Při příležitosti vydání knihy "75 tipů, jak si říct o web" vás zveme na webinář s jejím autory Martinem Koptou a Jakubem Goldmannem, kteří vám srozumitelně představí základní principy tvorby webu. Proč by vás to jako PRistu mělo zajímat? Ať už se jedná o osobní stránky, firemní web nebo intranet, my jako komunikátoři můžeme tento kanál efektivně a jednoduše využívat. Nemusíme dvakrát zdůrazňovat, že jasné a správně načasované informování zákazníků, dodavatelů, partnerů nebo zaměstnanců je nejlepší cestou, jak předcházet nedorozuměním nebo krizovým situacím.
Během webináře se dozvíte, jak dobře takové zadání napsat, jaké jsou role při vytváření webu, jak si říct o mobilní aplikaci, firemní intranet nebo jak zadat web jako veřejnou zakázku. Může to být i microsite pro PR kampaň, která zvýší dosahy vaší práce, nebo jednoduchý web pro novináře a další zájemce, kde vždy najdou čerstvé informace a citace k aktuální problematice.
Správné zadání pro jakýkoliv digitální produkt šetří čas, peníze a ve výsledku i nervy všech zúčastněných. Potřebujete pomoc teď a tady? Webinář obsáhne sadu tipů, které můžete okamžitě použít nebo jimi zdokonalit již hotové.
Vycházet budeme z již zmíněné knihy, která je v současnosti na českém trhu jedinou publikací, která by se zabývala tvorbou webu z pohledu zadavatele.
Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti
Martin Kopta
Martin Kopta je produktový manažer na digitálních platformách. Inicioval založení magisterské specializace na UX design na VŠE v Praze, kde také vyučuje. Martinovou doménou je uživatelský výzkum, strategický design a návrh konceptů. V minulosti vedl vlastní výzkumnou agenturu a nyní pracuje jako designer v 2Fresh.
Jakub Goldmann
Jakub Goldmann je designér a školitel. Věnuje se přednáškám, mentoringu a startupům. Vede designérskou agenturu Švejda——oldmann v Praze. Specializuje se na webdesign pro velké vydavatelské domy, fintech, disruptivní startupy a mobilní aplikace. V knize přináší rady klientům, kteří nevědí, jak do digitálního prostředí vstoupit.