Mít dobré vztahy s novináři je pro PRistu základ. Jak se ale zorientovat v dnešním mediálním světě? Jak fungují tištěné měsíčníky a jak online magazíny? Přijďte se dozvědět, jak se liší fungování a den novináře v online médií či tištěném plátku. Jak navazovat vztahy a být s novináři zadobře poradí přímo ti, kteří média tvoří. Pozvali jsme zástupce jednotlivých typů médií, aby nám přišli představit svůj běžný den, systém fungování i největší nešvary, se kterými se v komunikaci s PRisty setkávají. Naučíme se budovat vztahy s médií přímo s jejich tvůrci!

Přednášející

Robert Čásenský
šéfredaktor magazínu Reportér

Ze čtyřiceti let života strávil zhruba polovinu prací v různých tiskovinách. Začal psát v roce 1993 do Českého deníku a přes Denní Telegraf a Lidové noviny doputoval až do MF DNES. Tu potom od roku 2006 vedl jako šéfredaktor. V roce 2013 po vlastnickém veletoči v českých médiích se rozhodl funkci šéfredaktora opustit. Jelikož ale pořád věří na to, že má smysl pokoušet se o dobrou žurnalistiku, založil magazín Reportér.

Michaela Trochová
šéfeditorka lifestylových webových magazínů pro ženy skupiny Nova

První zkušeností sbírala ještě během studia v tiskovém centru Festivalu spisovatelů Praha. Prošla redakcemi několika magazínů pro teenagery (Dívka, CosmoGIRL!), ale i sdílela své znalosti v rámci přípravných kurzů na VŠ, obory Žurnalistika, Masmediální komunikace a PR. Aktuálně je šéfeditorkou lifestylových webových magazínů pro ženy skupiny Nova, kde kromě jiného pravidelně spolupracuje s blogery a youtubery.

Bohuslav Bohuněk
redaktor MarketingSalesMedia

Bohuslav Bohuněk je novinář, kterého zná prakticky každý český PRista. V médiích se pohybuje bezmála dvacet let, léta se věnuje tématům - marketing, reklama, média a také PR. V roce 2013 byl u vzniku týdeníku MarketingSalesMedia, kde v roli redaktora působí dodnes. V posledních letech oslovil PR komunitu svou skupinou P.R.-ciny na sociální síti LinkedIn. Původně ji prý založil z naštvání z množství aprílových tiskových zpráv. Pak začal pranýřovat PRisty hlava nehlava. Dodnes zde upozorňuje na největší nešvary, kterých se PR pracovníci dopouštějí.

Eva Rajlichová
redaktorka a moderátorka Českého rozhlasu

Redaktorka a moderátorka domácí redakce Českého rozhlasu. Vystudovala žurnalistiku na FSV UK. Nejdůležitější profesní zkušenosti nasbírala ve studentském Rádiu Strahov, České televizi a na zpravodajském portálu Novinky.cz.

Tereza Zavadilová
šéfredaktorka ekonomického deníku E15

V médiích pracuje od poloviny devadesátých letech, většinu profesního života strávila v byznysových redakcích, například v Lidových novinách, Týdnu, pracovala také v české redakci BBC: V deníku E15 je od jeho založení v roce 2007, čtyři roky byla zástupkyní šéfredaktora, od roku 2014 je jeho šéfredaktorkou. Kromě deníku má na starosti také onlinovou redakci E15.cz a sekci B2B ekonomických titulů.

Kontakty pro návštěvníky

Místo konání

Prague Startup Centre (vchod A, 3. patro)
Jungmannova 36/31
110 00 Praha 1

Kontakt pro účastníky

Michaela Losenická
+420 731 637 661
[email protected]