Vítězové Zlatého středníku jsou už od září známí a na poličkách v kancelářích se jim vyjímají zasloužená ocenění. Znáte ale i příběh jejich projektů? Nyní máte skvělou příležitost si přímo od zdroje poslechnout, jaké byly komunikační cíle kampaní, jak se je podařilo naplnit a hlavně, jaká k nim vedla cesta.

Během hodinového online webináře se zaměříme na představení projektů od společností, které v letošním Zlatém středníku posbíraly nejvíce ocenění:

►  O2 Czech Republic a Svoboda není samozřejmost

► Plzeňský Prazdroj - Na pivo s hvězdou a S Birellom nenafúkaš

Webinář je pro členy PR Klubu zdarma, ostatní zájemci se mohou registrovat za poplatek 490 Kč s DPH.

Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti

David Daneš

David vede marketingovou komunikaci O2. Ve světě telco si za 8 let prošel onlinem, socialem a performance, teď krotí grpy, rýče a brandové metriky při práci na velkých 360° kampaních. Během studia sociologie propadl číslům i výzkumu a přeběhl do světa marketingu.

Andrea Závišková

Andrea má na starosti brand O2. Vizuálně, strategicky i koncepčně. Nejen, aby modrá byla správně modrá, ale taky, aby komunikace firmy vůči zákazníkům i veřejnosti odpovídala hodnotám, které O2 dlouhodobě vyznává.

O projektu Svoboda není samozřejmost říká: „Je to moje srdcovka. Jde o dlouhodobou aktivitu s celospolečenským dopadem. Umožňuje mi přicházet s vlastními nápady a přináší zajímavou spolupráci s kreativní agenturou a dalšími subjekty.

Josef Jalůvka

 Pivo je mojí vášní, takže není divu, že jsem šel za svými oblíbenými značkami do Plzeňského Prazdroje. V této společnosti působím sedmým rokem, momentálně na pozici Senior Brand Manažer pro značku Birell na Slovensku. Jsem tedy odpovědný za vše, co se týká značky Birell – od dlouhodobé strategie a portfolia, přes reklamy, až po ochutnávky v ulicích. V rámci rychloobrátkového zboží mám více než 10 let zkušeností z různých pozic z obchodu, trade marketingu i marketingu v rámci České republiky a Slovenska.

David Daneš

David vede marketingovou komunikaci O2. Ve světě telco si za 8 let prošel onlinem, socialem a performance, teď krotí grpy, rýče a brandové metriky při práci na velkých 360° kampaních. Během studia sociologie propadl číslům i výzkumu a přeběhl do světa marketingu.

Andrea Závišková

Andrea má na starosti brand O2. Vizuálně, strategicky i koncepčně. Nejen, aby modrá byla správně modrá, ale taky, aby komunikace firmy vůči zákazníkům i veřejnosti odpovídala hodnotám, které O2 dlouhodobě vyznává.

O projektu Svoboda není samozřejmost říká: „Je to moje srdcovka. Jde o dlouhodobou aktivitu s celospolečenským dopadem. Umožňuje mi přicházet s vlastními nápady a přináší zajímavou spolupráci s kreativní agenturou a dalšími subjekty.

Josef Jalůvka

 Pivo je mojí vášní, takže není divu, že jsem šel za svými oblíbenými značkami do Plzeňského Prazdroje. V této společnosti působím sedmým rokem, momentálně na pozici Senior Brand Manažer pro značku Birell na Slovensku. Jsem tedy odpovědný za vše, co se týká značky Birell – od dlouhodobé strategie a portfolia, přes reklamy, až po ochutnávky v ulicích. V rámci rychloobrátkového zboží mám více než 10 let zkušeností z různých pozic z obchodu, trade marketingu i marketingu v rámci České republiky a Slovenska.

Ve středu 18. listopadu se na Vás  od 17 hodin těšíme!

Kontakty pro návštěvníky

Místo konání

ZOOM

Kontakt pro účastníky

Gabriela Lokšan
+420 775 331 791
produkcni@ascopa.cz