Seminář je vhodný pro všechny, kteří pracují v PR a se sociálními sítěmi jsou tak nevyhnutelně konfrontováni. Seminář Vám zprostředkuje vhled do všech klíčových oblastí, které je nutné mít v kontextu sociálních sítí na paměti.

Program

8.45-9.00 hod. Registrace
9.00-9.15 hod. Úvodní slovo organizátorů
9.15-10.00 hod. Název přednášky: Placené formáty obsahu na sociálních sítích

Michal Seget, nezávislý konzultant výkonnostních reklamních formátů na sociálních sítích

Již dávno přestalo platit, že sociální sítě jsou pro firmy zadarmo. Michal představí vše, co si „můžete koupit“ na Facebooku. Ukáže cesty pro pokročilejší cílení vašeho sdělení, které budou doplněné praktickými příklady využití. Dojde i na retargeting, lookalike audience a pixely.
10.00-10.45 hod. Název přednášky: Kampaně pro FMCG segment

Josef Hovad, Nobord, managing director

Jakým způsobem se snaží najít své publikum na sociálních sítích značky rychloobrátkových produktů, představí Josef z agentury Nobord. Na ukázkách kampaní, které realizuje, popíše také změny, ke kterým na Facebooku v posledních dvou letech dochází. Podíváme se na ukázky mezinárodních digitálních kampaní pro značku Chupa Chups a také na čistě českou kampaň pro českou značku Emco.
10.45-11.15 hod. Přestávka
11.15-12.00 hod. Název přednášky: Sociální sítě a luxusní značky

Marek Bouška, Apploud Digital, Managing Partner & Project Leader

S Markem nahlédneme pod pokličku přípravy komunikace značek jako Jaguar, BMW nebo Bang & Olufsen. Tyto luxusní značky na sociálních sítích komunikují často s fanoušky, kteří si nikdy žádný z jejich produktů nekoupí, a přesto do sociálních sítí investují velkou část svých prostředků pro externí komunikaci. Dozvíte se proč.
12.00-12.45 hod. Název přednášky: Krizová komunikace na sociálních sítích

Boris Mudry , TRIAD Advertising, Social Media Specialist

Pivovar Gambrinus chtěl změnit náhled na své pivo a několik týdnů jej prodával pod fiktivní značkou minipivovaru Patron, čímž si mimo jiné vysloužil i velmi ostré reakce pivních fanoušků. Ukážeme si příklady toho, kdy se krizová komunikace změní na nefalšovaný hate management, a také způsob, jak z podobného souboje vyjít se vztyčenou hlavou.
12.45-13.00 hod. Závěrečná diskuze

Kontakty pro návštěvníky

Místo konání

Palác YMCA, 5. patro
Na Poříčí 1041/12
110 00 Praha 1

Kontakt pro účastníky

Michaela Losenická
+420 731 637 661
[email protected]