Interní komunikace získala v posledním roce a půl v řadě firem naprosto klíčovou roli. Firmy musely v souvislosti s bezpečností a zdravím zaměstnanců velmi pružně reagovat na dynamicky se měnící situaci a vysvětlovat ji svému týmu. Kadence sdělení a nemožnost osobního setkání napomohla výrazně v inovaci komunikačních kanálů, mezi kterými výrazně posílila videa, podcasty, streamy apod.
  • Jakými změnami prošla interní komunikace a employee engagement během pandemie?
  • Jak zapojují své zaměstnance světové firmy, jejichž kampaně vítězí v komunikačních soutěžích?
  • Jak vybudovat silné kanály interní komunikace, které usnadní chod společnosti a upevní vzájemné vztahy?
  • Jakým výzvám bude interní komunikace čelit v nejbližší době?

Své zkušenosti a detaily k vítězným projektům soutěže Zlatý středník 20/21 vám předají:

  • Zuzana Holá – Head of Communication & Sustainability ve společnosti Vodafone Czech Republic. Projekt 'Future Ready Interka' zvítězil v kategorii Interní komunikace a employee engagement v soutěži Zlatý středník 20/21

  • Václav Bálek – Komunikační profesionál, mediální konzultant a trenér, Nejlepší mluvčí roku 2019 v ČR v privátním sektoru (z pozice Allianz pojišťovny). Projekt 'I doma jsme s Vámi' získal 2. místo v kategorii Interní komunikace a employee engagement v soutěži Zlatý středník 20/21.

  • Jana Kvasničková – Interní komunikace Air Bank a Zonky, porotkyně soutěže Zlatý středník v kategorii Interní komunikace a employee engagement

  • Ondřej Láník – Koordinátor Interní komunikace a tiskový mluvčí komunikace Sponzoring & Classic ŠKODA AUTO. Projekt 'Interní komunikace v době pandemie covid-19' zvítězil v kategorii Krizová komunikace, komunikace změny a public affairs v soutěži Zlatý středník 20/21.

 


Vstupné na seminář pro členy PR Klubu je 1890 Kč, pro všechny ostatní 2590 Kč s DPH.

Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti

Václav Bálek

Václav Bálek je bývalý novinář, který se více než 24 let pohybuje v oblasti public relations a marketingové komunikace. Má zkušenost s interní i externí komunikací, sponzoringem, eventovou produkcí, ale také krizovou komunikací. Přes dvě desítky let strávil ve velkých korporacích, kde mj. zastával i roli mluvčího. Mezi jeho poslední zkušenosti patří 11leté vedení týmu externí a interní komunikace pojišťovny Allianz. V roce 2019 se stal nejlepším mluvčím České republiky v soukromém sektoru. V současnosti pracuje jako komunikační profesionál, mediální konzultant a trenér pro společnosti a instituce s velmi rozmanitým produktovým portfoliem a aktivitami.

Zuzana Holá

Ředitelka korporátní komunikace a udržitelného podnikání ve Vodafone Czech Republic, ředitelka Nadace Vodafone. Vedle řízení interní a externí komunikace Vodafonu v ČR je zodpovědná za implementaci a koordinaci principů udržitelného podnikání ve Vodafonu. Vede také tým české Nadace Vodafone, která podporuje technologie s pozitivním společenským dopadem. Před nástupem do Vodafonu se věnovala komunikaci a udržitelnosti na obdobné pozici v obchodním řetězci Lidl Česká republika, ještě předtím pracovala ve vydavatelství MAFRA a jako překladatelka na volné noze. Vystudovala germanistiku na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy a Německou literaturu a historii na FernUniversität v Hagenu

Jana Kvasničková

Interní komunikaci se profesně věnuji už více než 7 let. Pravdou je, že při této práci využívám zkušenosti hned z několika oborů, ve kterých jsem se v průběhu života realizovala. Organizace nejrůznějších akcí a eventů pro Zátiší Group, práce na kvalitativních i kvantitativních výzkumech v Perfet Crowd, nadšené fungování v týmu Komunikace a PR České televize. Nejvíce a denně mi ale práci usnadňuje i moje původní profese - tlumočníka znakového jazyka (pro neslyšící). Interní komunikace je totiž často o předávání informací lidem, kteří nechtějí/nemají čas zprávu „slyšet“.
Těším se na setkání!

Ondřej Láník

Ondřej Láník pracuje ve ŠKODA AUTO jako koordinátor interní komunikace a tiskový mluvčí Sponsoring&Classic. Po absolvování Fakulty strojního inženýrství VUT v Brně a Fakulty podnikohospodářské VŠE v Praze působil 9 let v online portálu www.auto.cz, jako novinář a později šéfredaktor. Od roku 2012 pracuje v oddělení Komunikace společnosti ŠKODA AUTO, kde se podílel zejména na plánování, směřování a analýzách celosvětové komunikace nejvýznamnější české automobilky.

 

Václav Bálek

Václav Bálek je bývalý novinář, který se více než 24 let pohybuje v oblasti public relations a marketingové komunikace. Má zkušenost s interní i externí komunikací, sponzoringem, eventovou produkcí, ale také krizovou komunikací. Přes dvě desítky let strávil ve velkých korporacích, kde mj. zastával i roli mluvčího. Mezi jeho poslední zkušenosti patří 11leté vedení týmu externí a interní komunikace pojišťovny Allianz. V roce 2019 se stal nejlepším mluvčím České republiky v soukromém sektoru. V současnosti pracuje jako komunikační profesionál, mediální konzultant a trenér pro společnosti a instituce s velmi rozmanitým produktovým portfoliem a aktivitami.

