Za úspěšnými značkami stojí správně nastavená komunikační strategie. Co je potřeba zjistit, než vůbec začneme vytvářet strategii? Co vše by mělo být její součástí? Jak zjistíte, na koho, co a kde komunikovat? Dokážete i včas rozpoznat, kdy je nutné se ke strategii vrátit a upravit ji v reakci na realitu?
Na webináři Komunikační strategie se zaměříme na její tvorbu od A do Z. Řekneme si, jak pracovat s průzkumy a analýzami. Co vše má být součástí komunikačního plánu. Zda je dobrým nápadem témata recyklovat. Jak přistoupit k reportingu a vyhodnocení a v neposlední řadě jak efektivně pracovat s budgetem.
Webinářem vás provedou zkušení zástupci z jednotlivých odvětvích, díky kterým získáte přehled o současném přístupu k budování komunikace značek a tipy do své vlastní praxe.
Moderátorkou webináře bude Patricie Šedivá, místopředsedkyně výkonného výboru PR Klubu.
Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti
Místo konání
Google MeetKontakt pro účastníky
![Michaela Pišiová](/res/crc-3409222951/places/images/140x140crop/1020-7l-michaela-pisiova-web2.jpg)