Oblast Public Relations se často potýká s menšími rozpočty než například marketingová komunikace. Lidé z PR tak musí chybějící budget nahradit o to zajímavějším nápadem, který zarezonuje i v neplaceném mediálním prostoru. Přijďte si poslechnout naše řečníky, kteří Vám pomocí svých case studies ukážou způsoby, jak toho docílit.

Kdo by neznal ikonické posty na sociálních sítích IKEA, které rychle a nápaditě reagují na aktuální dění? Marek Botha Vám prozradí zákulisí jejich vzniku. S Janou Karasovou se zas podíváme na to, jak s dobrými nápady bez nutnosti balíku peněz podporovat smysluplnou odlišnost u jedné z nejoblíbenějších značek na trhu – Air Bank. Dále zjistíte, jak snadno a velmi účinně budovat společenskou odpovědnost značky, a to ukázkou projektu Click and Feed od Martiny Hřebíkové, Ženy roku 2017, která spolupracuje s firmou Brit. A v neposlední řadě Jitka Cilečková z agentury ADison představí úspěšný projekt pro Onko unii, který se letos stal absolutním vítězem ceny Lemur.

1 890 Kč pro členy PR Klubu
2 990 Kč pro ostatní zájemce

Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti

Marek Botha

Marek Botha pracuje v digitálním týmu společnosti IKEA a podílí se na rozvoji strategie responzivních příspěvků na sociálních sítích. Předtím působil v agenturách Follow Bubble a Triad Advertising.

Jitka Cilečková

Jitka Cilečková se na poli PR pohybuje už šest let, předtím pracovala mimo jiné jako redaktorka v regionální redakci Deníku. Věnuje se hlavně projektům na pomezí korporátního a lifestylového PR. Má zkušenosti s komunikací s novináři i vedením integrovaných kampaní pro klienty Pivovar Litovel, Palírna U Zeleného stromu, BOHEMIA SEKT, Asociace českých stavebních spořitelen nebo ONKO Unie.

Jana Karasová

Jana Karasová se oboru Public Relations věnuje deset let. V současné době působí jako tisková mluvčí Air Bank, v minulosti pracovala například v tiskovém oddělení České televize nebo jako konzultantka v PR agentuře Temper Communication. Od dubna 2019 je zároveň členkou Výkonného výboru PR klubu.

Martina Hřebíková

Martina Hřebíková vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze, kde se také narodila. Pracuje jako dramaturgyně a scénáristka televizních a internetových pořadů, v minulosti působila i jako moderátorka. Projekt Click and Feed založila v roce 2016 a dodnes s ním pomáhá opuštěným zvířatům v útulcích po celé republice.

Marek Botha

Marek Botha pracuje v digitálním týmu společnosti IKEA a podílí se na rozvoji strategie responzivních příspěvků na sociálních sítích. Předtím působil v agenturách Follow Bubble a Triad Advertising.

Jitka Cilečková

Jitka Cilečková se na poli PR pohybuje už šest let, předtím pracovala mimo jiné jako redaktorka v regionální redakci Deníku. Věnuje se hlavně projektům na pomezí korporátního a lifestylového PR. Má zkušenosti s komunikací s novináři i vedením integrovaných kampaní pro klienty Pivovar Litovel, Palírna U Zeleného stromu, BOHEMIA SEKT, Asociace českých stavebních spořitelen nebo ONKO Unie.

Jana Karasová

Jana Karasová se oboru Public Relations věnuje deset let. V současné době působí jako tisková mluvčí Air Bank, v minulosti pracovala například v tiskovém oddělení České televize nebo jako konzultantka v PR agentuře Temper Communication. Od dubna 2019 je zároveň členkou Výkonného výboru PR klubu.

Martina Hřebíková

Martina Hřebíková vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze, kde se také narodila. Pracuje jako dramaturgyně a scénáristka televizních a internetových pořadů, v minulosti působila i jako moderátorka. Projekt Click and Feed založila v roce 2016 a dodnes s ním pomáhá opuštěným zvířatům v útulcích po celé republice.

Program

13.00 - 13.15 hod. Úvod - Nízký rozpočet a jeho efektivita

Michaela Pišiová, ředitelka PR Klubu

13.15 - 14.00 hod.

Jak velmi jednoduše a zároveň chytře budovat CSR

  

Martina Hřebíkovázakladatelka projektu Click and Feed

Martin Šámal, Marketing Director, Brit

 

Projekt Click and Feed založila Martina Hřebíková proto, že už nechtěla jen nečinně přivírat oči u smutných příběhů opuštěných zvířat a cítila, že jim musím začít pomáhat aktivně. Spojila se tak se značkou Brit a vytvořila platformu, díky které mají lidé možnost pomoci tisícům zvířat v nouzi pouhým kliknutím. Martina s projektem slaví úspěchy nejen u 32 tisíců milovníků zvířat ve své Facebook skupině, ale také v médiích a soutěži Žena roku, kde se umístila v roce 2017 na 1. místě. Její prezentaci doplní Martin Šámal, marketingový ředitel společnosti Brit, který vyhodnotí úspěšnost kampaně z dlouhodobého hlediska.

 

14.00 - 14.55 hod.

Síla responzivních příspěvků na sociálních sítích

 
Marek Botha, Social Media Manager, IKEA Group

Michaela Brůhová, Triad

 

Ikonické příspěvky na sociálních sítích od IKEA, které jako jedny z prvních reagují na aktuální dění v Česku, nelze přehlédnout. Kdo a co za nimi stojí? Know-how, jak s nízkými náklady strhnout publikum, vám předá Marek Botha.

 

14.55 - 15.05 hod. Coffee Break
15.05 - 15.55 hod.

Smysluplná odlišnost

 

Jana Karasová, tisková mluvčí, Air Bank

 

Novináři dostávají desítky tiskových zpráv denně. Jak zařídit, aby je vaše sdělení upoutalo? Občas stačí jen vtipná maličkost, která pomůže, abyste se odlišili od konkurenční zprávy.

 

15.55 - 16.45 hod.

Nejsme na odpis aneb Výzvy nízkonákladových kampaní


Jitka Cilečková, Account Manager, ADison

 

Jak se díky kampani s nížším rozpočtem podařilo zpřístupnit léčbu pacientkám s metastatickou rakovinou prsu? A co vlastně je levná kampaň? Poslechněte si pozadí vzniku práce, která se stala absolutním vítězem ceny Lemur 2019.

 

16.45 - 17.00 hod.

Shrnutí semináře a networking

Registrujte se

1 890 Kč pro členy PR Klubu
2 990 Kč pro ostatní zájemce

Kontakty pro návštěvníky

Místo konání

IPSOS, Slovanský dům - vchod E
Na Příkopě 22
Praha

Kontakt pro účastníky

Gabriela Smolárik
+420 607 991 766
[email protected]