Udržitelnost a CSR jsou témata, kterými se v posledních letech běžně zabývala snad většina úspěšných organizací. Zástupce několika z nich jsme proto nyní pozvali na on-line setkání, kde s nimi budeme diskutovat o dopadu pandemie na přístup společnosti k tématu udržitelnosti, CSR aktivitám a o výzvách, jakým nyní v této oblasti čelí.

►  Změnily se nějak preference v oblasti udržitelnosti v době pandemie?
►  
Jaký význam nyní mají dlouhodobé udržitelné hodnoty v oblasti ekonomické, sociální a životního prostředí?
►  
Není nyní lepší přemýšlet spíše v krátkodobém horizontu?
►  
Jakou roli v této oblasti hraje přesun do on-line prostředí?
►  J
ak vidí/hodnotí podporu a zapojení veřejnosti/firem/jednotlivců přednášející?

To je jen několik otázek, na které mimo jiné budou odpovídat hosté dalšího PR Webináře.

Těšit se můžete na Lukáše Zapletala a Jana Václava Kašpara z Coca-Cola HBC a Jiřího Bartáka z Českého červeného kříže  a Romana Pavlíka z agentury FLEISHMAN - HILLARD.

Data ze studie CSR & Reputation Research představí Hana Vejborná, Account Director ve společnosti Ipsos.


Ve středu 24. března 2021 od 17 hodin se na vás budeme těšit!

Webinář je pro členy PR Klubu zdarma, ostatní zájemci se mohou registrovat
za poplatek 250 Kč s DPH.

Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti

Lukáš Zapletal

Ředitel Public Affairs, komunikace, udržitelnosti, právního a security, člen nejužšího vedení společnosti Coca-Cola HBC, držitel ocenění Deloitte Legal Disruptions Award 2020 přispěl během korona krize ke zvýšení bezpečnosti zdraví zaměstnanců a právně podporoval HoReCa zákazníky. V létě 2019 absolvoval rozvojový program v centrále The Coca-Cola Company v Atlantě. Jako člen speciálního leadership týmu spoluvytvářel Youth Empowered program, jednu z klíčových iniciativ skupiny Coca-Cola HBC pro 28 států Evropy, Asie a Afriky v oblasti společenské odpovědnosti. Na lokální úrovni Lukáš dlouhodobě podporuje iniciativu To dáš!, která ve spolupráci s Nadací Terezy Maxové a dalšími partnery pomáhá dětem ze znevýhodněného prostředí.

Jan Václav Kašpar

Manažer společenské odpovědnosti a komunit se stará o komunikaci a realizaci strategických projektů udržitelnosti a společenské odpovědnosti v Coca-Cola HBC. Díky svým profesním zkušenostem v oblasti vzdělávání dospělých výrazně posílil rozvojový projekt Youth Empowered a díky mnohaletým zkušenostem z prodejního oddělení úspěšně propojuje CSR aktivity s byznysem i zákazníky. Projekty, které realizoval v roce 2020 pro komunity, kdy koordinoval pomoc potřebným v Česku i na Slovensku, získaly ocenění Czech TOP 100 Hrdina boje s koronavirem. Ačkoli není fanda reportingu, za výkazy z roku 2019 získal pro Coca-Cola HBC ocenění TOP Odpovědná firma. Honza patří mezi top 20 nejvlivnějších interních influencerů na sociálních sítích.

Jiří Barták

Jiří Barták působil patnáct let v oblasti PR jako vedoucí oddělení Vztahů k veřejnosti a tiskový mluvčí Generálního ředitelství  cel a deset let byl členem OAFCN (komunikační síť Evropského úřadu boje proti podvodům OLAF). V současné době pracuje jako zástupce ředitele ZŠ Jitřní na Praze 4 a do jeho působnosti patří i PR školy.
Členem Českého červeného kříže je od roku 2016 – člen Humanitární jednotky a PR sekce Oblastního spolku ČCK Praha 1.