Zuzana Holá

Ředitelka korporátní komunikace a udržitelného podnikání ve Vodafone Czech Republic, ředitelka Nadace Vodafone. Vedle řízení interní a externí komunikace Vodafonu v ČR je zodpovědná za implementaci a koordinaci principů udržitelného podnikání ve Vodafonu. Vede také tým české Nadace Vodafone, která podporuje technologie s pozitivním společenským dopadem. Před nástupem do Vodafonu se věnovala komunikaci a udržitelnosti na obdobné pozici v obchodním řetězci Lidl Česká republika, ještě předtím pracovala ve vydavatelství MAFRA a jako překladatelka na volné noze. Vystudovala germanistiku na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy a Německou literaturu a historii na FernUniversität v Hagenu

Jana Kvasničková

Interní komunikaci se profesně věnuji už více než 7 let. Pravdou je, že při této práci využívám zkušenosti hned z několika oborů, ve kterých jsem se v průběhu života realizovala. Organizace nejrůznějších akcí a eventů pro Zátiší Group, práce na kvalitativních i kvantitativních výzkumech v Perfet Crowd, nadšené fungování v týmu Komunikace a PR České televize. Nejvíce a denně mi ale práci usnadňuje i moje původní profese - tlumočníka znakového jazyka (pro neslyšící). Interní komunikace je totiž často o předávání informací lidem, kteří nechtějí/nemají čas zprávu „slyšet“.
Těším se na setkání!

Ondřej Láník

Ondřej Láník pracuje ve ŠKODA AUTO jako koordinátor interní komunikace a tiskový mluvčí Sponsoring&Classic. Po absolvování Fakulty strojního inženýrství VUT v Brně a Fakulty podnikohospodářské VŠE v Praze působil 9 let v online portálu www.auto.cz, jako novinář a později šéfredaktor. Od roku 2012 pracuje v oddělení Komunikace společnosti ŠKODA AUTO, kde se podílel zejména na plánování, směřování a analýzách celosvětové komunikace nejvýznamnější české automobilky.

 

Program

17.00 - 17.15 hod. Úvod

Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu

17.15 - 17.50 hod.

Václav Bálek – Komunikační profesionál, mediální konzultant a trenér

 

Ve svých 20 minutách budu hovořit o rozdílu mezi interní a externí komunikací, který ve skutečnosti neexistuje a ukážu to na příkladech z praxe. Zavzpomínám na vznik firemní TV, která se v Allianz původně narodila pouze jako alternativa k firemnímu časopisu, ale postupně se stala pro zaměstnance společnosti hlavním komunikačním kanálem. A připomenu její roli i v rámci covidu, kdy byla jedinou platformou, na které se mohli zaměstnanci na Home Office po několik měsíců vidět se svými kolegy. Její změněná dramaturgie i vysílání přineslo nejenom velkou sledovanost a obdiv kolegů v mnichovské centrále, ale i medailovou pozici ve Zlatém středníku. 

 

17.50 - 18.25 hod.

Zuzana Holá – Head of Communication & Sustainability, Vodafone

 

O čem je interní komunikace pro zaměstnance technologické firmy pracující většinou z domova? Vyřeší digitální kanály všechno? A je vůbec ještě potřeba rozlišovat mezi interní a externí komunikací? Ve Vodafonu odpověď mají. Jestli vás zajímá, jakou, přijďte si poslechnout šéfku korporátní komunikace Zuzanu Holou.

 

18.25 - 18.40 hod.

Pauza

18.40 - 19.15 hod.

Ondřej Láník – Koordinátor Interní komunikace a tiskový mluvčí komunikace Sponzoring & Classic ŠKODA AUTO

 

Interní komunikace v jedné z největších firem v ČR cílí na velmi široké spektrum zaměstnanců. Účinně oslovit se správnými informacemi ve správný čas 3 velké strojírenské závody ŠKODA AUTO v ČR, přes 30 tisíc zaměstnanců mnoha národností a několik set vedoucích pracovníků není jednoduché ani „když se zrovna nic mimořádného neděje“. Uplynulých 18 měsíců, kdy nás provázel koronavirus, zákonitě změnilo mnohé. Jak vypadala komunikace během nejtvrdšího lockdownu na jaře 2020? Jak jsme se dostali k zcela nekuřáckému podniku? Co v naší interní komunikaci funguje a co ne? Na to vše odpovím během přednášky a rád s vámi budu diskutovat o tom, co vás zajímá.

Zaměřím se na tato témata:
- Interní komunikace ve ŠKODA AUTO – od dělníků po top management
- Koronavirová pandemie a její vliv na komunikaci
- ŠKODA AUTO PROčkování
- Nekouříme ve ŠKODA AUTO

 

19.15 - 19.50 hod.

Jana Kvasničková – Interní komunikace Air Bank a Zonky

 

V prezentaci se podíváme na to, jak na jakých principech funguje interní komunikace v Air Bank, Zonky. Více se však zaměříme na období první vlny pandemie a zrekapitulujeme nové přístupy, které jsme si díky nečekané situaci začali velice rychle osvojovat.

20.00 

Networking

Kontakty pro návštěvníky

Místo konání

WorkLounge Karlín
Pernerova 51
18600 Praha