Osmnáctý ročník soutěže oceňující nejlepší PR a komunikační projekty zná své vítěze.

Během slavnostního vyhlášení v Empire Hall Slovanského domu v Praze si ti nejlepší převzali celkem 96 ocenění. Poprvé se zúčastnili také přihlašovatelé ze Slovenska, kteří se na vítězných pozicích umístili celkem 18x. Nejvíce ocenění si odnesly společnosti Plzeňský Prazdroj, O2 Czech Republic a ŠKODA AUTO.

A kdo zvítězil v jednotlivých kategoriích? To se dozvíte na stránkách www.zlatystrednik.cz

Slavnostní vyhlášení výsledků se konalo v Empire Hall Slovanského domu v Praze. Přihlášené projekty hodnotilo 12 porot složených z více než 80 odborníků na PR a komunikaci, marketing, grafiku a expertů dalších přidružených disciplín.

Zlatý středník každoročně pořádá oborová organizace PR Klub sdružující více než 200 profesionálů z oblasti public relations a komunikace.

Kontakty pro návštěvníky

Kontakt pro účastníky