Jsou public relations a mediální plánování dva oddělené světy, které mají odlišné cíle, nebo si mohou vzájemně pomoci? Kde leží podle mediálních stratégů nevyužitý potenciál pro PR? Které ukazatele při vyhodnocení kampaní sleduje marketing a kterých si má všímat PR? Přijďte na podvečerní diskuzi a pronikněte do tajů mediálního plánování.

Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti

Pavol Mačinga

Pavol Mačinga se, se svými 25letými zkušenostmi v oblasti reklamních médií, zabývá nezávislým mediálním poradenstvím. V průběhu své kariéry plánoval, nakupoval a auditoval televizní reklamu pro více než 100 značek inzerujících v Česku a na Slovensku. Od roku 2003 hájí výlučně zájmy zadavatelů, a pomáhá tak inzerentům efektivněji využívat investice do médií.

Petr Žampach

Petr Žampach působí v oblasti mediálního plánování již od roku 1995. V celosvětovém gigantu v oblasti mediálního trhu, skupině Omnicom MediaGroup, strávil 13 let. Byl ředitelem klientského servisu Attention! Media a nyní již osmým rokem působí v agentuře Starcom, která je členem skupiny Publicis Group, čtvrté největší komunikační skupině na světě.

Jan Artner

Honza Artner pracuje s daty a informacemi už od roku 2003. Pomáhal s kvalitou dat na portálu Firmy.CZ, měl na starosti podporu prodeje, samostatný prodej a poslední roky vedení obchodu v Bisnode Česká republika, Imper.CZ a Monitora Média. Přestože většinu kariéry pracoval s daty firemními, ekonomickými nebo obchodně marketingovými, nyní se věnuje informacím mediálním díky službě Monitora.CZ.

Program

18.00 - 18.05 hod. Úvod - Role mediálního plánování v PR - Jak porozumět reklamním investicím

Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu, Client Acquisition Manager, mBank
18.05 - 18.25 hod. Mediální plánování jako strategická součást PR komunikace

Pavol Mačinga, nezávislý mediální auditor a zakladatel Macinga s.r.o.

Jak nejefektivněji využít mediální stratégy ve struktuře marketingového oddělení? Jak k reklamním investicím přistupují PRisté a jak sektory? Je televize opravdu mrtvým médiem? 

18.25 - 18.45 hod.

Ukazatele a metody vyhodnodnocení mediálního plánování


Petr Žampach, Senior Media Consultant – Starcom, Publicis Group

Které ukazatele sleduje marketing a kterých si má všímat PR? Jak se vyhodnocují mediální kampaně a jak mohou PR pracovníci využít mediální plán pro své potřeby?

18.45 - 19.00 hod.

USE CASE: Naučte se správně analyzovat kampaně


Jan Artner, obchodní ředitel, Monitora Media

Jak prakticky využívat analytické nástroje Monitory pro sledování výsledků kampaní? Co všechno se dá vyčíst z dat Monitory, co vám řeknou a jak se dají použít.

19.00 - 20.00 hod. Prostor pro společnou diskuzi

Partneři akce

Kontakty pro návštěvníky

Místo konání

SmetanaQ Café & Bistro
Smetanovo nábřeží 334/4
110 00 Praha