na dlouhodobých rozvojových projektech s důrazem na implementaci výsledků z výzkumu do marketingových a komunikačních strategií, zodpovídá za public relations, komunikaci, za vztahy s významnými klienty a za partnerské spolupráce. V posledních letech se věnuje tématům CSR a udržitelného rozvoje. V oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění pracuje více než 25 let, působil v mnoha výzkumných agenturách a od roku 2007 pracuje v Ipsosu. Působí v mnoha svazech, asociacích, profesních a odborných porotách vyhlašujících nejlepší produkty, služby a projekty.

Lenka Šilerová

Lenka Šilerová pracuje v Ipsosu od roku 2003. Vybudovala divizi Loyalty zaměřenou na výzkumy loajality a spokojenosti zákazníků a zaměstnanců. Nyní se věnuje výzkumům zaměstnanců (engagement, employer brand, CSR, interní komunikace aj.) a jejich implementaci. Zároveň vede tým interního HR v Ipsosu. Kombinuje znalosti výzkumu s HR praxí, koučováním a tréninkem. Dlouhodobě spolupracuje s neziskovým sektorem a věnuje se aktivně koučování. Absolvovala studium psychologie a postgraduální doktorské studium Sociální psychologie na Filozofické fakultě UK.

Tomáš Ervín Dombrovský

Tomáš Ervín Dombrovský je analytik společnosti LMC. Mapuje jevy a trendy v propojených světech vzdělávání a práce, přednáší o tom pro lidi z HR a vedení firem, a kromě toho se stará o veřejně prospěšné aktivity přesahující každodenní byznys společnosti LMC, v níž je osmým rokem zaměstnán. LMC vyvíjí online služby pro vzdělávání a hledání práce, například Jobs.cz, Prace.cz, Seduo.cz a další portály a mobilní aplikace.

Diana Zadáková

Diana Zadáková studuje poslední ročník magisterského studia na VŠE a současně vede oddělení sociálních sítí v agentuře eVisions Advertising. Má zkušenosti s mnoha projekty se zaměřením na social media a content marketing. Ve volném čase píše blog Diana Ella, kde se věnuje marketingu, osobnímu rozvoji, kavárenským tipům i cestování. Propojení pozice specialistky na sociální sítě a blogerky umožňuje Dianě nahlížet na influencer marketing z několika úhlů. Očima influencera, agentury, která spolupráci zprostředkovává, i firmy, která o spolupráci žádá.

Filip Vích

Filip Vích působí jako šéf sociálních sítí a digitálu v redakcích Seznam Zprávy a Televizi Seznam. Je mj. editorem interaktivního pořadu V centru, který moderují přední čeští influenceři. Má na starosti studenty z rešeršního týmu Sherlock Hoax, který vyvrací dezinformace, hoaxy a dělá fact-checking. V rámci snahy oslovit mladé publikum jeho tým vyrábí speciální obsah pro nová média. Dříve pracoval pro projekt DVTV a má za sebou i krátkou stáž v kanceláři CNN v New Yorku.

Vladan Vaněk

Vladan Vaněk začal kariéru v České televizi. Několik let spolupracoval s vydavatelstvím Economia. Přispíval do Hospodářských novin a působil v týdeníku Marketing & Media. Byl součástí týmu kanceláře Fortuna, který připravoval digitální obsah a internetové rádio. V současnosti pracuje jako Creative Leader v agentuře FleishmanHillard a konzultant na volné noze. Současně je šéfredaktorem nového časopisu Hipster, který cílí na mladou generaci.

Program

13.00 - 13.15 hod. Úvod - Generace Z - Budoucnost je tady

Jan Osúch, místopředseda Výkonného výboru PR Klubu a PR ředitel Travel Advance - Dubai Tourism
13.15 - 13.40 hod. Zetkař v práci. Co očekává mladá generace od vás jako zaměstnavatelů a kolegů

Tomáš Macků, ředitel komunikace, Ipsos

Lenka Šilerová, HR ředitelka, Ipsos

Vztah k práci, k pracovním nabídkám, jak doporučují své zaměstnavatele – v porovnání s jinými generacemi. Data Ipsos se týkají také motivace a důvodů setrvávání ve firmě, doplníme i zajímavostmi na téma chválení či odlišné představy o motivaci mezi manažery a podřízenými. Jak je lze získat mezi zaměstnance a jaký mají vztah k tématům CSR a udržitelného rozvoje?

13.40 - 14.15 hod.

Zkušenosti z trhu: průtokový ohřívač mladých vs. chytré investice do jejich potenciálu. Jak a proč mladí lidé mění práci?


Tomáš Ervín Dombrovský, vedoucí oddělení analýz, komunikace a vztahů, LMC

Interpretace dat z pracovních portálů a výzkumů LMC.

14.15 - 14.30 hod. Coffee Break
14.30 - 15.15 hod.

Meet social generation Z: Jak influencer marketing dělat a nep(r)odělat?

Diana Zadáková, Social Media Manager, eVisions Advertising

Není možné hovořit o generaci Z a přitom nemluvit o sociálních sítích. Pro generaci Z, to, co se děje online, se děje IRL. Sociální média využívají pro interakci s kamarády, rodinou i firmami. Jak se generace Z na sociálních sítích chová a čím ji dokážete zaujmout? Jaké trendy se v social media marketingu rýsují a jak je proměníte v příležitost? Proč se vyplatí investovat do influencer marketingu, kdy oslovit mikroinfluencera a kdy Mareše? Povíme si také, co je důležité si jako marketér a firma uvědomit, pokud chcete s influencery spolupracovat.

15.15 - 16.00 hod.

Jak správně komunikovat s mladými ve světě online zpráv a digitální TV

Filip Vích, Head of Social Media, Digital and Communication, Content Editor & Journalist, Seznam.cz

Jak velký internetový a mediální dům Seznam.cz oslovuje mladé publikum v rámci projektu Televize Seznam a Seznam Zprávy? Jak tomu pomáhají pořady jako Honest Guide či V centru? Proč jsme dali šanci youtuberům? Čím se snažíme vrátit důvěru v média a získat pro seriózní novinařinu mladé lidi? O tom bude přednáška Filipa Vícha.

16.00 - 16.20 hod. Coffee Break
16.20 - 16.50 hod.

Print a mladá generace – jde to dohromady?

Vladan Vaněk, šéfredaktor časopisu Hipster

Hipster je čerstvě upečeným čtvrtletníkem určeným pro mladou generaci. Jak chce zaujmout všechny ty, kteří žijí významnou část života v online světě? O strategii a dalších plánech promluví šéfredaktor nového časopisu.

16.50 - 17.20 hod.

Shrnutí semináře a networking

Partneři akce

Kontakty pro návštěvníky

Místo konání

IPSOS, Slovanský dům, vchod E
Na Příkopě 22
Praha

Kontakt pro účastníky

Karolína Fránková
+420 734 658 402
[email protected]