Jaké udělat PR k filmu, aby se dostal do nominace na Oscara? Jak se dělá PR v Hollywoodu a jak se dělá v Čechách? To se dozvíte při debatě s Václavem Marhoulem, který natočil loni jeden z divácky nejúspěšnějších filmů Nabarvené ptáče.

 
 

Na jaká témata se zaměříme?

Jak probíhala propagace filmu k jeho nominaci na Oscara, co bylo stěžejní, co se podařilo a co ne?
 
Jaký byl rozdíl v propagaci filmu v Česku a v zahraničí?
 
Odpovídala návštěvnost filmu v Česku očekáváním? Co by se eventuálně dalo udělat jinak?
 
Má Václav Marhoul už připravený další film, na které by sháněl peníze, a pokud ano, bude to podobně velký projekt? 
 
A další...
 
 
Nabarvené ptáče. Pozoruhodný příběh o malém chlapci, kterého rodiče vyslali na venkov, aby ho uchránili před masovým vyvražďováním Židů. Nejúspěšnější film Václava Marhoula je zpracován na motivy stejnojmenného románu Jerzyho Kosińského, jednoho z nejvýraznějších světových spisovatelů minulého století. Snímek si získal srdce i zahraničních diváků a postoupil do užší nonimace na Oscary v kategorii mezinárodní hraný film. V rámci debaty se zaměříme na vznik a tvorbu slavného filmu včetně jeho propagace.
 
Akce je určená pouze pro členy PR Klubu, kteří mají vstup zdarma.
Děkujeme coworkingovému centru WorkLounge v Karlíně za poskytnutí prostor.
 

Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti

Václav Marhoul

Václav Marhoul je český scenárista, režisér, herec (člen Divadla Sklep a divadelního uskupení Pražská pětka), producent, podnikatel, kulturní organizátor a manažer. Jakožto manažer působil coby generální ředitel Filmového studia Barrandov, dále jako manažer uměleckého sdružení Tvrdohlaví, kde také provozoval stejnojmennou prodejní galerii. Je také členem dozorčí rady České filmové a televizní akademie. V září šel do kin jeho zatím nejúspěšnější film, Nabarvené ptáče, který Americká filmová akademie zařadila do užšího výběru nominací na Oscary.

Kontakty pro návštěvníky

Místo konání

WorkLounge
Pernerova 51
Praha