Státní správa obvykle v efektivitě za komerční sférou pokulhává a komunikace není výjimkou. Příčinou mohou být větší firemní rozpočty na komunikaci, větší důraz na vzdělávání, měření výkonu ... a někdy i snadnější cesta prosadit do komunikace i velmi neotřelé a kreativní nápady. Dobrá komunikace veřejné správy je ale důležitá pro nás všechny, a proto chceme ukázat, že i s omezenějším rozpočtem a sešněrováním státními pravidly se dá komunikovat dobře a efektivně. Ukážeme vám ty nejlepší příklady. Od malých obcí, po největší státní úřady a instituce.

Mediálním partnerem akce je Ekonomický deník.

Program semináře

13.00 - 13.20 hod. Úvod a představení semináře

Jan Osúch, místopředseda VV PR Klubu a PR ředitel Travel Advance - Dubai Tourism

Pavel Vlček, člen VV PR Klub a PR manažer mBank
13.20 - 13.50 hod. Haló, tady vláda, nezavěšujte. Aneb jak komunikovat značku, která je lidem z principu podezřelá

Martin Ayrer, koordinátor strategické komunikace Univerzity Karlovy

Martin se zabývá specifiky mediální, marketingové i PR komunikace. Působil jako redaktor ČTK a TV Nova. Reklamní kampaně plánoval v pozici mediálního plannera v mediální agentuře PHD. Pracoval v politickém marketingu na pozicích tiskového mluvčího politické strany, tiskového mluvčího ministerstva a tiskového mluvčího vlády. Nyní pracuje na Univerzitě Karlově v oblasti strategické komunikace.
13.50 - 14.20 hod. Jak na komunikaci městské části

Ondřej Šrámek, tiskový mluvčí Prahy 6

Tiskový mluvčí Prahy 6. V minulosti působil také jako mluvčí ministerstva financí a vyzkoušel si i práci v komerční PR agentuře. Profesní kariéru začínal v médiích, mnoho let byl editorem vysílání České televize a TV Barrandov.
14.20 - 14.50 hod. Coffee break
14.50 - 15.20 hod. Co se mi osvědčilo v ministerské komunikaci

Štěpánka Filipová, tisková mluvčí Ministerstva průmyslu a obchodu ČR

Současná ředitelka komunikace a tisková mluvčí MPO ČR, v minulosti působila jako mluvčí Svazu měst a obcí, šéfka komunikace MPSV ČR, České správy sociálního zabezpečení nebo státní agentury CzechInvest. V minulosti také vedla komunikaci Karlovarských minerálních vod.
15.20 - 15.50 hod. Od policejní komunikace po PR malého města

Roman Skřepek, vedoucí kanceláře starosty a odboru vnějších vztahů města Tišnova

V letech 2002 - 2011 tiskový mluvčí cizinecké policie, poté policejního prezídia a také protikorupční policie. Až do minulého roku se pět let věnoval vzdělávání budoucích tiskových mluvčích v soukromém institutu. Nyní žije nedaleko Brna a tisková práce na menším městě je pro něj nejen povoláním, ale něčím, co ho stále baví. Kromě toho vede web města Tišnova, Facebook a přispívá do místních periodik.
15.50 - 16.20 hod. A zase ten Brusel!

Peter Zsapka, vedoucí komunikačního oddělení Zastoupení Evropské komise v ČR

Peter je v oblasti komunikace pohybuje více než 10 let. Zaměřuje se především na politickou komunikaci, event management a téma médií v postfaktické době. Je autorem konceptu www.evropajsity.cz a související virální kampaně.
16.20 - 16.50 hod. Shrnutí semináře a hlavních postřehů

Jan Osúch,místopředseda VV PR Klubu a PR ředitel Travel Advance - Dubai Tourism

Pavel Vlček, člen VV PR Klub a PR manažer mBank

Kontakty pro návštěvníky

Místo konání

Etnosvět (pár kroků od I. P. Pavlova)
Legerova 40
120 00 Praha 2