Již tuto středu 1. dubna od 17 hod. se můžete zdarma připojit k webináři PR Klubu s exkluzivním řečníkem Philem Rigginsem, zakladatelem a CEO mezinárodní poradenské společnosti Brand & Reputation Collective se sídlem v Londýně. Téma je opravdu aktuální „Komunikace v době nejistoty - co veřejnost očekává od značek a firem a je potřeba začít hledat nové způsoby komunikace?“ 

Registrujte se na akci a poté Vám zašleme odkaz s přístupem do webináře.

Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti

Phil Riggins

Phil Riggins je zakladatelem a CEO společnosti Brand & Reputation Collective (BRC). BRC kombinuje seniorní poradenství, hluboký vhled a kreativní myšlení, aby pomohla organizacím orientovat se v nevyhnutelných volbách a kompromisech potřebných pro řízení očekávání zúčastněných stran, budování důvěry a realizaci strategie jejich organizace. V minulosti působil jako ředitel výzkumné a konzultační společnosti KRC Research a konzultační společnosti APCO Worldwide. Byl také partnerem konzultačních společností Brunswick Group nebo Leidar. Oblasti strategického poradenství se tak věnuje téměř 25 let.

V roce 2018 Evropská asociace komunikačních ředitelů EACD provedla výzkum s předními profesionály komunikace o tom, jaké faktory nejvýrazněji ovlivňují jejich podporu ze strany spotřebitelů a jiných zúčastněných stran.

Můžeme si z výzkumu vzít něco užitečného teď, v době krize COVID-19?
Co očekává v této chvíli veřejnost od značek a firem?
Je potřeba začít hledat nové způsoby komunikace?
Záleží ještě na účelu komunikace? A pokud ano, v jakém smyslu?

Phil Riggins na svém webináři promluví za podpory nejnovějších dat o komunikaci v časech nejistoty, faktorech z pohledu expertních komentátorů a zúčastněným poskytne prostor ke sdílení jejich nápadů, jak můžeme jako obor pomoct v této složité době.

Webinář se uskuteční již příští středu od 17 do 18 hod. v anglickém jazyce bez překladu. V průběhu webináře můžete také řečníkovi pokládat otázky v chatu.

Kontakty pro návštěvníky

Kontakt pro účastníky