Umíte efektivně používat všechny dostupné techniky a nástroje pro komunikaci produktu nebo služby? Přijďte se inspirovat na říjnový seminář PR Klubu, který se bude věnovat právě produktové komunikaci. O své poznatky se s vámi podělí nejen zkušení PR profesionálové, ale také významní novináři, kteří jsou prvními příjemci PR sdělení.

Dozvíte se, jak s produktovou komunikací pracuje světově známá PR agentura. Získáte přehled, jakými způsoby se zapojují microinfluenceři i známé osobnosti. Pochopíte, jak se nejlépe zviditelnit v lifestylových médiích. A v neposlední řadě vám ukážeme, jak zařídit, aby se o vás mluvilo i ve zpravodajství.

Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti

Rostislav Starý

Rostislav Starý se v komunikačním byznysu pohybuje skoro 20 let. Spoluvlastní agentury ze skupiny Konektor Place, kam mimo jiné kromě PR.Konektoru a Konektor Social patří i The Hive, agentura zaměřená na influencer marketing. Hive Rosťa založil před třemi roky a soustředil do něj know-how a zkušenosti z předchozích spoluprací s influencery. Cílem Hivu je dnes zajistit komplexní poradenství i exekuci kampaní s influencery v online ale i offline prostředí a staví na schopnosti integrovat tyto aktivity do širšího komunikačního mixu díky bohatým zkušenostem na úrovni Konektor Place.

Václav Rambousek

PR & Influence Director Ogilvy Czech

Václav Rambousek se na poli PR agentur pohybuje od roku 2013. Od začátku, kdy působil v agentuře Native PR, se zaměřuje na FMCG, retail a lifestyle segment. Podílel se na komunikaci značek jako Tesco, Hornbach, KiK nebo ECOBAT. Jeho další profesní kroky vedly do pražského řetězce prémiových potravin Food Story, kde zodpovídal za marketing a PR těchto prodejen. Pod agenturou Media:list se komunikačně podílel i na festivalu pro generaci Ypsilon O2 Ynspirology CON. V současné době působí již třetím rokem v Ogilvy Czech, kde vede doménu PR Consumer. Spolu s jednotlivými klientskými týmy komunikačně zastřešuje značky IKEA, Samsung, LEGO, Unibail-Rodamco-Westfield (Westfield Chodov, Centrum Černý most), Reebok nebo British Airways.

Jan Klička

V médiích se pohybuje posledních 15 let. Je „odchovancem“ mediálního domu Economia, kde působil jako editor na serveru iHNed.cz. S krátkou přestávkou v Týdnu.cz zakotvil v roce 2007 ve vydavatelství Vltava Labe Media (dříve Vltava Labe Press), kde na různých pozicích působí dodnes. Vedle toho dva roky moderoval politická interview na kabelové televizi UPC. Od jara 2019 je šéfredaktorem centrální redakce regionálních Deníků.

Monika Binarová

Monika Binarová je od dubna 2017 šéfredaktorkou lifestylu české internetové jedničky Seznam.cz. V médiích působí již od roku 1993. Z počátku se věnovala zpravodajství a publicistice, např. v redakcích Český deník, Lidové noviny či Týden. Poté přesedlala do lifestylové oblasti. Od roku 2007 pracovala na různých pozicích v MF Dnes – nejprve jako zástupkyně vedoucí ženského suplementu Ona Dnes, následně zaváděla suplement o bydlení, zahradě a kutilství DOMA DNES, v závěru působila jako vedoucí magazínů MF Dnes. Pod hlavičkou Seznam.cz má na starost weby Proženy.cz – jedničku v oblasti ženského lifestylu mezi českými online magazíny - a Garáž.cz, která se věnuje automobilovým a motoristickým tématům.

Rostislav Starý

Rostislav Starý se v komunikačním byznysu pohybuje skoro 20 let. Spoluvlastní agentury ze skupiny Konektor Place, kam mimo jiné kromě PR.Konektoru a Konektor Social patří i The Hive, agentura zaměřená na influencer marketing. Hive Rosťa založil před třemi roky a soustředil do něj know-how a zkušenosti z předchozích spoluprací s influencery. Cílem Hivu je dnes zajistit komplexní poradenství i exekuci kampaní s influencery v online ale i offline prostředí a staví na schopnosti integrovat tyto aktivity do širšího komunikačního mixu díky bohatým zkušenostem na úrovni Konektor Place.

