Digitalizací prochází podstatná část malých i velkých firem a to i v oblasti komunikace. Poslední rok však vše zrychlil. PwC CEO Survey tuto skutečnost potvrzuje svým letošním výzkumem, který říká, že 92 % českých firem přiměla pandemie k většímu využití digitálních nástrojů a 77 % jich zavedlo nové technologie. Mezi digitálními platformy, které firmy začínají masivně využívat pro interní i externí komunikaci, patří podcasty, interní televize a live stream mnoha forem. Podcastová vlna do Česka dorazila v roce 2020, od té doby počty podcastů a objem podcastové reklamy významně narůstá. Jak ovšem digitální formáty komunikace správně uchopit, aby měly kýžený dopad pro budování značky, a nestaly se jen dírou na peníze?

Během semináře se zaměříme na následující oblasti:

  • K čemu digitální platformy komunikace ve skutečnosti slouží?
  • Který kanál komunikace zvolit, aby značku dlouhodobě posiloval?
  • Proč zaměstnancům už nestačí jen interní e-maily?
  • Jak se budou vyvíjet podcasty, televize a live streamy do budoucna? Nejde jen o vlnu?
  • Jak měřit přínos těchto médií? 
  • Jaké novinky v oblasti digitálních platforem Česko ještě čekají?

Odpovědi pro vás mají řečníci, kteří s vámi nasdílejí strategické přístupy k užívání vybraných technologií a současně na případových studií jasně ukážou, co v jejich případě funguje i nefunguje.

Inspirujte se zkušenostmi těch, kteří se v digitálních platformách pohybují několik let a úspěšně je využívají pro růst byznysu.

Řečníci akce:

  • Zdeněk Strnad, šéfredaktor webového magazínu Flowee.cz
  • Dan Tržil, podcast expert
  • Tereza Vránková, Head of Marketing and PR Communication, Samsung Electronics Czech and Slovak
  • Aneta Valdhansová, interní komunikace, ČEZ
  • Tereza Kadrnožková, specialista komunikace, Vysoké učení technické v Brně
  • Tomáš Jirsa, zakladatel katz83
  • Kateřina Reed, Customer Success Specialist, Monitora Media

Vstupné na seminář pro členy PR Klubu je 1890 Kč, pro všechny ostatní 2590 Kč s DPH. Z akce bude pořízen záznam, který lze získat za stejnou cenu jako vstupné. Stačí se pouze registrovat a do poznámky uvést tuto informaci.

Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti

Tereza Vránková

Tereza Vránková vystudovala mezinárodní vztahy na VŠE, žurnalistiku na FSV UK a postgraduální studium evropských studií v Nice. Začínala v Senátu ČR jako senátní asistentka, později působila na různých marketingových a PR pozicích v CK Fischer, telekomunikační skupině GTS a ve finanční skupině Wüstenrot. Nyní vede brand marketing a PR v Samsung Electronics pro Českou a Slovenskou republiku.

Tereza Kadrnožková

Tereza Kadrnožková je PR specialistkou Vysokého učení technického v Brně a autorkou vědecky popularizačního podcastu Technicky vzato, který získal 2. místo v kategorii Veřejný sektor a politická komunikace v soutěži Zlatý středník 20/21. Na VUT se mimo jiné věnuje hledání dosud neobjevených talentů a témat a zprostředkování takových příběhů široké veřejnosti. Současně pracuje na interní mediální akademii pro vědce a akademiky. Zkušenosti získala v minulosti jako tisková mluvčí Městské policie Brno a redaktorka Českého rozhlasu se zaměřením na politiku, vědu a školství.

Aneta Valdhansová

Aneta Valdhansová aktuálně působí v interní komunikaci Skupiny ČEZ, kde se soustředí na rozvoj komunikačních kanálů a na témata spojená s HR, facility managementem, ESG a diverzitou. Před nástupem do ČEZ působila v externí komunikaci ČSOB a vedla zde také útvar interní komunikace. Do banky přišla z MOL Česká republika, kde měla na starost brand a marketing čerpacích stanic. Ve volném čase pomáhala neziskovému projektu zaměřeném na vzdělávání a rozvoj personalistů #suHR s komunikací a blogem.

