Slavnostní vyhlášení Zlatého středníku 2024
od 18:30 do 23:30
Digitalizací prochází podstatná část malých i velkých firem a to i v oblasti komunikace. Poslední rok však vše zrychlil. PwC CEO Survey tuto skutečnost potvrzuje svým letošním výzkumem, který říká, že 92 % českých firem přiměla pandemie k většímu využití digitálních nástrojů a 77 % jich zavedlo nové technologie. Mezi digitálními platformy, které firmy začínají masivně využívat pro interní i externí komunikaci, patří podcasty, interní televize a live stream mnoha forem. Podcastová vlna do Česka dorazila v roce 2020, od té doby počty podcastů a objem podcastové reklamy významně narůstá. Jak ovšem digitální formáty komunikace správně uchopit, aby měly kýžený dopad pro budování značky, a nestaly se jen dírou na peníze?
Během semináře se zaměříme na následující oblasti:
Odpovědi pro vás mají řečníci, kteří s vámi nasdílejí strategické přístupy k užívání vybraných technologií a současně na případových studií jasně ukážou, co v jejich případě funguje i nefunguje.
Inspirujte se zkušenostmi těch, kteří se v digitálních platformách pohybují několik let a úspěšně je využívají pro růst byznysu.
Řečníci akce:
Vstupné na seminář pro členy PR Klubu je 1890 Kč, pro všechny ostatní 2590 Kč s DPH. Z akce bude pořízen záznam, který lze získat za stejnou cenu jako vstupné. Stačí se pouze registrovat a do poznámky uvést tuto informaci.
Tereza Vránková vystudovala mezinárodní vztahy na VŠE, žurnalistiku na FSV UK a postgraduální studium evropských studií v Nice. Začínala v Senátu ČR jako senátní asistentka, později působila na různých marketingových a PR pozicích v CK Fischer, telekomunikační skupině GTS a ve finanční skupině Wüstenrot. Nyní vede brand marketing a PR v Samsung Electronics pro Českou a Slovenskou republiku.
Tereza Kadrnožková je PR specialistkou Vysokého učení technického v Brně a autorkou vědecky popularizačního podcastu Technicky vzato, který získal 2. místo v kategorii Veřejný sektor a politická komunikace v soutěži Zlatý středník 20/21. Na VUT se mimo jiné věnuje hledání dosud neobjevených talentů a témat a zprostředkování takových příběhů široké veřejnosti. Současně pracuje na interní mediální akademii pro vědce a akademiky. Zkušenosti získala v minulosti jako tisková mluvčí Městské policie Brno a redaktorka Českého rozhlasu se zaměřením na politiku, vědu a školství.
Aneta Valdhansová aktuálně působí v interní komunikaci Skupiny ČEZ, kde se soustředí na rozvoj komunikačních kanálů a na témata spojená s HR, facility managementem, ESG a diverzitou. Před nástupem do ČEZ působila v externí komunikaci ČSOB a vedla zde také útvar interní komunikace. Do banky přišla z MOL Česká republika, kde měla na starost brand a marketing čerpacích stanic. Ve volném čase pomáhala neziskovému projektu zaměřeném na vzdělávání a rozvoj personalistů #suHR s komunikací a blogem.
Zdeněk Strnad je šéfredaktorem webového magazínu Flowee.cz. V roce 2000 nastoupil do společnosti Vodafone jako specialista na guerillový marketing. Od té doby se zajímá o reklamu, nová i tradiční média, teorii a sociologické aspekty komunikace. Od roku 2007 pracoval jako vedoucí marketingové rubriky v časopise Strategie, v roce 2011 nastoupil do Českého rozhlasu.
Dan se 5 let věnuje rozvoji audio podcastů v ČR. Produkuje své úspěšné podcasty Proti Proudu nebo Na vlně podnikání. Pomáhá využívat sílu podcastů desítkám klientů jako Red Bull, Komerční banka nebo Seven Energy. Píše o dění v digitálním audiu a spravuje největší český katalog podcastů ceskepodcasty.cz.
