Jak vypadala e-mailová schránka ekonomického novináře v prvním měsíci pandemie? Jak se zcela zásadně proměnil obsah tiskových zpráv ze standardních sdělení na zprávy s koronavirovou tématikou? Žádná dojmologie, ale analýza více než tisícovky došlých sdělení! Vše se dozvíte na reálných příkladech komunikace jednotlivých firem, značek, agentur a dalších subjektů od Bohuslava Bohuňka, editora časopisu Týden.

On-line setkání je pro členy a příznivce PR Klubu zdarma.

Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti

Bohuslav Bohuněk

Bohuslav Bohuněk se přes dvacet let pohybuje v médiích píšících o marketingu. Ještě v průběhu studií na VŠE nastoupil do časopisu Strategie, poté v roce 2000 patřil k zakládajícímu týmu redakce Marketing&Media, kde vedl rubriku marketing a byl zástupcem šéfredaktora, mezi lety 2004 a 2012 pak vedl sesterský měsíčník Trend Marketing. V roce 2013 byl u založení týdeníku MarketingSalesMedia, nyní působí pod hlavičkou Týdne. Kromě toho řadu let vyučuje public relations na VŠEM a marketing na VŠE v Praze, na sociální síti LinkedIn založil skupinu P.R.ciny, která je dnes největší skupinou o PR.

O skupině P.R.ciny Bohuslava Bohuňka jste jistě slyšeli. Tentokrát ji z prostředí LinkedInu přinášíme přímo mezi vás. Připojte se k on-line vysílání na Zoomu ve středu 10. června od 17 do 18 hod. Odkaz získáte po registraci.

V prezentaci mimo jiné zazní:

  • První reakce na pandemii a zakomponování tématu do TZ
  • Rozvoj nově komunikovaných témat a živá voda pro všechny rádce, prognostiky, všechny „on-linisty“, hygienu, personalisty, bezpečnostní / hygienická opatření, nezištnou pomoc, občané sobě
  • Komunikování změn
  • Uklidňování a ubezpečování
  • Apokalyptické zprávy
  • Krizová komunikace
  • Volání o pomoc
  • Lobování a nátlak na stát
  • Co platilo včera, dnes je jinak
  • Komunikace speciálních „koronavirových“ nabídek
  • Nový impulz pro CSR
  • Politické PR
  • Komunikace médií o dopadu pandemie na jejich obsah
  • Přesun komunikace / akcí do on-linu
  • Každodenní záplava ekonomických i jiných dat
  • Senzační zprávy
  • Bizarní zprávy
  • PR to nejsou jen média

Během on-line setkání můžete autorovi klást všetečné otázky, a získat tak cenné informace, jak komunikovat s novináři nejen během nouzového stavu.

Kontakty pro návštěvníky

Místo konání

Zoom

Kontakt pro účastníky