Václav Rambousek

PR & Influence Director Ogilvy Czech

Václav Rambousek se na poli PR agentur pohybuje od roku 2013. Od začátku, kdy působil v agentuře Native PR, se zaměřuje na FMCG, retail a lifestyle segment. Podílel se na komunikaci značek jako Tesco, Hornbach, KiK nebo ECOBAT. Jeho další profesní kroky vedly do pražského řetězce prémiových potravin Food Story, kde zodpovídal za marketing a PR těchto prodejen. Pod agenturou Media:list se komunikačně podílel i na festivalu pro generaci Ypsilon O2 Ynspirology CON. V současné době působí již třetím rokem v Ogilvy Czech, kde vede doménu PR Consumer. Spolu s jednotlivými klientskými týmy komunikačně zastřešuje značky IKEA, Samsung, LEGO, Unibail-Rodamco-Westfield (Westfield Chodov, Centrum Černý most), Reebok nebo British Airways.

Jan Klička

V médiích se pohybuje posledních 15 let. Je „odchovancem“ mediálního domu Economia, kde působil jako editor na serveru iHNed.cz. S krátkou přestávkou v Týdnu.cz zakotvil v roce 2007 ve vydavatelství Vltava Labe Media (dříve Vltava Labe Press), kde na různých pozicích působí dodnes. Vedle toho dva roky moderoval politická interview na kabelové televizi UPC. Od jara 2019 je šéfredaktorem centrální redakce regionálních Deníků.

Monika Binarová

Monika Binarová je od dubna 2017 šéfredaktorkou lifestylu české internetové jedničky Seznam.cz. V médiích působí již od roku 1993. Z počátku se věnovala zpravodajství a publicistice, např. v redakcích Český deník, Lidové noviny či Týden. Poté přesedlala do lifestylové oblasti. Od roku 2007 pracovala na různých pozicích v MF Dnes – nejprve jako zástupkyně vedoucí ženského suplementu Ona Dnes, následně zaváděla suplement o bydlení, zahradě a kutilství DOMA DNES, v závěru působila jako vedoucí magazínů MF Dnes. Pod hlavičkou Seznam.cz má na starost weby Proženy.cz – jedničku v oblasti ženského lifestylu mezi českými online magazíny - a Garáž.cz, která se věnuje automobilovým a motoristickým tématům.

Program

13.00 - 13.15 hod. Úvod - PR trendy produktové komunikace v roce 2020

Jana Karasová, členka Výkonného výboru PR Klubu, tisková mluvčí Air Bank

13.15 - 14.00 hod. PRodukt 21. století

Václav Rambousek, Account Director, Ogilvy

Václav Rambousek z Ogilvy představí několik aktuálních případových studií efektivní produktové komunikace např. pro značky IKEA, LEGO, Samsung, Hellmann´s nebo Zlatopramen. Na základě case studies pak otevře diskusi o kvalitě vs. kvantitě výstupů, moderních vs. klasických komunikačních nástrojích, o čistě produktové vs. komplexní brandové komunikaci, o spojování PR, strategie a kreativy v rámci 360 kampaní a v neposlední řadě o důležitosti nekonečného dialogu s klientem a obecném přístupu k očekávání od PR aktivit.

 

14.00 - 14.45 hod.

Zapojení influencerů do produktové komunikace


Rostislav Starý, Partner, Hive

Jakým způsobem využít v komunikaci produktu influencery a nedopadnout u toho jako Andrea Verešová?

 


14.45 - 15.00 hod. Coffee Break
15.00 - 15.45 hod.

Lifestyle versus PR: Neopakujte pořád stejné chyby 

Monika Binarová, šéfredaktorka lifestylu Seznam.cz

Nefungují vaše tiskové zprávy určené pro lifestyle? Musíte do redakcí posílat opakovaně maily a někdy i telefonovat? Cítíte napětí mezi svým týmem a některými redakcemi? Pak jste možná nezvolili dobrou strategii. O tom, jaké chyby PRisté nejčastěji dělají, jak se jim vyhnout a v čem je dnešní doba z hlediska spolupráce PR/ redakce specifická…

 

15.45 - 16.30 hod.

Vaše píáry v regionech (ne)chceme


Jan Klička, šéfredaktor centrální redakce regionálních Deníků

Jan Klička představí specifika práce regionálních žurnalistů. Co jim posílat a co raději ani nezkoušet? Získejte přehled o systému fungování lokálního tisku v ČR.

 

16.30 - 17.00 hod.

Shrnutí semináře a networking

Partneři akce

   

Kontakty pro návštěvníky

Místo konání

IPSOS, Slovanský dům, vchod E
Na Příkopě 22
11000 Praha