Připravili jsme pro vás druhý webinář PR Klubu, ve kterém se zaměříme na další zásadní téma v této době - Interní komunikaci. O tom, jak je důležité rychle a otevřeně komunikovat se zaměstnanci v období nejistoty, bude mluvit Veronika Ciková ze společnosti Novartis zastávající pozici Manager Patient Advocacy & Internal Communication Projects a Šárka Nováková z O2 Czech Republic působící jako Head of Internal Communications.

Připojit se můžete zdarma ve středu 15. dubna od 17 do 18 hod. skrze platformu Zoom. 

Registrujte se na akci a ihned získáte odkaz s přístupem do webináře.

Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti

Veronika Ciková

Veronika Ciková působí už více než 3 roky v oddělení komunikace farmaceutické společnosti Novartis. Specializuje se na osvětové kampaně o onemocněních, spolupráci s pacientskými organizacemi a interní komunikaci. V rámci společnosti zastřešuje také well-being program pro zaměstnance. Před příchodem do Novartisu pracovala v PR agentuře. Absolvovala Mezinárodní vztahy a Bezpečností a strategická studia na Masarykově univerzitě v Brně.

Šárka Nováková

Šárka Nováková vede tým Interní komunikace v telekomunikační společnosti O2 Czech Republic. Má na starosti komunikaci napříč celou firmu, malé i velké eventy, IT rozvoj interních projektů, ale i HR marketing nebo celkovou spokojenost zaměstnanců. Před kariérou v O2 načerpala zkušenosti jako šéfredaktorka časopisu EkonTech.cz, editorka v ČIA a lektorka pro Ministerstvo zahraničních věcí ČR. Vystudovala obory zaměřující se na text, kulturu a média na Filozofické fakultě a Fakultě humanitních studií na Univerzitě Karlově.

S řečníky se budeme věnovat zásadním otázkám v oblasti interní komunikace:

Jak komunikovat se zaměstnanci v této nejisté době?
Jaké kanály a nástroje komunikace použít a je potřeba zavádět nové?
Jaká komunikační opatření zavést pro udržení pracovní morálky a angažovanosti zaměstnanců?
Kdy začít komunikovat nepříjemná opatření? A jakou formou?
Co dalšího zaměstnanci od svého zaměstnavatele čekají?
Jakou podporu nabídnout svým zaměstnancům a jak jim o ni co nejefektivněji říci?

Webinář je koncipován formou sdílení zkušeností jak řečníků, tak hostů. Neváhejte klást své dotazy do chatu webináře či se během diskuze ptát přímo řečníků. 

Kontakty pro návštěvníky

Místo konání

ZOOM

Kontakt pro účastníky

Alexandra Šebestová
+420 777 717 447
[email protected]