Domácí cestovní ruch prožívá mimořádně složité období. Platí i tady, že krize je příležitost? Jak pomůže dobrá komunikace? Jak bude stát lákat na dovolenou doma? Jak moderně komunikovat lokální zážitky? A co chystají po koronaviru v oblasti komunikace hotely?

Přidejte se k nám na webinář, kde se seznámíte s následujícím:

► Komunikační tipy a plány agentury CzechTourism
► Příklady úspěšné komunikace krajů
► Jak prodávat digitálně zážitky, od šlapadel po výlety
► Co musí v oblasti komunikace dělat hotel, aby měl zase brzy plno

Nejnovější informace a své tipy s vámi budou sdílet zástupci společností CzechTourism, Znojemská Beseda, SkvěléČesko.cz, Turistická oblast Opavské Slezsko a Vienna House.


PR Webinář je pro všechny zájemce ZDARMA.

Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti

Jan Herget

Jan Herget v minulosti pracoval mimo jiné jako mluvčí vládní agentury CzechTrade nebo v marketingu společnosti TESCO a cestovní agentury Nev DAMA. Pracoval jako vedoucí české pobočky VisitBritain, dále na propagaci rakouských Korutan (Kärnten Werbung), rakouského Tyrolska (Tirol Werbung), krkonošských středisek a Polska (Polish Tourist Organisation).

V letech 2012–2016 vedl v agentuře CzechTourism odbor zahraničních zastoupení a on-line. V rámci agentury působil také na pozici ředitele Institutu turismu se zodpovědností za marketingové průzkumy a na pozici ředitele zahraničního zastoupení CzechTourism pro země Beneluxu. Ředitelem státní agentury CzechTourism byl jmenován v březnu loňského roku.

Nikol Dorňáková

Nikol Dorňáková v současnosti pracuje na pozici Marketing & E-commerce Manager, kde má na starosti komunikaci svěřených hotelů a restaurací v rámci rakouského řetězce Vienna House, konkrétně dva hotely v Praze, jeden v Plzni a jeden v Bratislavě.

V marketingu se pracovně pohybuje zhruba 8 let se zkušenostmi z oblasti kultury, cestování a PR agentury. Jelikož vystudovala jak hotelovou školu, tak PR a komunikaci, její současná práce je pěkným vyústěním toho všeho. Ve Vienna House pracuje už 3 roky.

Ondřej Hon

Ondřej Hon je mladý podnikatel, který se celý svůj profesní život věnuje vývoji komplexních IT systémů. V reakci na pandemii Covid-19 spolu se svými kolegy stál za vznikem projektu SkvěléČesko.cz, jehož ambicí je digitalizovat sektor volnočasových služeb a tím pomoci provozovatelům zjednodušit správu rezervací, přivést nové zákazníky, zvýšit tržby a snížit administrativní zátěž spojenou s prodejem vstupenek.

Jan Černý

Jan Černý se v cestovním ruchu pohybuje již 15 let, Nejprve působil jako zástupce výkonného ředitele v ostravské cestovní kanceláři, zodpovědný především za tvorbu finančních plánů, kalkulaci produktů a s tím související komunikaci se zahraničními partnery a leteckými společnostmi. Čtyři roky organizoval vlastní networkingová setkání pro podporu místních podnikatelů. Nyní již šestým rokem řídí destinační společnost turistické oblasti Opavské Slezsko.

Karel Semotam

Karel Semotam v současnosti vede marketingový tým Znojemské Besedy, organizace pro kulturu a cestovní ruch města Znojma. Pracuje na projektech, které propagují Znojmo jako město, ale i jako region. Díky zkušenostem ze soukromého sektoru přichází s inovativními nástroji, které propojují veřejnou správu s podnikateli tak, aby vytvářeli jednotnou image. S dalšími kolegy stojí za restart projektem #mastozadax, který měl v loňském roce za cíl podpořit podnikatele spojené s cestovním ruchem v době pandemie a po ní. Kromě cestovního ruchu se věnuje také managementu kulturních akcí, nejen v rámci Znojemska.

Jan Herget

Jan Herget v minulosti pracoval mimo jiné jako mluvčí vládní agentury CzechTrade nebo v marketingu společnosti TESCO a cestovní agentury Nev DAMA. Pracoval jako vedoucí české pobočky VisitBritain, dále na propagaci rakouských Korutan (Kärnten Werbung), rakouského Tyrolska (Tirol Werbung), krkonošských středisek a Polska (Polish Tourist Organisation).

