• Jak se proměnila práce s influencery v dalším covidovém roce? 

  • Čeho při komunikaci využívají hlavní hráči mezinárodních značek?

  • Změnilo se chování influencerů a jejich přístup k projektům? Na co si musíte dát pozor?

  • Kdy se influenceři dopouštějí nelegálního chování?

  • Jak efektivně změříte zásah publika a dopad komunikace?

 

Přijďte si poslechnout špičky české a slovenské komunikační sféry. Nasdílí s vámi dobré, ale i špatné příklady a novinky z každodenní praxe. Představí vám konkrétní momenty, které vedly jejich značky k úspěchu a zvýšení povědomí. Prozradí, proč právě oni sbírají ohlasy a ocenění za své kampaně a mezinárodní projekty. A nakonec se dozvíte, co přináší Kodex influencera a proč je pro vás důležité o něm vědět.


Představujeme vám:

  • Jitka Pajurková – Ředitelka PR a komunikace pro Českou republiku a Slovensko McDonald’s
  • Juraj Kováč – Kreativní ředitel a partner This is Locco (držitelé ocenění Grand Prix Nejlepší agentura v soutěži Zlatý středník 20/21)
  • Petr Vančura – Spoluzakladatel profilu Svět influencerů a platformy Férový influencer
      

Akce je připravena exkluzivně pro členy PR Klubu a je zdarma.

Chcete se stát naším členem? Přihlášku najdete zde.

 

zdarma pro členy PR Klubu

Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti

Juraj Kováč

Kreatívny riaditeľ a partner v agentúre THIS IS LOCCO, kde pôsobí 8 rokov. Copywriter, ideamaker, v minulosti občasný designér a programátor. Prezident klubu najúspešnejších kreatívcov - ADC Slovensko. Vyštudoval marketing na Trnavskej FMK UCM. V agentúre THIS IS LOCCO tvorí crossline kampane, ktoré spájajú kultúru, kreativitu a technológie, tie prinášajú zákazníkom zážitok a klientom zisk.

Pracoval na značkách z rôznych sektorov od FMCG cez finančné služby, až po tech a automotive. Ocenenia z Effie, Zlatého klinca - vrátane Grand Prix, Digital Pie, PIAF, Zlatá Pecka, Cannes Young Lions, Cresta Awards, Golden Drum, New York Festivals nebo Prokop. S kampaní Bejby Blue získal ocenění Grand Prix Nejlepší agentura Zlatého středníku 20/21 a 1. místo ve dvou kategoriích.

Jitka Pajurková

Jitka Pajurková je ředitelkou PR a komunikace společnosti McDonald’s pro Českou a Slovenskou republiku. Do její kompetence spadá Public Relations, Public Affairs, Community Management a CSR. Aktuálně se věnuje spolu se svým týmem komunikaci projektů s celospolečenským přesahem, jako je McDonald’s Cup a rozvíjení pohybu dětí, podpoře místních komunit a tématům, která se týkají udržitelnosti a vlivu společnosti McDonald’s na krajinu, v místech, kde působí. Je také členkou ve správní radě nadačního fondu Dům Ronalda McDonalda.

V PR působí už více než 15 let, do McDonald’s přišla ze společnosti O2, kde měla na starosti zejména produktovou komunikaci a komunikaci nadačních a CSR témat. Projekty, na kterých pracovala, uspěly i v zahraničí – projekt „Svoboda není samozřejmost“ (ve spolupráci s O2 Slovensko) získal v roce 2018 cenu SABRE Awards a projekt „České děti v kybersvětě“ uspěl v listopadu 2019 na prestižní mezinárodní PR soutěži European Excellence Awards.

Petr Vančura

Petr Vančura je spoluzakladatelem profilu Svět influencerů a platformy Férový influencer, v rámci kterého vznikl Kodex influencera. Kodex popisuje pravidla spolupráce značek a influencerů a správné označování reklam. V současnosti Petr pracuje na pozici Commercial Director společnosti GroupM, dříve působil 5 let jako Head of interaction v mediální agentuře MediaCom.

k

Registrujte se

zdarma pro členy PR Klubu

Kontakty pro návštěvníky

Místo konání

Google Meets

Kontakt pro účastníky

Ondřej Lučan

[email protected]