Za úspěšnými značkami stojí správně nastavená komunikační strategie. Co je potřeba zjistit, než vůbec začneme vytvářet strategii? Co vše by mělo být její součástí? Jak zjistíte, na koho, co a kde komunikovat? Dokážete i včas rozpoznat, kdy je nutné se ke strategii vrátit a upravit ji v reakci na realitu?

Na webináři Komunikační strategie se zaměříme na její tvorbu od A do Z. Řekneme si, jak pracovat s průzkumy a analýzami. Co vše má být součástí komunikačního plánu. Zda je dobrým nápadem témata recyklovat. Jak přistoupit k reportingu a vyhodnocení a v neposlední řadě jak efektivně pracovat s budgetem.

Webinářem vás provedou zkušení zástupci z jednotlivých odvětvích, díky kterým získáte přehled o současném přístupu k budování komunikace značek a tipy do své vlastní praxe.

Moderátorkou webináře bude Patricie Šedivá, místopředsedkyně výkonného výboru PR Klubu.

Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti

Soňa Lexmanová

Managing Director agentury SKPR STRATEGIES

Vystudovala PF UMB v Banské Bystrici. V médiích a s médii pracuje celý život. Jako Account Director v PR agentuře Neopublic Porter Novelli stála při zrodu více oceňovaných projektů pro společnost Telekom, Coca-Cola či P&G. Dlouhodobě se věnuje komunikaci a CSR strategiím. Jako výkonná ředitelka Fóra Donorov je také členkou Rady vlády pro mimovládní neziskové organizace. Před kariérou v PR pracovala více než 15 let v online médiích. V televizi Markíza působila jako reportérka a moderátorka zpravodajství, později jako vedoucí vydání Televizních novin a zástupkyně šéfredaktora. Během práce pro televizi JOJ se kromě přípravy publicistických relací aktivně věnovala televiznímu marketingu a PR. Stála při založení Nadace TV JOJ a byla její výkonnou manažerkou. Aktuálně je 4. rokem prezidentkou Asociace Public Relations (APRSR). 

Erik Bartoš

Vedoucí komunikace a tiskový mluvčí v české pobočce největší mezinárodní organizace na ochranu lidských práv Amnesty International.

Do jeho kompetence patří komunikace s médii a veřejností, tvorba komunikační strategie, obsahová správa webu, supervize sociálních sítí, spolupráce s partnery i příprava a realizace brandových kampaní. Stará se o tříčlenný tým. Oblasti komunikace a PR se věnuje od roku 2014.

Ladislav Kříž

Ladislav Kříž již 29 let spoluvytváří komunikační strategii v ČEZ, holdingu mající více než 150 firem.

„Každý významnější projekt by měl mít i svoji komunikační strategii, ale já se zaměřím na korporátní strategii, jak se tvoří, jak často, z čeho vychází. Prostě se podíváme, co je komunikační strategie jedné z největších firem v Česku.“

 

Petra Vegnerová

Petra Vegnerová se dlouhodobě zabývá externí komunikací se zaměřením zejména na B2B. V současnosti působí ve společnosti Monitora Media, kde se věnuje datové analýze českého a slovenského mediálního prostředí.

Do Monitory přišla po několika letech strávených v zahraničí, kde pracovala jako konzultantka sociálních sítí. Vystudovala lingvistiku a antropologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy a brazilské Universidade de São Paulo.

Místo konání

Google Meet

Kontakt pro účastníky