Když před pár týdny 53letý předseda Českomoravské konfederace odborových svazů Josef Středula po zasedání Tripartity napsal na Twitter, že se musel jít projít, vyvolal reakce tisíců lidí. A nebylo to zdaleka poprvé, a ani naposledy, co dokázal zvednou lidi ze židlí. Šéf odborových svazů totiž s lidmi mluvit umí. A nejen s nimi. Za sedm let, co je ve vedení ČMKOS, vrátil této instituci smysl a dodal ji potřebnou moderní image.
Do značné míry za to může i jeho přímá povaha. Jeho způsob komunikace a jednání asi nejlépe vystihuje přísloví - co na srdci, to na jazyku.

Odbory se tak v posledních letech zařadily po bok Kofoly, Škodovky nebo zmrzliny Míša - Josefu Středulovi se je podařilo rebrandovat ze značky spojené s minulostí do budoucnosti.

► Jaká je role PR v politické komunikaci?
Jak se proměnila image odborů jako značky?
► Jakou úlohu v tom hrají sociální média?

O tom všem promluví odborový předák Josef Středula na dalším webináři PR Klubu.

PR Webinář je pro všechny zájemce ZDARMA

Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti

Josef Středula

Josef Středula je více než tři dekády odborářem. Posledních 7 let je předsedou největší odborové centrály, Českomoravské komory odborových svazů ČMKOS. Díky své odbornosti a pracovitosti působí v nejrůznějších pracovních týmech tripartity (pro hospodářskou politiku, pro EU, pro MMR) a je vedoucím odborové delegace v tripartitě – RHSD.

Je členem Řídícího výboru a Výkonného výboru Evropské odborové konfederace. V roce 2019 byl zvolen do funkce viceprezidenta Evropské odborové konfederace (ETUC). Je členem Česko-německého diskusního fóra a členem vědecké rady Centra nových technologií (NTC) při Západočeské univerzitě v Plzni.

Rád fotografuje, lyžuje, poslouchá hudbu a s oblibou ke své práci využívá Facebook a Twitter.

Kontakty pro návštěvníky

Místo konání

Microsoft Teams

Kontakt pro účastníky