Zdeněk Strnad

Zdeněk Strnad je šéfredaktorem webového magazínu Flowee.cz. V roce 2000 nastoupil do společnosti Vodafone jako specialista na guerillový marketing. Od té doby se zajímá o reklamu, nová i tradiční média, teorii a sociologické aspekty komunikace. Od roku 2007 pracoval jako vedoucí marketingové rubriky v časopise Strategie, v roce 2011 nastoupil do Českého rozhlasu.

Dan Tržil

Dan se 5 let věnuje rozvoji audio podcastů v ČR. Produkuje své úspěšné podcasty Proti Proudu nebo Na vlně podnikání. Pomáhá využívat sílu podcastů desítkám klientů jako Red Bull, Komerční banka nebo Seven Energy. Píše o dění v digitálním audiu a spravuje největší český katalog podcastů ceskepodcasty.cz.

Kateřina Reed

Kateřina Reed se ve světě PR pohybuje na straně poskytovatele real-time monitoringu médií nové generace. Ve společnosti Media Monitora působí jako konzultantka a školitelka. Klientům nabízí dosažení maximální automatizace v rámci monitoringu médií, pomáhá vytvářet a dodávat mediální i analytické výstupy prostřednictvím aplikace Monitora. Předchozí zkušenosti má především z obchodu a marketingu, a to jak v České republice, tak ve Velké Británii. 

Tomáš Jirsa

Tomáš Jirsa je majitelem komunikační skupiny C&B Group a jeden z moderátorů podcastu Insider. Na začátku roku 2021 spustil experimentální komunikační brand katz83, se kterým chce reagovat na zrychlení změn v komunikaci kvůli pandemii koronaviru a překreslení hranic mezi tradičně oddělenými komunikačními disciplínami.

Tereza Vránková

Tereza Vránková vystudovala mezinárodní vztahy na VŠE, žurnalistiku na FSV UK a postgraduální studium evropských studií v Nice. Začínala v Senátu ČR jako senátní asistentka, později působila na různých marketingových a PR pozicích v CK Fischer, telekomunikační skupině GTS a ve finanční skupině Wüstenrot. Nyní vede brand marketing a PR v Samsung Electronics pro Českou a Slovenskou republiku.

Tereza Kadrnožková

Tereza Kadrnožková je PR specialistkou Vysokého učení technického v Brně a autorkou vědecky popularizačního podcastu Technicky vzato, který získal 2. místo v kategorii Veřejný sektor a politická komunikace v soutěži Zlatý středník 20/21. Na VUT se mimo jiné věnuje hledání dosud neobjevených talentů a témat a zprostředkování takových příběhů široké veřejnosti. Současně pracuje na interní mediální akademii pro vědce a akademiky. Zkušenosti získala v minulosti jako tisková mluvčí Městské policie Brno a redaktorka Českého rozhlasu se zaměřením na politiku, vědu a školství.

Aneta Valdhansová

Aneta Valdhansová aktuálně působí v interní komunikaci Skupiny ČEZ, kde se soustředí na rozvoj komunikačních kanálů a na témata spojená s HR, facility managementem, ESG a diverzitou. Před nástupem do ČEZ působila v externí komunikaci ČSOB a vedla zde také útvar interní komunikace. Do banky přišla z MOL Česká republika, kde měla na starost brand a marketing čerpacích stanic. Ve volném čase pomáhala neziskovému projektu zaměřeném na vzdělávání a rozvoj personalistů #suHR s komunikací a blogem.

Zdeněk Strnad

Zdeněk Strnad je šéfredaktorem webového magazínu Flowee.cz. V roce 2000 nastoupil do společnosti Vodafone jako specialista na guerillový marketing. Od té doby se zajímá o reklamu, nová i tradiční média, teorii a sociologické aspekty komunikace. Od roku 2007 pracoval jako vedoucí marketingové rubriky v časopise Strategie, v roce 2011 nastoupil do Českého rozhlasu.

Dan Tržil

Dan se 5 let věnuje rozvoji audio podcastů v ČR. Produkuje své úspěšné podcasty Proti Proudu nebo Na vlně podnikání. Pomáhá využívat sílu podcastů desítkám klientů jako Red Bull, Komerční banka nebo Seven Energy. Píše o dění v digitálním audiu a spravuje největší český katalog podcastů ceskepodcasty.cz.

