Zajímá vás komunikace s veřejným sektorem a politiky, kteří mají zásadní vliv na každodenní fungování vašich firem?
Není vám úplně jasný rozdíl mezi pojmy public affairs, lobbing a government relations?
Chcete se dozvědět, jak dlouhodobá kvalitní komunikace se státní správou může zlepšit pozici a konkurenceschopnost vaší firmy na trhu?
Zúčastněte se webináře, kde vás zkušení public affairs konzultanti z české pobočky mezinárodní komunikační agentury Grayling provedou základy komunikace s veřejným sektorem v praxi. Dozvíte se, v čem je aktivní public affairs zásadní pro fungování firem, a seznámíte se s praktickými příklady a zkušenostmi, které Vám pomohou realizovat se v praxi public affairs komunikace.
Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti
Jakub Hudec, Head of PA, Grayling
Jakub pracuje v komunikační agentuře Grayling šest let a své profesní zkušenosti ze státní správy získal na Ministerstvu školství, přičemž první zkušenosti s lobbingem má z České podnikatelské reprezentace v Bruselu. Během posledních let úspěšně vedl několik public affairs kampaní od legislativního lobbingu, přes budování koalic ke kampaním o zvyšování povědomí k odborným tématům. Za svou kariéru pracoval pro přední společnosti i asociace z odvětví IT, digitální ekonomiky, zdravotnictví i FMCG (Bolt, Becton and Dickinson, AstraZeneca, Hewlett Packard, Allegro Group, Red Bull, Diageo, Profesní a odborovou unii zdravotních sester, Asociaci inovativního farmaceutického průmyslu). Aktuálně vede český public affairs tým a je členem mezinárodní GPA skupiny, která pravidelně sdílí zkušenosti a strategie napříč všemi evropskými pobočkami Graylingu.
Michal Šiffner, PA Consultant, Grayling
Michal je v Graylingu na pozici Public Affairs konzultanta již třetím rokem, přičemž první zkušenosti s lobbingem jak na národní, tak evropské úrovni sbíral již během studia. Praktické zkušenosti s fungováním státní správy pak získal během svého předchozího působení na Ministerstvu průmyslu a obchodu. V současnosti pracuje pro klienty z oblasti dopravy, energetiky a platebních služeb. Zkušenosti má také s klienty z oblasti online hazardu či informačních a komunikačních technologií. V posledních letech se podílí také na public affairs kampaních zejména se zaměřením na legislativní lobbing. Michal je absolventem Masarykovy univerzity v Brně.
Program
17.00 - 17.05 hod. |
Představení a seznámení s agendou |
17.05 - 17.30 hod. |
Základy komunikace s veřejným sektorem |
17.30 - 17.40 hod. |
Příklady dobré praxe lobbingu (kdy se lobbing vyplatil) |
17.40 - 17.50 hod. |
Q&As |
17.50 - 18.00 hod. |
Přestávka |
18.00 - 18.10 hod. |
Úvod do praktické komunikace se zástupci veřejného sektoru - stakeholder engagement |
18.10 - 18.20 hod. |
Simulace schůzky se stakeholderem (praktická ukázka) |
18.20 - 18.40 hod. |
Shrnutí a doporučení ze simulace a diskuse |
18.40 - 18.55 hod. |
Q&As |
Kontakty pro návštěvníky
Místo konání
Microsoft TeamsKontakt pro účastníky
Gabriela Lokšan+420 775 331 791
produkcni@ascopa.cz