Nejúspěšnější kampaně, které mění svět komunikace
od 10:00 do 12:00
Zapojení lidí s velkým zásahem na sociálních sítích do komunikačních projektů je dnes už nedílnou součástí práce PR manažera. Jaký ale mají tyto komunikační kanály reálný vliv na úspěch kampaně, a jak tento úspěch co nejlépe měřit? Má větší smysl pracovat se známými hvězdami prověřenými časem, nebo s mladými instagramery se stovkami tisíc vlastních sledujících? Jak s oběma typy vlivných pracují největší korporace, a jak menší firmy? A co etika související s přiznáváním reklamní spolupráce nebo vliv na nezletilé? Inspirujte se od těch, kdo znají aktuální trendy a mají jasný názor na to, kam se bude spolupráce s influencery a celebritami v budoucnu vyvíjet.
Eva Veisová, výkonná ředitelka Ipsos UU, divize zaměřené na kvalitativní výzkumy a insighty, se v oblasti výzkumu trhu pohybuje již více než 20 let. Působí jako facilitátorka workshopů, moderátorka a konzultantka a rovněž jako lektorka výzkumu trhu na Karlově univerzitě, Západočeské univerzitě v Plzni a VŠE v Praze.
Manažerka sociálních médií Coca-Cola ČR, Zuzana Kadlečová, působila téměř 12 let v marketingové komunikaci mobilního operátora T-Mobile. Od roku 2015 pracuje pro Coca-Colu, kde je manažerkou sociálních médií. Na své pozici spolupracuje s množstvím influencerů a celebrit.
Úspěšná influencerka a novinářka, Sandra Kisić je kudrnatá cestovatelka s batohem plným map a kompasů, která by si přála žít v jednom z filmů Wese Andersona.
Úspěšný manažer a producent, který se na scéně českého showbyznysu a v jeho zákulisí pohybuje od 90. let. Spolupracoval s mnoha osobnostmi české populární a klasické hudby. Za úspěšné muzikály je držitelem tří platinových desek. Je mimo jiné autorem a producentem 13 ročníků koncertů Královny popu, od roku 2014 mediálně zastupuje Český národní symfonický orchestr a festival Prague Proms.
Iva Šalplachtová je studentkou Marketingové komunikace a PR na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Je spoluautorkou výzkumu o férové reklamě v rámci influencer marketingu.
CEO agentury Tubrr, Peter Sládeček, se influencerům profesně věnuje od roku 2012 a společně s týmem vytvořil partnerskou síť Tubrr, která zastřešuje nezávislé tvůrce obsahu na YouTube. Podílel se na realizaci desítek influencer marketingových kampaní a projektů s účastí influencerů.
Peter Varga, CEO LaFluence, svůj život zasvětil budování prospěšných projektů. Kariéru začal stážemi v General Electric a The Boston Consulting Group. Krátce po dokončení školy nastoupil do českého Googlu. Poté působil na vedoucích managerských pozicích ve společnostech Socialbakers a Foodpanda, kterou v Česku a Slovensku spoluzakládal. Před založením svého nového start-upu LaFluence strávil dva roky v Bangkoku, kde pomáhal na asijském trhu rozjet aplikaci HotelQuickly.
Adam Zbiejczuk je spolumajitelem agentury Influencer.cz, která se specializuje na on-line PR a sociální sítě a v Česku zastupuje platformu Indahash. Začínal jako 1. bankovní bloger pro mBank, zkušenosti sbíral v Ataxu a H1.cz, organizuje také pravidelná setkání profesionálů okolo sociálních sítí Babeltalk.
Petr Jelínek je šéf české a slovenské pobočky Business Factory, která je oficiálním marketingovým partnerem sociální sítě Facebook. Předtím vedl řadu let internetový obchod – nejprve Novy a později na Primě.
13.00 - 13.15 hod. | Úvod Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu a PR manažer mBank Jan Osúch, místopředseda Výkonného výboru PR Klubu a PR ředitel Travel Advance - Dubai Tourism |
13.15 - 13.35 hod. | Jaký je vztah Generace Z a influencerů Eva Veisová, výkonná ředitelka Ipsos UU Aktuální data o vlivu influencerů na jednotlivé Generace X,Y,Z. Kdo je kdo, jak se liší v online chování, v hodnotách, ve využívání sociálních sítí? Kdo koho sleduje, kdo „frčí”, proč je sledují? |
13.35 - 14.00 hod. | Influencer marketing z pohledu velké firmy Zuzana Kadlečková, manažerka sociálních médií Coca-Cola ČR Od roku 2015 pracuje pro Coca-Colu. Na své pozici spolupracuje s množstvím influencerů a celebrit. Během semináře představí svá doporučení pro efektivní influencer marketing. |
14.00 - 14.25 hod. | Přiznání influencerky Sandra Kisić, influencerka a novinářka Úspěšná influencerka a novinářka. Účastníkům semináře představí své postřehy ze spolupráce s množstvím firem i její názory na budoucnost tohoto odvětví. |
14.25 - 14.45 hod. | Showbusiness je chaos, kde většina příjmů pochází z menšiny hitů. Jak uspět v éře rozptylování a nezaměnit popularitu za měřitelný úspěch? Janis Sidovský, manažer a producent Úspěšný manažer a producent, který se na scéně českého showbyznysu a v jeho zákulisí pohybuje od 90. let. |
14.45 - 15.15 hod. | Coffee Break |
15.15 - 15.35 hod. | Férová reklama: na co influenceři nejčastěji zapomínají Iva Šalplachtová, spoluautorka výzkumu, Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy Odteď už jen správně! Představíme Vám výsledky výzkumu Univerzity Karlovy a agentury Ipsos, který pomohl definovat pravidla, jak správně označovat reklamu na sociálních médiích. |
15.35 - 16.00 hod. | Víme u nás, co to je influencer marketing? Peter Sládeček, CEO agentury Tubrr Je to, co vídáme na českých a slovenských sociálních sítích skutečně influencer marketing? Nakolik se potkávají očekávání tvůrců, marketérů a jejich publika? Jaké právní, etické a kulturní výzvy nový fenomén přináší pro všechny zúčastněné? |
16.00 - 16.15 hod. | Influencer marketing a technologie Lafluence Peter Varga, CEO LaFluence Peter Varga svůj život zasvětil budování prospěšných projektů, jedním z nich je platforma LaFluence, která propojuje influencery se značkou a opačně. Peter si pro vás připravil data o tom, jak vypadají čeští a slovenští influenceři a jak vypadá typický proces při propojování influencera se značkou a jaké jsou nejčastější výzvy tohoto procesu. |
16.15 - 16.30 hod. | Od influencerů k mikroinfluencerům Adam Zbiejczuk, Influencer.cz Petr Jelínek, Business Factory Influenceři jsou fenoménem, který už urazil cestu od neotřelé novinky, přes fázi zklamání do standardní výbavy marketingových agentur. Novým hitem jsou mikroinfluenceři – lidi jen trochu oblíbenější ve svém okolí. Jak je ale zapojit, aby to dávalo byznysový smysl? Odpoví zástupce mezinárodní platformy Indahash, která se specializuje na jejich využití, a zástupce společnosti Business Factory. |
16.30 - 17.00 hod. | Shrnutí semináře a hlavních postřehů, diskuse Jan Osúch & Pavel Vlček, PR Klub |