Kateřina Reed

Kateřina Reed se ve světě PR pohybuje na straně poskytovatele real-time monitoringu médií nové generace. Ve společnosti Media Monitora působí jako konzultantka a školitelka. Klientům nabízí dosažení maximální automatizace v rámci monitoringu médií, pomáhá vytvářet a dodávat mediální i analytické výstupy prostřednictvím aplikace Monitora. Předchozí zkušenosti má především z obchodu a marketingu, a to jak v České republice, tak ve Velké Británii. 

Tomáš Jirsa

Tomáš Jirsa je majitelem komunikační skupiny C&B Group a jeden z moderátorů podcastu Insider. Na začátku roku 2021 spustil experimentální komunikační brand katz83, se kterým chce reagovat na zrychlení změn v komunikaci kvůli pandemii koronaviru a překreslení hranic mezi tradičně oddělenými komunikačními disciplínami.

Program

15.00 - 15.10 hod. Úvod

Pavel Vlček – Předseda Výkonného výboru PR Klubu

15.10 - 15.40 hod.

Zdeněk Strnad – Šéfredaktor webového magazínu Flowee.cz

15.40 - 15.50 hod.

Kateřina Reed – Customer Success Specialist, Monitora Media

 

Jak si v Česku statisticky vedeme v počtu podcastů a dalších digitálních platforem?

15.50 - 16.20 hod.

Dan Tržil – Podcast expert

 

Když jsem s podcasty 5 let zpátky začínal, musel jsem stále vysvětlovat, co to je a proč jsou tak skvělé. Dnes už je povědomí o podcastech úplně jinde a jde o jeden z nejvíce rostoucích a trendy typů obsahu. Rád Vám ukážu, v čem jsou podcasty unikátní a jak se dají používat ve firemním marketingu, interní komunikaci, employer brandingu nebo B2B salesu. Žádná suchá teorie, ale konkrétní příklady z ČR i zahraničí. Po tomto večeru nebudete podcasty poslouchat stejně. 

 

16.20 - 16.35 hod.

Pauza

16.35 - 17.05 hod.

Tereza Vránková – Head of Marketing and PR Communication at Samsung Electronics Czech and Slovak

 

Koronavirus urychlil digitalizaci, a to i v PR. Jsou nové audiovizuální nástroje jako podcasty nebo live commerce jen módním výstřelkem, nebo mají šanci stát se důležitým nástrojem byznysu a budování značky?

- Jak spustit a hlavně plnit firemní podcast, který baví posluchače a zároveň pomáhá firmě budovat image? Na co myslet, s čím se smířit a co očekávat?
- Social live commerce je hitem zejména v Asii, může však takový způsob prodeje fungovat v Evropě, zejména pak v konzervativním Česku a Slovensku? Jak vybudovat social live commerce, který skutečně prodává? Jak to celé funguje, ať už se jedná o správný výběr nabídky, produkci, témata, hosty či propagaci? A jak zajistit zdravý balanc mezi zábavou a komercí?

 

Na to vše získáte odpovědi, které vycházejí z reálných zkušeností Samsungu.

 

17.05 - 17.30 hod.

Tereza Kadrnožková – Specialista komunikace, Vysoké učení technické v Brně

 

Podcast nemusí být pouze jednosměrným pedáváním informací nebo svezením se na vlně. Na VUT jsme se rozhodli vydat jinou cestou – podcast vytvořit nejen jako nástroj propagace a popularizace vědy, ale také jako tréninkové hřiště pro vědce, studenty a absolventy největší české technické univerzity. Pro mnohé z nich jde o první setkání s mikrofonem a klidné a chápavé prostředí bez shonu tradičního zpravodajství může pomoci řečníkům budovat sebevědomí při dalším vystupování v médiích. Daří se nám to? Přijďte a dozvíte se to.

 

17.30 - 17.45

Aneta Valdhansová – Interní komunikace ČEZ

 

Podcasty zažily v posledních letech docela velký boom, zvláště pak přibylo firemních podcastů. Zajímá vás, jaký přínos mohou mít podcasty a televizní vysílání v rámci interní komunikace a vnitřního budování značky? Lze využít interní podcast externě? O to a mnohé další se s vámi podělí Aneta Valdhansová zastupující největšího dodavatele energií v České republice.

17.45 - 18.00

Tomáš Jirsa – Zakladatel katz83

18.00 

Networking

Kontakty pro návštěvníky

Místo konání

Ipsos (ve Slovanském domě)
Na Příkopě 22
11000 Praha