Jak vypadala e-mailová schránka ekonomického novináře v prvním měsíci pandemie? Jak se zcela zásadně proměnil obsah tiskových zpráv ze standardních sdělení na zprávy s koronavirovou tématikou? Žádná dojmologie, ale analýza více než tisícovky došlých sdělení! Vše se dozvíte na reálných příkladech komunikace jednotlivých firem, značek, agentur a dalších subjektů od Bohuslava Bohuňka, editora časopisu Týden.
On-line setkání je pro členy a příznivce PR Klubu zdarma.
Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti
![](/res/crc-3206993543/places/images/392x261crop/934-at-bb.png)
Bohuslav Bohuněk
Bohuslav Bohuněk se přes dvacet let pohybuje v médiích píšících o marketingu. Ještě v průběhu studií na VŠE nastoupil do časopisu Strategie, poté v roce 2000 patřil k zakládajícímu týmu redakce Marketing&Media, kde vedl rubriku marketing a byl zástupcem šéfredaktora, mezi lety 2004 a 2012 pak vedl sesterský měsíčník Trend Marketing. V roce 2013 byl u založení týdeníku MarketingSalesMedia, nyní působí pod hlavičkou Týdne. Kromě toho řadu let vyučuje public relations na VŠEM a marketing na VŠE v Praze, na sociální síti LinkedIn založil skupinu P.R.ciny, která je dnes největší skupinou o PR.
O skupině P.R.ciny Bohuslava Bohuňka jste jistě slyšeli. Tentokrát ji z prostředí LinkedInu přinášíme přímo mezi vás. Připojte se k on-line vysílání na Zoomu ve středu 10. června od 17 do 18 hod. Odkaz získáte po registraci.
V prezentaci mimo jiné zazní:
- První reakce na pandemii a zakomponování tématu do TZ
- Rozvoj nově komunikovaných témat a živá voda pro všechny rádce, prognostiky, všechny „on-linisty“, hygienu, personalisty, bezpečnostní / hygienická opatření, nezištnou pomoc, občané sobě
- Komunikování změn
- Uklidňování a ubezpečování
- Apokalyptické zprávy
- Krizová komunikace
- Volání o pomoc
- Lobování a nátlak na stát
- Co platilo včera, dnes je jinak
- Komunikace speciálních „koronavirových“ nabídek
- Nový impulz pro CSR
- Politické PR
- Komunikace médií o dopadu pandemie na jejich obsah
- Přesun komunikace / akcí do on-linu
- Každodenní záplava ekonomických i jiných dat
- Senzační zprávy
- Bizarní zprávy
- PR to nejsou jen média
Během on-line setkání můžete autorovi klást všetečné otázky, a získat tak cenné informace, jak komunikovat s novináři nejen během nouzového stavu.
Kontakty pro návštěvníky
Místo konání
ZoomKontakt pro účastníky
Gabriela Lokšan+420 775 331 791
produkcni@prklub.cz