Roman Pavlík

Roman Pavlík působí jako výkonný ředitel české pobočky americké poradenské společnosti FleishmanHillard v Praze. V oboru strategické komunikace působí téměř 20 let, během kterých se podílel na řadě kampaní pro státní správu, tuzemské a zahraniční firmy, stejně jako pro nevládní neziskové organizace. V roce 2012 stál u zrodu české Asociace public affairs agentur, která v České republice jako první zavedla etický kodex firem pro komunikaci s veřejnou správou. Je držitelem ocenění European Excellence Awards za nejlepší neziskovou kampaň v Evropě.
V agentuře se věnuje strategickému plánování a krizové komunikaci v řadě průmyslových odvětví, zejména pak ve finančnictví, zdravotnictví a životním prostředí. Pod jeho vedením získala agentura více než 10 profesních ocenění a za rok 2019 byla v prestižní oborové soutěži vyhlášena nejlepší agenturou roku.

Lukáš Zapletal

Ředitel Public Affairs, komunikace, udržitelnosti, právního a security, člen nejužšího vedení společnosti Coca-Cola HBC, držitel ocenění Deloitte Legal Disruptions Award 2020 přispěl během korona krize ke zvýšení bezpečnosti zdraví zaměstnanců a právně podporoval HoReCa zákazníky. V létě 2019 absolvoval rozvojový program v centrále The Coca-Cola Company v Atlantě. Jako člen speciálního leadership týmu spoluvytvářel Youth Empowered program, jednu z klíčových iniciativ skupiny Coca-Cola HBC pro 28 států Evropy, Asie a Afriky v oblasti společenské odpovědnosti. Na lokální úrovni Lukáš dlouhodobě podporuje iniciativu To dáš!, která ve spolupráci s Nadací Terezy Maxové a dalšími partnery pomáhá dětem ze znevýhodněného prostředí.

Jan Václav Kašpar

Manažer společenské odpovědnosti a komunit se stará o komunikaci a realizaci strategických projektů udržitelnosti a společenské odpovědnosti v Coca-Cola HBC. Díky svým profesním zkušenostem v oblasti vzdělávání dospělých výrazně posílil rozvojový projekt Youth Empowered a díky mnohaletým zkušenostem z prodejního oddělení úspěšně propojuje CSR aktivity s byznysem i zákazníky. Projekty, které realizoval v roce 2020 pro komunity, kdy koordinoval pomoc potřebným v Česku i na Slovensku, získaly ocenění Czech TOP 100 Hrdina boje s koronavirem. Ačkoli není fanda reportingu, za výkazy z roku 2019 získal pro Coca-Cola HBC ocenění TOP Odpovědná firma. Honza patří mezi top 20 nejvlivnějších interních influencerů na sociálních sítích.

Jiří Barták

Jiří Barták působil patnáct let v oblasti PR jako vedoucí oddělení Vztahů k veřejnosti a tiskový mluvčí Generálního ředitelství  cel a deset let byl členem OAFCN (komunikační síť Evropského úřadu boje proti podvodům OLAF). V současné době pracuje jako zástupce ředitele ZŠ Jitřní na Praze 4 a do jeho působnosti patří i PR školy.
Členem Českého červeného kříže je od roku 2016 – člen Humanitární jednotky a PR sekce Oblastního spolku ČCK Praha 1.

Roman Pavlík

Roman Pavlík působí jako výkonný ředitel české pobočky americké poradenské společnosti FleishmanHillard v Praze. V oboru strategické komunikace působí téměř 20 let, během kterých se podílel na řadě kampaní pro státní správu, tuzemské a zahraniční firmy, stejně jako pro nevládní neziskové organizace. V roce 2012 stál u zrodu české Asociace public affairs agentur, která v České republice jako první zavedla etický kodex firem pro komunikaci s veřejnou správou. Je držitelem ocenění European Excellence Awards za nejlepší neziskovou kampaň v Evropě.
V agentuře se věnuje strategickému plánování a krizové komunikaci v řadě průmyslových odvětví, zejména pak ve finančnictví, zdravotnictví a životním prostředí. Pod jeho vedením získala agentura více než 10 profesních ocenění a za rok 2019 byla v prestižní oborové soutěži vyhlášena nejlepší agenturou roku.

Kontakty pro návštěvníky

Místo konání

Microsoft Teams

Kontakt pro účastníky