Kateřina Reed se ve světě PR pohybuje na straně poskytovatele real-time monitoringu médií nové generace. Ve společnosti Media Monitora působí jako konzultantka a školitelka. Klientům nabízí dosažení maximální automatizace v rámci monitoringu médií, pomáhá vytvářet a dodávat mediální i analytické výstupy prostřednictvím aplikace Monitora. Předchozí zkušenosti má především z obchodu a marketingu, a to jak v České republice, tak ve Velké Británii.
Tomáš Jirsa je majitelem komunikační skupiny C&B Group a jeden z moderátorů podcastu Insider. Na začátku roku 2021 spustil experimentální komunikační brand katz83, se kterým chce reagovat na zrychlení změn v komunikaci kvůli pandemii koronaviru a překreslení hranic mezi tradičně oddělenými komunikačními disciplínami.
15.00 - 15.10 hod. | Úvod Pavel Vlček – Předseda Výkonného výboru PR Klubu |
15.10 - 15.40 hod. |
Zdeněk Strnad – Šéfredaktor webového magazínu Flowee.cz |
15.40 - 15.50 hod. |
Kateřina Reed – Customer Success Specialist, Monitora Media
Jak si v Česku statisticky vedeme v počtu podcastů a dalších digitálních platforem? |
15.50 - 16.20 hod. |
Dan Tržil – Podcast expert
Když jsem s podcasty 5 let zpátky začínal, musel jsem stále vysvětlovat, co to je a proč jsou tak skvělé. Dnes už je povědomí o podcastech úplně jinde a jde o jeden z nejvíce rostoucích a trendy typů obsahu. Rád Vám ukážu, v čem jsou podcasty unikátní a jak se dají používat ve firemním marketingu, interní komunikaci, employer brandingu nebo B2B salesu. Žádná suchá teorie, ale konkrétní příklady z ČR i zahraničí. Po tomto večeru nebudete podcasty poslouchat stejně.
|
16.20 - 16.35 hod. |
Pauza |
16.35 - 17.05 hod. |
Tereza Vránková – Head of Marketing and PR Communication at Samsung Electronics Czech and Slovak
Koronavirus urychlil digitalizaci, a to i v PR. Jsou nové audiovizuální nástroje jako podcasty nebo live commerce jen módním výstřelkem, nebo mají šanci stát se důležitým nástrojem byznysu a budování značky?
Na to vše získáte odpovědi, které vycházejí z reálných zkušeností Samsungu.
|
17.05 - 17.30 hod. |
Tereza Kadrnožková – Specialista komunikace, Vysoké učení technické v Brně
Podcast nemusí být pouze jednosměrným pedáváním informací nebo svezením se na vlně. Na VUT jsme se rozhodli vydat jinou cestou – podcast vytvořit nejen jako nástroj propagace a popularizace vědy, ale také jako tréninkové hřiště pro vědce, studenty a absolventy největší české technické univerzity. Pro mnohé z nich jde o první setkání s mikrofonem a klidné a chápavé prostředí bez shonu tradičního zpravodajství může pomoci řečníkům budovat sebevědomí při dalším vystupování v médiích. Daří se nám to? Přijďte a dozvíte se to.
|
17.30 - 17.45 |
Aneta Valdhansová – Interní komunikace ČEZ
Podcasty zažily v posledních letech docela velký boom, zvláště pak přibylo firemních podcastů. Zajímá vás, jaký přínos mohou mít podcasty a televizní vysílání v rámci interní komunikace a vnitřního budování značky? Lze využít interní podcast externě? O to a mnohé další se s vámi podělí Aneta Valdhansová zastupující největšího dodavatele energií v České republice. |
17.45 - 18.00 |
Tomáš Jirsa – Zakladatel katz83 |
18.00 |
Networking |