V letech 2012–2016 vedl v agentuře CzechTourism odbor zahraničních zastoupení a on-line. V rámci agentury působil také na pozici ředitele Institutu turismu se zodpovědností za marketingové průzkumy a na pozici ředitele zahraničního zastoupení CzechTourism pro země Beneluxu. Ředitelem státní agentury CzechTourism byl jmenován v březnu loňského roku.

Nikol Dorňáková

Nikol Dorňáková v současnosti pracuje na pozici Marketing & E-commerce Manager, kde má na starosti komunikaci svěřených hotelů a restaurací v rámci rakouského řetězce Vienna House, konkrétně dva hotely v Praze, jeden v Plzni a jeden v Bratislavě.

V marketingu se pracovně pohybuje zhruba 8 let se zkušenostmi z oblasti kultury, cestování a PR agentury. Jelikož vystudovala jak hotelovou školu, tak PR a komunikaci, její současná práce je pěkným vyústěním toho všeho. Ve Vienna House pracuje už 3 roky.

Ondřej Hon

Ondřej Hon je mladý podnikatel, který se celý svůj profesní život věnuje vývoji komplexních IT systémů. V reakci na pandemii Covid-19 spolu se svými kolegy stál za vznikem projektu SkvěléČesko.cz, jehož ambicí je digitalizovat sektor volnočasových služeb a tím pomoci provozovatelům zjednodušit správu rezervací, přivést nové zákazníky, zvýšit tržby a snížit administrativní zátěž spojenou s prodejem vstupenek.

Jan Černý

Jan Černý se v cestovním ruchu pohybuje již 15 let, Nejprve působil jako zástupce výkonného ředitele v ostravské cestovní kanceláři, zodpovědný především za tvorbu finančních plánů, kalkulaci produktů a s tím související komunikaci se zahraničními partnery a leteckými společnostmi. Čtyři roky organizoval vlastní networkingová setkání pro podporu místních podnikatelů. Nyní již šestým rokem řídí destinační společnost turistické oblasti Opavské Slezsko.

Karel Semotam

Karel Semotam v současnosti vede marketingový tým Znojemské Besedy, organizace pro kulturu a cestovní ruch města Znojma. Pracuje na projektech, které propagují Znojmo jako město, ale i jako region. Díky zkušenostem ze soukromého sektoru přichází s inovativními nástroji, které propojují veřejnou správu s podnikateli tak, aby vytvářeli jednotnou image. S dalšími kolegy stojí za restart projektem #mastozadax, který měl v loňském roce za cíl podpořit podnikatele spojené s cestovním ruchem v době pandemie a po ní. Kromě cestovního ruchu se věnuje také managementu kulturních akcí, nejen v rámci Znojemska.

Program

14.00 - 14.30 hod.

Jan Herget | ředitel CzechTourism

Komunikační tipy v době krize a plány na letošní rok, cestovatelský portál Kudyznudy.cz a kampaň #světovéČesko

14.30 - 15.00 hod.

Karel Semotam | vedoucí marketingu Znojemské Besedy

Jak udržet služby cestovního ruchu během covidu a jak propojit veřejný sektor s podnikateli. Představení restart programu #mastozadax, jeho cíle a komunikace.

15.00 - 15.30 hod.

Jan Černý | ředitel Turistické oblasti Opavské Slezsko

Ondřej Hon | jednatel SkvěléČesko.cz

Systém turistických karet postavený na moderní digitální platformě, zprostředkované společností SkvěléČesko.cz

15.30 - 16.00 hod.

Nikol Dorňáková | Marketing & E-commerce Manager Vienna House

Hotelový sektor a koronavirus, nová éra turismu, sezónnost a komunikace.

Přihlášením na webinář získáte:

► Know-how odborníků, jejichž zkušenosti garantuje profesní organizace PR Klub působící v oboru komunikace již 23 let.
► 
Záznam webináře, ze kterého můžete čerpat inspirace pro sebe i své zaměstnance na pozicích v komunikaci

Kontakty pro návštěvníky

Místo konání

Microsoft Teams

Kontakt pro účastníky