Krajské volební souboje na dřeň
od 17:30 do 19:30
Pavol Mačinga se, se svými 25letými zkušenostmi v oblasti reklamních médií, zabývá nezávislým mediálním poradenstvím. V průběhu své kariéry plánoval, nakupoval a auditoval televizní reklamu pro více než 100 značek inzerujících v Česku a na Slovensku. Od roku 2003 hájí výlučně zájmy zadavatelů, a pomáhá tak inzerentům efektivněji využívat investice do médií.
Petr Žampach působí v oblasti mediálního plánování již od roku 1995. V celosvětovém gigantu v oblasti mediálního trhu, skupině Omnicom MediaGroup, strávil 13 let. Byl ředitelem klientského servisu Attention! Media a nyní již osmým rokem působí v agentuře Starcom, která je členem skupiny Publicis Group, čtvrté největší komunikační skupině na světě.
Honza Artner pracuje s daty a informacemi už od roku 2003. Pomáhal s kvalitou dat na portálu Firmy.CZ, měl na starosti podporu prodeje, samostatný prodej a poslední roky vedení obchodu v Bisnode Česká republika, Imper.CZ a Monitora Média. Přestože většinu kariéry pracoval s daty firemními, ekonomickými nebo obchodně marketingovými, nyní se věnuje informacím mediálním díky službě Monitora.CZ.
18.00 - 18.05 hod. | Úvod - Role mediálního plánování v PR - Jak porozumět reklamním investicím Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu, Client Acquisition Manager, mBank |
18.05 - 18.25 hod. | Mediální plánování jako strategická součást PR komunikace Pavol Mačinga, nezávislý mediální auditor a zakladatel Macinga s.r.o. Jak nejefektivněji využít mediální stratégy ve struktuře marketingového oddělení? Jak k reklamním investicím přistupují PRisté a jak sektory? Je televize opravdu mrtvým médiem? |
18.25 - 18.45 hod. |
Ukazatele a metody vyhodnodnocení mediálního plánování
Které ukazatele sleduje marketing a kterých si má všímat PR? Jak se vyhodnocují mediální kampaně a jak mohou PR pracovníci využít mediální plán pro své potřeby? |
18.45 - 19.00 hod. |
USE CASE: Naučte se správně analyzovat kampaně
Jak prakticky využívat analytické nástroje Monitory pro sledování výsledků kampaní? Co všechno se dá vyčíst z dat Monitory, co vám řeknou a jak se dají použít. |
19.00 - 20.00 hod. | Prostor pro společnou diskuzi |