Zajímá vás komunikace s veřejným sektorem a politiky, kteří mají zásadní vliv na každodenní fungování vašich firem?

Není vám úplně jasný rozdíl mezi pojmy public affairs, lobbing a government relations?

Chcete se dozvědět, jak dlouhodobá kvalitní komunikace se státní správou může zlepšit pozici a konkurenceschopnost vaší firmy na trhu?

 
Zúčastněte se webináře, kde vás zkušení public affairs konzultanti z české pobočky mezinárodní komunikační agentury Grayling provedou základy komunikace s veřejným sektorem v praxi. Dozvíte se, v čem je aktivní public affairs zásadní pro fungování firem, a seznámíte se s praktickými příklady a zkušenostmi, které Vám pomohou realizovat se v praxi public affairs komunikace.

Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti

Jakub Hudec, Head of PA, Grayling

Jakub pracuje v komunikační agentuře Grayling šest let a své profesní zkušenosti ze státní správy získal na Ministerstvu školství, přičemž první zkušenosti s lobbingem má z České podnikatelské reprezentace v Bruselu. Během posledních let úspěšně vedl několik public affairs kampaní od legislativního lobbingu, přes budování koalic ke kampaním o zvyšování povědomí k odborným tématům. Za svou kariéru pracoval pro přední společnosti i asociace z odvětví IT, digitální ekonomiky, zdravotnictví i FMCG (Bolt, Becton and Dickinson, AstraZeneca, Hewlett Packard, Allegro Group, Red Bull, Diageo, Profesní a odborovou unii zdravotních sester, Asociaci inovativního farmaceutického průmyslu). Aktuálně vede český public affairs tým a je členem mezinárodní GPA skupiny, která pravidelně sdílí zkušenosti a strategie napříč všemi evropskými pobočkami Graylingu.

Michal Šiffner, PA Consultant, Grayling

Michal je v Graylingu na pozici Public Affairs konzultanta již třetím rokem, přičemž první zkušenosti s lobbingem jak na národní, tak evropské úrovni sbíral již během studia. Praktické zkušenosti s fungováním státní správy pak získal během svého předchozího působení na Ministerstvu průmyslu a obchodu. V současnosti pracuje pro klienty z oblasti dopravy, energetiky a platebních služeb. Zkušenosti má také s klienty z oblasti online hazardu či informačních a komunikačních technologií. V posledních letech se podílí také na public affairs kampaních zejména se zaměřením na legislativní lobbing. Michal je absolventem Masarykovy univerzity v Brně.

Program

17.00 - 17.05 hod.

Představení a seznámení s agendou

17.05 - 17.30 hod.

Základy komunikace s veřejným sektorem

 
•   Rozdíl mezi public affairs, lobbingem a government relations
•   Kdo všechno lobbuje za svoje zájmy u představitelů veřejného sektoru?
•   Jak stát ovlivňuje váš byznys a co s tím můžete dělat?
•   Stručný náhled legislativního procesu
•   Kdo je pro vaše zájmy zásadní?
•   Organizace státní správy

17.30 - 17.40 hod.

Příklady dobré praxe lobbingu (kdy se lobbing vyplatil)

17.40 - 17.50 hod.

Q&As

17.50 - 18.00 hod.

Přestávka

18.00 - 18.10 hod.

Úvod do praktické komunikace se zástupci veřejného sektoru - stakeholder engagement

 
•   Rozdíly v přemýšlení zástupců byznysu a veřejného sektoru a politiků
•   S kým se pravděpodobně setkáte?
•   Tipy a taktika pro schůzku se stakeholderem

18.10 - 18.20 hod.

Simulace schůzky se stakeholderem (praktická ukázka)

18.20 - 18.40 hod.

Shrnutí a doporučení ze simulace a diskuse

18.40 - 18.55 hod.

Q&As

Kontakty pro návštěvníky

Místo konání

Microsoft Teams

Kontakt pro účastníky