Feedback Session: Komunikace udržitelných aktivit
od 09:00 do 11:00
Jak na ucelenou obsahovou strategii, která dává smysl a poskytuje měřitelné výsledky? Workshop pokryje základy tvorby obsahové strategie: od průzkumu toho, co vaše publikum chce (tvorba person, jobs to be done, uživatelské scénáře, empatická mapa), přes stále populárnější metodiku SEE - THINK - DO - CARE až po to, jak přemýšlet o obsahu, jeho formách, jak jej měřit a plánovat. Přijďte získat strategické dovednosti i inspiraci.
Maru Kortanová vystudovala češtinu, na MU učila tvůrčí psaní a teď je jeden z dílků, které tvoří Pábení. Má na triku kreativu a texty pro Marketing Festival, Kentico, Knihy Dobrovský, Masarykovu univerzitu a desítky dalších. Za návrh kampaně pro Fitrecepty loni získala Zlatý Středník v kategorii Obsahová strategie. Nejvíc ji baví směrovat klienty k tomu, aby se zákazníky vedli dialog a skrze obsah nastavovali ta správná očekávání – na jejich produkt, službu nebo značku jako takovou. www.pabeni.cz
Martin Brablec je majitel copy & content marketingové agentury a copywriter s 12 roky zkušeností. Se základnami v Brně a Praze se s kolegy v Obsahové agentuře starají o 30+ klientů od Mall.cz po LMC. Stojí za řadou obsahových strategií, zejména v nepopulárních oborech. Jedna z posledních využila EET k milionovým prodejům pokladen a softwaru. Martin také často přednáší a školí, s kolegy připravil první ucelený kurz obsahové strategie na portálu Seduo.cz a k tématu vede předmět na Masarykově univerzitě.
Tento PR Work je specifický tím, že se více jak o přednášky bude jednat o praktické workshopy, ze kterých si odnesete reálné výsledky.
Těšit se můžete na následující témata a řečníky:
Maru Kortanová, Co-Owner & Creative Head, Pábení
Persona? To jako cílová skupina s fotkou? To dáme dohromady zítra u stolu. Proč bychom se ptali lidí, my přece víme, co nabízíme a proč to kupují zrovna u nás. Co kdybychom dali dohromady nějakou skvělou kampaň. A co bude ústřední téma? Nevím, ale agentura něco vymyslí… Poznáváte se? Přijďte si poslechnout a také vyzkoušet na vlastní kůži, co to znamená tvořit obsah s lidmi a také pro lidi.
Martin Brablec, Majitel Obsahové agentury
Udělali jste si jasno v cílech, znáte toho spoustu o svých zákaznících a možná dokonce máte i krásně zpracované persony. Tak to by se ten obsah měl tvořit sám, ne? Ale ono ne. Jasno pořád není, možností je mnoho a děr na peníze ještě víc. Chybí totiž poslední kousek skládačky: strategie a následné strategické plánování.
Proto vám představím pár způsobů, jak se přes tuto kritickou fázi přenést. Ukážu vám způsoby členění strategie, její proměnu v taktiku a několik způsobů rozplánování obsahu.
Představím, proč je fajn přemýšlet spíš nad Care-Do-Think-See než naopak, a jak promítnout obsah na cestu zákazníka. Zastavíme se taky u health metrik dobrého obsahu a probereme i drobná vylepšení, kterými se daří celou tu obsahovou mašinu udržet v chodu.